بازدید 9106

پیش بینی بارش برف و باران در لرستان

- مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: علاوه بر پوشش ابر و وزش باد طی امروز و فردا بارش باران و برف برای نقاط مختلف استان قابل انتظار است.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 05 February 2024


به گزارش تابناک  از روابط عمومی هواشناسی لرستان بهروز مرادپور روز دوشنبه بیان کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه و مدل های هواشناسی، طی امروز با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار بر جو استان و با توجه به هشدار صادره برای اغلب نقاط استان علاوه بر افزایش پوشش ابر و گاهی وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید، در برخی ساعات وقوع بارش هایی به صورت پراکنده و گاهی رگباری و همراه با رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش ها در نواحی سردسیر، کوهستانی و ارتفاعات به صورت رگبار برف است اظهار داشت: این شرایط ناپایدار تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و بروز مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، احتمال ایجاد رواناب، کولاک برف در محورهای مواصلاتی و مه آلودگی انتظار می رود.

وی با بیان اینکه طی روزهای چهارشنبه تا جمعه جو استان نسبتا پایدار می باشد و پوشش ابر و وزش باد پدیده های غالب است ادامه داد: امشب دماهای کمینه افزایش می یابند و قدری از شدت سرمای شبانه کاسته می شود اما کماکان مدیریت بهینه مصرف حامل های انرژی توصیه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست