بازدید 9157
۳

پیش بینی قیمت ارز تا پایان سال

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: با فروکش کردن هیجانات کاذب بازار ارز، شاهد کاهش قابل پیش‌بینی قیمت دلار هستیم.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 07 February 2024

به گزارش تابناک، عضو کمیسیون توسعه صادرات غیر نفتی اتاق بازرگانی ایران گفت: با فروکش کردن هیجانات کاذب بازار ارز، شاهد کاهش قابل پیش‌بینی قیمت دلار هستیم.

امید ماهرانی - عضو کمیسیون توسعه صادرات غیر نفتی اتاق بازرگانی ایران - در خصوص نوسانات اخیر نرخ دلار آزاد و کاهش دوباره آن از ابتدای هفته به ایسنا گفت: به هر حال بازار ارز طی هفته‌های گذشته با توجه به اتفاقات و تنش‌های داخلی و بین‌المللی بارها دستخوش فراز و فرود شد و تحت تاثیر هیجانات ناشی از شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و التهابات منطقه قرار گرفت. البته هیجانات کاذب بازار ارز چند روزی است که فروکش کرده و فعلا شاهد روند کاهشی قیمت دلار هستیم.

وی با پیش‌بینی نوسانات بازار ارز تا پایان سال ادامه داد: دو هفته قبل هم به این موضوع اشاره کردم که قیمت دلار بعد از فروکش کردن هیجانات کاذب بازار کاهش خواهد یافت که همین‌طور هم شد. معتقدم هم اکنون نیز با توجه به شرایط داخلی و خارجی می‌توان امیدوار بود که قیمت دلار با حداقل نوسان در همین مقادیر تا پایان سال باقی خواهد ماند و تغییر نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون کارآفرینی، کسب‌وکارهای نوین و دانش بنیان استان فارس در خصوص مهمترین اتفاقات سال آینده و تاثیر احتمالی آنها بر بازار ارز گفت: فارغ از بحث تورم و نقدینگی کشور باید به اتفاقات مهم داخلی و بین‌المللی سال آینده هم توجه داشت که هر کدام می‌توانند در نوسانات بازار ارز تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال تغییر روند مالیات در سال آینده یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در بازار خواهد بود. همچنین عملکرد مجلس بعدی که انتخابات آن را پیش رو داریم نیز تاثیر فراوانی بر شرایط بازار خواهد داشت.

ماهرانی خاطرنشان کرد: علاوه بر شرایط و اتفاقات داخلی در سال آینده باید به بحث انتخابات آمریکا هم اشاره کرد که این اتفاق نیز می‌تواند شرایط بسیاری از کشورها از جمله ایران را تحت تاثیر قرار دهد. آنچه مسلم است عوامل و اتفاقات داخلی به ویژه تغییر بحث مالیات سال آینده از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در بازار سرمایه و همینطور بازار ارز خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
والله دلار دیگه پیشبینی نمیخواد همه بلد هستیم

1- قبل از انتخابات 50 درصد گرون میشه ، مسئولان میگن حبابه !!
2- چند روز قبل از انتخابات 10 درصد ارزون میشه و ملت همه شاد میشن
3- بعد از انتخابات 60 درصد گرون میشه
4- بعد از عید هم دوباره گرون میشه
5- بعد از گرونی بنزین هم گرون میشه
6- بعد از تهدید امریکا هم گرون میشه
7- دولت کسری بودجه داشته باشه هم گرون میشه

خلاصه در حال گرون شدن هست از اون زمانی که دلار 800 تومن بود رسید به 1200 گفتند حبابه
تا اون زمان آقای هاله نور که در عرض یک روز هزار تومان گرون شد و گفتند کار جمشید بسم الله هست
تا اون زمان آقایی که خبرها صبح جمعه بهش میرسید و دلار شد 3000 نومن گفتند حبابه بعد شد 5000 گفتند حبابه شد 15000 گفتند حبابه و ....
کلا حبابه !!!!!!
اره همه چي قرار به قيمت قبل از انقلاب بشه
شماها درست مي فرماييد

فقط من موندم چرا مردم حرف شما دلسوزان را گوش نمي كنن !
ببین قیمت ارز نه دست دلاله نه دست صادرکننده و واردکننده، نه دست بازار هرات و بازار دبی و سلیمانیه و نه دست تحولات سیاسی اقتصادی فرهنگیه و ... است فقط و فقط دست خود دولت و بانک مرکزیه که هی عرضه را کم و زیاد و نوسان گیری میکنه و سود میزنه به جیب . کسری بودجه را تامین!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست