بازدید 2175
۲

مایک پنس: بایدن نمی خواهد اسرائیل پیروز شود

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در یادداشتی به قانونگذاران کنگره از سیاست‌های بایدن در قبال رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و عنوان کرد بایدن مانع اصلی پیروزی این رژیم در غزه است.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 31 January 2024

به گزارش تابناک به نقل از فارس، گروه سیاسی غیرانتفاعی موسوم به «پیشبرد آزادی آمریکا» به رهبری «مایک پنس» معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی به کنگره از قانونگذاران خواست تا «دولت بایدن» را به دلیل «تضعیف» تلاش‌های جنگی رژیم صهیونیستی به پاسخگویی وادار کرده و بازخواست کند.   

به گزارش «فاکس نیوز» در یادداشت مورد نظر اینطور آمده است: به نظر می‌رسد بایدن نمی‌خواهد اسرائیل پیروز شود. اعضای این گروه با این ادعا که موضع‌گیری‌های دولت بایدن تلاش‌های «اسرائیل» در درگیری با حماس را تضعیف می‌کند، از وی انتقاد کرده ‌و عنوان کرده‌اند درخواست بایدن برای برقراری آتش‌بس، فشار به «اسرائیل» جهت ایجاد راه‌حل دو کشوری و توقف احتمالی کمک‌های نظامی‌اش همه از جمله موانع مهم برای این رژیم است.

در بخشی از نامه مورد نظر عنوان شده است: اسرائیل برای تضمین موجودیت خود می‌جنگد حال آنکه دولت بایدن به طور فعال موقعیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

اعضای این گروه ماموریت رژیم صهیونیستی را «پیروزی مطلق» بر حماس از طریق نابود کامل آن عنوان کرده و با حمایت از این موضع‌گیری سیاست‌های دولت بایدن را مورد انتقاد شدید قرار داده‌اند.

پنس در جریان بیانیه‌ای که در این یادداشت گنجانده شده با برقراری هر گونه آتش‌بس در غزه نیز مخالفت کرده و گفته است: جنگ زمانی باید پایان پیدا کند که اهداف نظامی اسرائیل محقق شود نه حتی لحظه‌ای زودتر از آن.

پنس پیش از این نیز در حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر مردم فلسطین به اراضی اشغالی سفر کرد و در جریان این سفر حمایتش از مواضع این رژیم در جنگ غزه را اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بایدن بدددددددددددددددددددددددد میره بددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
دموکراتها به خاک میخورن
مایک پنس یکی از مباشران قتل شهید سلیمانی و همراهان شهیدش است و باید با یک کمین حساب شده قصاص شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی