بازدید 2597

کشته شدن ۱۰ سرباز اسرائیلی در جنوب نوار غزه

نیروهای شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین، در یک عملیات در شرق خانیونس، موفق شدند 10 نفر از نظامیان اسرائیلی را به کام مرگ بکشانند.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 12 February 2024

 

به گزارش  تابناک به نقل از فارس، نیروهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) امروز دوشنبه خبر دادند که در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در جنوب نوار غزه، 10 سرباز اسرائیلی را کشته‌اند. این درگیریها در منطقه «عبسان الکبیرة» واقع در شرق خانیونس رخ داده است.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، نیروهای القسام در یک عملیات دیگر، یک بسته ضد نفر را در میان نظامیان اسرائیلی حاضر در شرق خانیونس منفجر کردند که در پی آن هم چند اسرائیلی کشته و زخمی شدند. هنوز آمار دقیقی از تلفات این حادثه در دست نیست.

القسام خبر داد که طی چهار روز بمباران اخیر صهیونیستها در نوار غزه، دو اسیر اسرائیلی کشته و هشت نفر دیگر هم زخمی شدند که وضعیت آنان به شدت وخیم است. القسام می‌گوید که به خاطر نبود دارو، اسرائیل مسئول جان اسرای زخمی صهیونیست است.

ارتش اسرائیل، بامداد امروز از کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نوار غزه خبر داد. این دو نظامی در نبرد زمینی با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه کشته شدند.

 منابع اسرائیلی می‌گویند این دو نظامی که در یک ساختمان در منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه مخفی شده بودند، دیشب در پی شلیک یک راکت ضدزره کشته شدند.

رسانه‌های اسرائیلی همزمان با انتشار این بیانیه خبر دادند ۳ نظامی این رژیم در جنوب نوار غزه مجروح شده‌اند که وضعیت آن‌ها «خطرناک» توصیف شده است.

این در حالی است که ارتش اسرائیل چند روز پیش نیز از کشته شدن یک افسر دیگر خود در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در شمار نوار غزه خبر داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار