بازدید 6013
۱

نکونام ۴ خارجی پیشنهادی خطیر را رد کرد

علی خطیر در فوتبال ایران بارها به عنوان مشاور و واسطه، مربی و بازیکن خارجی معرفی کرده است و در نقل‌و‌انتقالات فعالیت دارد. حالا مخالفت نکونام می‌تواند دور تازه اختلاف‌ها در استقلال را کلید بزند.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 29 January 2024

در پی لغو اردوی استقلال در دوبی با تصمیم جواد نکونام، کم‌کم دلیل اختلاف تازه سرمربی با باشگاه مشخص می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا ماجرای تازه به لیست خرید زمستانی آبی‌ها برمی‌گردد. جواد نکونام دو لیست از بازیکنان مدنظرش را برای تقویت استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر به مسئولان استقلال داده؛ فهرستی که تاکنون بازیکنی از آنها جذب نشده است.

تقریبا همه آن بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند و جذب آنها، هم با درخواست مالی سنگین و هم درخواست معاوضه با چند بازیکن مواجه شده و همین موضوع کار را برای جذب این نفرات سخت‌تر کرده است.

در عین حال به نوشته تسنیم مدیران استقلال چند گزینه خارجی را به جواد نکونام پیشنهاد دادند و مدعی شدند آنها علاوه بر کیفیتی که دارند هزینه کمتری به نسبت قرارداد بازیکنان ایرانی خواهند داشت. نکونام اما، با بسته‌ پیشنهادی مدیران استقلال مخالفت کرد.

علی خطیر در فوتبال ایران بارها به عنوان مشاور و واسطه، مربی و بازیکن خارجی معرفی کرده است و در نقل‌و‌انتقالات فعالیت دارد. حالا مخالفت نکونام می‌تواند دور تازه اختلاف‌ها در استقلال را کلید بزند. 

 

بررسی گزینه‌های خارجی که مدنظر مدیرعامل استقلال

اُپا انگوئته 29 ساله سنگالی که در پست وینگر چپ بازی می‌کند یکی از گزینه‌های خارجی معرفی شده از سوی باشگاه استقلال به سرمربی تیم بود بود. این بازیکن که 10 بازی ملی در پرونده‌اش دارد سابقه بازی در تیم‌های متز و والنسین فرانسه را داشته و بنی‌یاس امارات آخرین تیمی بوده که در آن بازی کرده است. این بازیکن در حال حاضر آزاد است و در تیمی حضور ندارد.

نکونام ۴ خارجی پیشنهادی خطیر را رد کرد

امین طلال از مراکش سابقه بازی در تیم‌های اورلئان و باستیا در دسته‌های پایین فرانسه را داشته است. این بازیکن 27 ساله که قابلیت بازی در پست‌های دفاع چپ و وینگر چپ را دارد در حال حاضر عضو تیم شریف مولداوی است و تا سال 2025 با این تیم قرارداد دارد.

دیگر بازیکن مدنظر، آندرس روا 30 ساله از کلمبیا است که بیشتر هافبک - مهاجم بازی می‌کند. روا که 30 ساله است با دو بازی ملی سابقه بازی در تیم‌های الباطن عربستان، آرژانتینوس جونیورز و ایندپندینته آرژانتین و دپورتیوو کالی کلمبیا را در پرونده‌اش دارد. او تا ژوئن 2024 با اوراکان آرژانتین قرارداد دارد.

نکونام ۴ خارجی پیشنهادی خطیر را رد کرد

اینی‌یگو کوردوبا 26 ساله اسپانیایی، وینگر چپ و عضو تیم دسته اولی فورتونا سیتارد هلند چهارمین بازیکنی است که باشگاه استقلال به نکونام معرفی کرد. قرارداد این بازیکن تا ژوئن 2024 اعتبار داشته و سابقه بازی در تیم‌های اتلتیک بیلبائو و گواهدایگلز هلند و تیم‌های زیر 17، زیر 19 و زیر 21 سال اسپانیا را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
آقای نکونام که بهتراست بگوییم آقای جار و جنجال در حال جور کردن بهانه برای فصل دوم لیگ است !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست