بازدید 2708

طراحی سرقت در پاتوق معتادان

کد خبر: ۱۲۱۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 31 January 2024

جانشین فرمانده انتظامی بم درحالی از متلاشی  شدن باند دزدان  اماکن خصوصی  و کابل و سیم برق با کشف 23 فقره سرقت در عملیات  پلیس خبر داد که دو نفر از دستگیرشدگان  به مواد مخدر صنعتی  اعتیاد شدید دارند.

به گزارش خراسان، سرهنگ داریوش تاج آبادی  در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: به دنبال افزایش سرقت اماکن خصوصی و سیم و کابل برق در سطح شهرستان  بم به ویژه حوزه کلانتری 11، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این زمینه  با تلاش و کار شبانه روزی  و تحقیقات گسترده پلیسی  صورت گرفته توسط ماموران کلانتری مذکور، سرانجام  عاملان این سرقت ها که  چهار  نفر از سارقان سابقه دار بودند که دو  نفر آن ها اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی  داشتند، شناسایی و طی  چند عملیات در پاتوق های  مواد مخدر که سرقت ها را طراحی می کردند، دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی شهرستان بم با بیان این که در بازرسی  از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی  لوازم  سرقتی  شامل سیم و کابل برق و وسایل منزل کشف شد و دو  مالخر وسایل سرقتی  نیز به چنگ قانون افتادند، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی  به ویژه ساختمان های  نیمه ساز  در سطح شهرستان اعتراف کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی