بازدید 3621

عامل قتل مداح شاهین شهری دستگیر شد

کد خبر: ۱۲۲۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 13 February 2024

عامل قتل یک مداح اهل بیت در شاهین‌شهر در کمتر از 12 ساعت پس از این جنایت در حالی دستگیر شد که انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

به گزارش ایران، محمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار شاهین‌شهر در تشریح این ماجرا گفت: شامگاه شنبه رسول شهریاری، رئیس کانون مداحان شاهین‌شهر در حالی که داخل خودرو مقابل خانه یکی از بستگان همسرش در خیابان پرستار محله گلدیس شاهین‌شهر نشسته بود هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. از همان ساعات ابتدایی ارتکاب جرم، پلیس و مأموران امنیتی به دنبال دستگیری ضارب بودند که در نهایت روز یکشنبه و در کمتر از 12 ساعت پس از این جنایت موفق شدند عامل قتل را دستگیر کنند.

فرماندار شاهین‌شهر درباره انگیزه متهم برای ارتکاب به این قتل، گفت: در بازجویی از متهم مشخص شد که اختلاف خانوادگی انگیزه او برای دست زدن به این جنایت بوده است. اکنون فرایند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل در حال رسیدگی به پرونده و نتایج این بررسی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

براساس این گزارش، مقتول عضو کانون هنرمندان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و دبیر کارگروه تولید محتوای کنگره شهدای شاهین‌شهر و شاغل در آرامستان بهشت معصومه بوده که به ضرب سه گلوله در خودرو شخصی خویش به قتل رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست