بازدید 7771

۲۵ تارنمای توهین‌آمیز به شهدای حادثه کرمان در قم

رییس پلیس فتا استان قم از شناسایی ۲۵ تارنمای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه شهر کرمان و برخورد قانون با عوامل آن ها در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 07 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ مهدی فرازپور در تشریح این خبر، اظهار داشت: پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه که در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان رخ داد و منجر به شهادت برخی از هموطنان شد، عده‌ای از معاندین و افراد مغرض از این موضوع سوءاستفاده کرده و با انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی، ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

وی افزود: پلیس فتا استان قم با همکاری سایر دستگاه‌های انقلابی ۲۵ تارنمای توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان را شناسایی کرد و برخورد قاطعانه با آنها در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ فرازپور با بیان اینکه شهروندان عزیز هوشیاری و ذکاوت لازم را در دریافت اخبار و تحلیل‌ها از منابع موثق و معتبر داشته باشند، هشدار داد: برابر قانون مجازات اسلامی هرگونه جعل خبر، تولید و انتشار شایعات که موجب تشویش اذهان عمومی در جامعه شود، جرم تلقی می‌شود و از تمامی هموطنان از انتشار اخبار کذب و اشتراک گذاری مطالب از منابع نامعتبر خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی