بازدید 2978

شناسایی جاسوس‌های موساد به روایت سردار کوثری

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره مسائل مربوط به انحلال سرویس امنیتی رژیم صهیونسیتی پس از شکست‌های پی در پی، گفت: شکست‌های پی در پی اطلاعاتی موساد باعث می‌شود که به مرور این سرویس جاسوسی منحل شود و به نابودی کامل رژیم صهیونسیتی بیانجامد.
کد خبر: ۱۲۱۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 02 February 2024

به گزارش تابناک به نقل از فارس، اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اطلاعیه وزارت اطلاعات دربارۀ شناسایی تعداد قابل‌توجهی از جاسوس‌های موساد در ۲۸ کشور جهان، خاطرنشان کرد: ‌از زمانی که عملیات طوفان الاقصی انجام شد، از آنجا شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آغاز شد و نشان داد که آن‌ها این چیزی که دنیا فکر می‌کرد، نبودند و دیواره به اصطلاح اطلاعاتی آن‌ها شکسته شد و این بار هم مجددا هیمنه به اصطلاح اطلاعاتی آن‌ها در هم شکسته شد.

وی افزود: عوامل این‌ها از طریق خودشان یعنی کسانی که دستگیر شده‌اند، به نیروهای امنیتی معرفی و در داخل کشورهای دیگر به همین شکل شناسایی می‌شوند و به این روش با این عملیات ایران، شبکه‌شان در منطقه و بسیاری از کشورها از بین می‌رود.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: اینکه گفته می‌شود رژیم صهیونیستی در حال افول و سقوط است، برای همین است و آن‌ها به آن چیزی که به طور کاذب برای مردم دنیا ساخته بودند، عمل نکردند که همه مشاهده کردند که چگونه شکست امنیتی نظامی به آن‌ها وارد شد.

کوثری تصریح کرد: چون دیواره رژیم صهیونیستی شکسته شده، همه می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند و لذا این طوفانی که علیه رژیم صهیونیستی در تمام جبهه مقاومت آغاز شده، تا زمان‌های طولانی ادامه پیدا خواهد کرد.

کوثری تصریح کرد: ایران هیچ موقع نخواسته که خود را بیش از آن چیزی که هست بزرگ کند و از طریق رعب و وحشت خود را در دنیا نشان دهد، قدرت اطلاعاتی ایران براساس یک واقعیت است و این واقعیت خودش را در اینگونه عملیات‌های سربازان گمنام ایرانی نمایان می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، خاطرنشان کرد: اینجاست که باید بگوییم ایران هیچ وقت روش استکبار جهانی را به کار نمی‌برد، بلکه نیروهای امنیتی ایران براساس یک واقعیت کار می‌کنند.

کوثری درباره مسائل مربوط به انحلال سرویس امنیتی رژیم صهیونسیتی پس از شکست‌های پی در پی، عنوان کرد: شکست‌های پی در پی اطلاعاتی موساد باعث می‌شود که به مرور این سرویس جاسوسی منحل شود و به نابودی کامل رژیم صهیونسیتی بیانجامد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی