بازدید 2740

ادعاهای تکراری رئیس سنتکام درباره نیروی قدس سپاه

مایکل اریک کوریلا رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد : نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به آن تهدیدی مستقیم علیه منطقه و امنیت آمریکایی‌ها هستند.
کد خبر: ۱۲۱۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹ 03 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حساب کاربری سنتکام در ایکس به نقل از کوریلا نوشت: ما به اقدام و انجام هر کار لازم برای حفاظت از مردم‌مان و مسئول‌پذیر کردن کسانی که امنیت آنها را تهدید می‌کنند، ادامه می‌دهیم.

سنتکام بامداد شنبه در بیانیه‌ای گفت: فرماندهی مرکزی آمریکا حملاتی را علیه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گروه‌ها شبه‌نظامی وابسته به آن انجام داد.

این بیانیه افزود: نیروهای آمریکایی با چندین هواپیما از جمله بمب‌افکن‌های دورپرواز که از ایالت متحده به پرواز درآمده بودند، به بیش از ۸۵ هدف حمله کردند. در این حملات بیش از ۱۲۵ سلاح نقطه‌زن به کار گرفته شد.

سنتکام گفت: تاسیساتی که هدف قرار گرفت شامل مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، مراکز اطلاعاتی، انبارهای راکتی، موشکی و پهپادی، و تاسیسات زنجیره تامین مهمات شبه‌نظامیان و حامیان مالی آن در سپاه پاسداران که حملات علیه نیروهای آمریکا و ائتلاف را تسهیل کردند، بود.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند. همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی