بازدید 5461
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

در حمله به نیرو‌های آمریکا نقشی نداریم/ گروه‌های مقاومت از ایران دستور نمی‌گیرند/ایران از تقویت ثبات و امنیت در منطقه استقبال می‌کند

امروز دوشنبه، ۹ بهمن ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 29 January 2024

در حمله به نیروهای آمریکا نقشی نداریم/ گروه های مقاومت از ایران دستور نمی گیرند

بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، ۹ بهمن ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

صبح امروز (دوشنبه) ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران در خصوص قطع شریان‌های سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در شرایط سختی که مردم مظلوم غزه و کرانه باختری تحت حملات مستمر رژیم صهیونیستی قرار دارند اولین انتظار آنها از ملت‌ها و دولت‌های اسلامی این است که از ابزارهای خود در اعمال فشار به اسرائیل و حمایت از فلسطین استفاده کنند.

وی گفت: کشورهای اسلامی دارای ابزارهایی هستند که در اختیار خودشان است و می‌توانند از آنها برای قطع شریان‌های اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی استفاده کنند؛ بنابراین، نباید منتظر اقدامات سازمان‌های بین‌المللی که تحت نفوذ کشورهای غربی هستند، باشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: ما در گفت وگوهای دیپلماتیک منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای خود استفاده از ابزار فشار و تحریم را به عنوان اقدامی اخلاقی و انسانی در حمایت از ملت فلسطین مورد تاکید قرار دادیم و این انتظارِ به حق ملت فلسطین است. در حالی که اسرائیل تحت حمایت همه جانبه کشورهای اروپایی و آمریکاست، کشورهای اسلامی هم باید با استفاده از ابزار انرژی که دارند، رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند.

کنعانی با تاکید بر اینکه همچنان ایران از این رویه حمایت می‌کند و خوشبختانه در حوزه حقوقی و بین المللی هم شاهدیم که اقدامات خوبی صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد که بتوان از همه این ابزارها به عنوان عوامل بازدارنده در برابر ماشین کشتار رژیم صهیونیستی به خوبی بهره برد.

گروه های مقاومت منطقه از ایران دستور نمی گیرند و ایران در تصمیمات آنها دخالتی ندارد

وی در خصوص طرح برخی اتهامات از سوی محافل غربی در قبال کشته شدن نیروهای آمریکایی در منطقه و نقش داشتن ایران در این ارتباط گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران غزه، بارها نسبت به خطر گسترش درگیری‌ها به دلیل ادامه حملات اسرائیل و پشتیبانی همه جانبه آمریکا از جنایات صورت گرفته هشدار داده و نقض پایدار و مکرر حاکمیت سوریه، عراق و یمن از سوی آمریکایی‌ها را تشدید کننده این بی ثباتی قلمداد کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما معتقدیم جنگ در غزه، راهکار نیست و آتش بس فوری می‌تواند زمینه ساز بازگشت آرامش در منطقه باشد. گروه‌های مقاومت منطقه از ایران دستور نمی‌گیرند و ایران در تصمیمات آنها در حمایت از فلسطین یا دفاع از خود دخالتی ندارد.

کنعانی بیان داشت: تکرار اتهامات به ایران فرافکنی از سوی کسانی است که منافع خود را در کشانیدن پای آمریکا به منطقه می‌بینند تا از این طریق مشکلات خود را پوشش دهند.

سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی به عراق در چهارچوب هماهنگی برای مبارزه با تروریسم و تقویت همکاری برای صلح است

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر دستورکار سفر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی به عراق متعاقب اقدام نظامی ایران به مقر موساد در اربیل اظهار داشت: روابط میان ایران و عراق مبتنی بر روابط دوستانه، برادرانه و سازنده‌ای است که در حوزه‌های مختلف دو طرف در چارچوب سیاست همسایگی و بر اساس اراده عالی رهبران دو کشور بین خود دارند.

وی ادامه داد: ما همواره گفت وگوهای منظم و مستمری را میان دو طرف در سطح مقامات هیات دولت، مقامات نظامی و امنیتی ایران و عراق  داریم و سفر آقای احمدیان هم در چارچوب هماهنگی ایران و عراق در مبارزه با تروریسم، تقویت همکاری‌ها در جهت صلح، ثبات و امنیت منطقه و مرزهای دو طرف صورت گرفته است.

کنعانی افزود: طبیعتا موضوعات جاری اتفاق افتاده هم در گفت وگوهای میان دبیر شورای عالی امنیت ملی و طرف عراقی مطرح خواهد شد. روابط دو طرف ممتاز و ویژه است و برخی اتفاقات و رخدادها نمی‌تواند بر عمق و استحکام روابط میان ایران و عراق تاثیر منفی و سلبی بگذارد و حتما این می‌تواند زمینه ساز روابط و همکاری‌های بهتری برای آینده میان دو کشور همسایه و برادر قلمداد شود.

کشورهای منطقه می توانند در جهت کمک به تحکیم ثبات در افغانستان ایفای نقش کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص نشست امروز منطقه‌ای افغانستان در کابل هم ییان داشت: برای کسب اطلاع از جزئیات این نشست و مباحث در حال طرح آن، باید منتظر پایان نشست و گزارش‌های ارائه شده بمانیم. ایران معتقد است که کشورهای منطقه بیش از هر طرف دیگری می‌توانند در جهت کمک به تحکیم ثبات در افغانستان و بهبود شرایط شهروندان افغانستان ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: ایران در چارچوب سازوکارهای منطقه برای کمک به بهبود وضعیت افغانستان ایده‌هایی را مطرح کرده و با استقبال تعدادی از همسایگان همراه شده است. ما معتقدیم با حمایت سازمان ملل می‌توان به ایجاد شرایط بهتر در این کشور عمل کرد.

کنعانی در خصوص روابط اقتصادی میان ایران و پاکستان در حوزه انرژی گفت: پروژه خط لوله گاز یکی از موضوعات مهم گفت وگو میان مقامات سیاسی و اقتصادی دو طرف بوده و هست. از جزئیات آخرین توافقات در این ارتباط مطلع نیستم؛ اما دو کشور بر استفاده از ظرفیت‌های حداکثری در حوزه‌های مختلف و به خصوص حوزه انرژی اصرار دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تعرض صورت گرفته به سفارت ایران در سوئد اظهار داشت: در این ارتباط سریع ترین اقدامات دیپلماتیک از سوی مرکز و سفارت ایران در استکهلم صورت گرفته و مقامات سوئد هم قول پیگیری سریع موضوع تعرض به سفارت ایران را دادند و ما نیز انتظار داریم که دولت سوئد نسبت به تعهدات خودش در حفظ اماکن دیپلماتیک متعهد و پایبند باشد.

بحران در منطقه نتیجه استمرار جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص برخی تحولات و تلاش برای تنش آفرینی‌های جدید در منطقه گفت: آنچه در منطقه شاهدیم نتیجه تنش مناسبات میان ایران و آمریکا نیست. بیش از ۱۱۴ روز نوار غزه شاهد بی رحمانه‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم آن است. بحران در منطقه نتیجه استمرار جنایات جنگی و تداوم نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه دارد: شورای امنیت سازمان ملل به عنوان مسئول تامین امنیت صلح و امنیت بین‌المللی نتوانست در چهارجوب مواضع غیرسازنده برخی کشورها و مشخصا آمریکا به وظیفه خود در پایان دادن به بحران منطقه عمل کند. بحران در منطقه نتیجه نسل کشی این رژیم جنایتکار است.

ایران از تقویت ثبات و امنیت در منطقه استقبال می کند

کنعانی بیان کرد: ایران از تقویت ثبات و امنیت در منطقه استقبال و از آن حمایت می‌کند و منافع ما از این مهم تامین می‌شود و همینطور تامین امنیت آبراه‌های بین‌المللی نیز برای ما مهم است. ما از ابتدای بحران غزه بر ضرورت پایان دادن به این بحران تاکید کردیم و داریم و بیشترین ظرفیت دیپلماتیک خود را در این مدت بر این مساله متمرکز کردیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: ما پاسخ خود را به پیام‌هایی که از سوی آمریکا از طریق برخی واسطه‌ها به ما منتقل شد، رسانیدیم. ما معتقدیم باید آتش بس فوری ایجاد شود، مسیرهای کمک‌ انساندوستانه باز و کوچاندن اجباری مردم فلسطین متوقف شود. همچنان ایران بر راهکار سیاسی برای حل این بحران و دیگر مشکلات منطقه‌ای تاکید دارد.

وی گفت: ما پیام‌های مختلفی را از طُرق مختلف و از سوی آمریکا دریافت کردیم و از همان مسیرهای دیپلماتیک هم پاسخ‌های لازم را به آنها داده‌ایم.

منطقه نیاز به تنش و جنگ جدیدی ندارد

کنعانی بیان کرد: ما معتقدیم که منطقه نیاز به تنش و جنگ جدیدی ندارد. ثبات و امنیت در لبنان بر ثبات و امنیت منطقه اثرگذار است، اما اینکه رژیم صهیونیستی دنبال ماجراجویی جدید است تردیدی نیست، چون راه نجات خود را از بحران کشاندن پای دیگران به جنگ دنبال می‌کند که سیاستی خطرناک برای صلح و ثبات منطقه و جهان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بهتر است که حامیان این رژیم دست از حمایت از آن بردارند و بدانند دامن زدن به بحران، نتیجه‌ای برای آنها نخواهد داشت و استمرار حملات و جنایات اسرائیل به غزه به معنای کوبیدن میخ‌های بیشتر بر تابوت این رژیم است.

روابط ایران و عراق روابطی قوی و مبتنی بر پایه های محکم است

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص روابط میان ایران و عراق، تاکید کرد: روابط دیپلماتیک میان ایران و عراق، قوی و مبتنی بر پایه‌های محکم و خلل ناپذیر است و موضوعات اخیر خللی بر مناسبات سیاسی دو طرف ایجاد نخواهد کرد و این در راستای اراده عالی رهبران سیاسی دو کشور است. روابط قوی ایران و عراق به نفع منطقه است.

وی گفت: اینکه طرف عراقی خوهان لغو توافقنامه امنیتی باشد را تایید نمی‌کنم، چون اجرای آن به نفع منافع امنیتی دو کشور است و در چهارچوب خواست و اراده دو طرف است و طرفین به دنبال اجرایی کردن کامل آن هستند.

کنعانی بیان کرد: عراق بخش‌های چشمگیری از تعهداتش را اجرایی کرده و کمیته مشترک ارزیابی این توافقنامه‌ میان دو طرف وجود دارد و دیدارهای صورت گرفته میان مقامات امنیتی ایران و عراق از جمله آقای احمدیان در راستای پیشبرد توافقنامه امنیتی موجود است.

حاکمیت و تمامیت ارضی عراق مورد اهتمام ایران است

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: حاکمیت و تمامیت ارضی عراق مورد اهتمام ایران است و پایبندی و التزام ایران نسبت به وحدت سرزمینی عراق نیازی به راستی آزمایی ندارد. در دوران سختی و در مسیر مبارزه با تروریسم، ایران اولین، مهمترین و اثرگذارترین کشوری بود که در کنار دولت ملت و ارتش عراق در مسیر حفاظت از امنیت و تمامیت ارضی این کشور کوشید.

وی گفت: روابط دو طرف مستحکم به اراده‌های قوی است و وجود برخی سوءتفاهمات خللی در عزم جدی دو کشور ایجاد نخواهد کرد. ما از موضوعات اخیر به سرعت خواهیم گذشت و مسیر پیشرفت همکاری‌های دو طرف با قدرت ادامه خواهد داشت.

تحولات دریای سرخ سرریزِ ظلم آشکاری است که در غزه شاهدیم؛ این موضع چین است

کنعانی در خصوص خبرهایی مبنی از خواست چین از ایران گفت: توصیه می‌کنم در مباحثی از این دست به منابع رسمی رجوع شود. چنین موضوعی مطرح نیست. سخنگوی وزارت خارجه چین هم در این زمینه موضع روشنی داشته است. ما دو کشور به عنوان طرفدار همگرایی، تعهد و موضع خود را به برقراری عدالت منطقه‌ای، حل منازعات و مقابله با تنش آفرینی‌ها مطرح کردیم. همواره رایزنی‌های مشترکی را داشتیم و گفت وگو داریم. موضع چین هم کاملا روشن است. تحولات دریای سرخ سرریزِ ظلم آشکاری است که در غزه شاهد هستیم؛ این موضع چین است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص برگزاری دادگاه حمله کننده به سفارت آذربایجان در تهران و بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان تصریح کرد: این یک روند قضایی است و باید منتظر رای صادره باشیم. پیش بینی این است که این روند طولانی نخواهد بود. روز شنبه گذشته جلسه رسیدگی به عامل حمله به سفارت آذربایجان با حضور متهم و وکلا و نمایندگان جمهوری آذربایجان برگزار شد. بار دیگر به خانواده محترم یکی از اعضای سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه جانش را از دست داد، تسلیت می‌گویم و ابراز همدردی می‌کنم.

کنعانی گفت: مقامات قضایی ایران اطمینان داده بودند که در چهارچوب قوانین به اتهامات رسیدگی خواهند کرد. با همکاری مقامات قضایی دو کشور روند طی و فرایند تحقیقات تکمیل شده است و بر اساس اعلام قاضی به زودی رای صادر می‌شود.

وی بیان داشت: این حادثه هر چند برای روابط دو کشور تلخ محسوب می‌شد، با وجود این، مسئولان تلاش زیادی کردند که تاثیرش بر روابط به حداقل برسد. بر اساس نقشه راه دو کشور، در بازه زمانی یک سال گذشته، شاهد مبادله هیات‌ها در حوزه‌های مختلف بودیم و امیدواریم شاهد ازسرگیری فعالیت سفارت جمهوری  آذربایجان باشیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷۶
چرا انکار می کنید؟
این پهبادها و موشکها را از کجا به دست آورده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
هزینه ساخت و انتقال هر موشک کروز و هر پهباد چه قدر تمام می شود؟ از منابعی تامین می شوند؟ آیا حوثی های یمن، حزب الله، حماس...... پولی هم بابت آنها پرداخت می کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
!حق بدید یکم میترسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
مرگ بر پوتین.
تمام این کارهای تروریستی در خاورمیانه از گور او بر می خیزد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
به‌این دلیل انکار می کنیم که اسرائیل هم انکار می کند که بمب اتمی از آمریکا گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
۱۳:۰۵
اسرائیل همه عملیات های تروری که در سوریه انجام داد گردن گرفت. چندین نفر از سپاه رو طی 1 ماه اخیر ترور کرده و گردن گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
پهیادهای شاهد در آسمان اوکراین چه کار می کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
شاکله سیاست خارجی و داخلی این مملکت بر اساس آمریکا و اسراییل ستیزی استوار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
این همون سیاست بزن و سکوت کن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
خنجر سازان یمنی
و
شتر سواران عرب
تازگی تولید موشک و پهباد می کنند.
مردانه بایستید و قبول مسئولیت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دیوان بین المللی کیفری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
نمی گویند و علنی نمی کنند، چون نمی خواهند در جایی ثبت شده و علیه شان استفاده شود.
شعار، شعار و باز هم شعار
دنیا سوال می کند که این گروههای شبهه نظامی این همه سلاح تهاجمی را از کی گرفته اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
دنیا می داند و به همین خاطر هم هست که تحریم هستیم.
بایدن رییس جمهوری ضعیف، ترسو و فاقد ادراک سیاسی و جهانبینی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
مطمئنا الان خوابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.
در این روز بایدن از کاخ سفید اخراج خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
ترسو بودن با عاقل و دور اندیش بودن فرق داره اگر ترامپ بیاد اولین کسی که ضرر میکنه تویی پدرت در میاد
باید با تروزیسم با قاطعیت برخورد شود.
آمریکا آسمان اردن، سوریه و غرب عراق را منطقه بسته اعلام کرده است.

8 فروند هواپیمایی سوخت رسان بوئینگ از کالیفرنیا عازم منطقه شده اند.

به نظر می آید که انتقامی سخت در پیش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
هرجارو بزنه ما پاسخی نداریم بدیم
باز باید نرمش قهرمانانه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
امریکا دست از پا خطا کند پایگاههایش را به جهنم تبدیل می کنیم و نوچه هایش را در داخل مدفون می کنیم . نظام اسلامی با کسی شوخی ندارد
پهپاد مثل تفنگ و حتی خمپاره و آرپی جی نیست که بتوان از قاچاقچیان خریداری کرد. این گروههای موسوم به مقاومت پهپاد را ازکجا میاورند؟ بخصوص یا درنظر گرفتن اینکه این گروهها نه تنها ازلحاظ بین المللی که اکثرا ازطرف کشورهای میزبان هم غیرقانونی هستند.
ساعت 12:38

دلار: 57،600 تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
دلار اومد پایین اما یک میلیون رفته رو سکه باورنکردنیه این حجم تورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
دلار صد میلیاردم بشه دست از بیرون کردن آمریکا نخواهیم کشید گذشته دورانی که دلار آمریکا سلاح بود
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
دلار پایین نیومد عزیز اعلام قیمتش حذف شد ، اون هم مثل یورو تا این لحظه 3/3 دهم افزایش داشته حدود 1500 تومان
ناشناس
| France |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
ساعت 14:19

دلار: 57،900 تومان
یورو: 62،600 تومان
پوند: 73،500 تومان
سکه: 33,600,000 تومان
در اردن عراق و سوریه به نیروهای آمریکا حمله می شود،

در تمام کشورهای منطقه فیمت دلار ثابت می ماند، اما در ایران ساعتی بالا می رود، چرا؟
چرا بورس ایران در عرض 2 ساعت 8 هزار واحد سقوط می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
از دیشب ساعت 8 تا اکنون، دلار 1800 تومان گران شده است.
از سه ماه پیش آمریکا برای اسرائیل. پل هوایی زده است و بمب‌های یک تنی را در تعداد زیادی به تل‌آویو می دهد و در عمل می گویید آنها را بریز روی سر ساکنین غزه و در عین حال ادعا می کنند هیچ نقشی در جنگ ندارد حالا اگر ما هم بگوییم در حملات نیروی مقاومت منطقه به آمریکایی‌ها نقشی نداریم نباید به آمریکایی‌ها بر بخورد
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
روابط آمریکا و اسرائیل و غزه به من و تو چه ارتباطی داره ؟
آیا به مرزهای ما تجاوز کردن؟
آیا همسایه ما هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
خب به تو چه؟ به ما چه؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
اصلا ارتباط امریکا یا اسرائیل با عربستان و‌کشورهای دیگه به ما چه ربطی داره که انقدر دخالت میکنیم هاااااا؟؟؟؟؟
30 نفر از مقاومت شهید شدن سه تا امریکایی چرا بهشون فشار اومد
کاش نقش داشتید حداقل یکی از شعارهاتون رو جامه عمل بپوشونید
دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس:

حمله پهپادی به پایگاه «برج ۲۲» در اردن توسط گروه‌های وابسته به ایران را محکوم می کنیم.
از ایران می‌خواهیم تا در منطقه تنش‌زدایی کند.
قاسم کریمی، عضو اتاق بازرگانی ایران:

تنش‌های خلیج فارس و دریای سرخ هزینه تردد کشتی‌های ایرانی از این مسیر را دو برابر افزایش داده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
پس ببین چه بلایی سر اسرائیل آورده
گروههای مقاومت موشک و پهپاد هم خودشون تولید میکنن !

یه حرفی بزنید که دنیا خندش نگیره ...
دیگه این حرفها فایده نداره. آمریکا قطعا یک جایی رو تو ایران میزنه
در دوره ترامپ جرات نداشتید و حالا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
عین الجسد چی بود؟ همون باعث شکسته شدن هیمنه آمریکا شد
از یمن یاد بگیرید
هم گروههای به قول خودتان مقاومت را تجهیز نظامی و مالی میکنید و هم قبول مسیولیت نمیکمنید؟
هیچ وقت جسارت گردن گرفتن نداشتنو ندارن.علتش ترسه وسلام
افزایش 20 درصد حقوق همین الان عملا هیچ شد
ه هه ههه هههه ههههههههههههههه.......ِِ
این غربگداهای آخر شر فکر میکنن با گران کردن دلار میتونن جلوی مارو بگیرن که آمریکا رو چک و لگدی نکنیم! خیر دلار صد میلیاردم بشه آمریکارو اخراج خواهیم کرد گذشت دوره ای که دلار سلاح بود
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
رو نعشتون رژه می‌ریم و پایگاه ناتو رو توی ایران راه بیندازیم صندل پوش
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
باهات موافقم به شرطی که همه مردم مثل تو جیبشون و
سرمایه و داراییشون زیاد بشه و غم و غصه بی پولی و شرمندگی نداشته باشیم بله با همه میجنگم حتی تا پای خون
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
قیمت دلار چطور تغییر می کنه؟ یکم از علمت رو بطراوش حض ببریم!
استفاده کردن و ‌دستور دادن به گروه مقاومت برا ضربه زدن به کشورهای دیگه رو تمام و‌کمال همشو از چشم ایران میبینن. انکار کردن و به ما ربطی نداره یه روزی دیگه فایده ای نداره موثر نیست آتش و جنگ و بدبختب دامن ایران و‌ مردمشو میگیره
ادمی که نترس باشه میگه من بودم اونیم که میترسه انکار میکنه
پس چی شد اونهمه شاخ و شونه کشیدن ها؟
کامنت ها رو میخونی میبینی با ملتی طرفی که وکیل مدافع دشمنشون هستن، باعث شرمید. لگدمال تاریخ خواهید شد.
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
به اینکه چرا اینطوره فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
فكر كردي علت چيه؟ مردم قبلااينطور نبودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
کسی که باد بکارد طوفان درو خواهد کرد
نادانسته شدین بازیچه دست چین و روسیه برای جنگ با آمریکا و اندکی هم سیاست ندارین که متوجه بشین مملکت را دارین میبرین به پرتگاه
خوب ماهم میگیم کاملا حرفتون درسته ما نبودیم.حالا کی قراره ما از اسراییل انتقام سخت بگیریم؟الان چند سال گذشت .اونا میزنن به گردن میگیرن ما هم اگر قراره انتقام بگیریم باید اعلام کنیم.
دوران بزن درویی تمام شده .
فکر کنم تامین هزینه و تسحیلات نظامی با ایرانه ولی با هماهنگی یا احیانا دستور روسیه اینکارها انجام میشه که هیچ نفعی برای مردم ایران نداره و منافع روسیه تامین مکنه.
روسیه جنگ را به ایران می کشد اقای پوتینی که من می بینم دنیا را به اتش می کشد ما فردا را نمی دانیم صدرصد ایران با این فرمان که پیش می رویم قربانی می شود ایران وسعت زیاد دارد ولی ضربه پذیری ان زیلد است چون نیرو انرژی زیادی برا ی دفع حمله و پایداری نی خواهد اقتصاد ایران خیلی خراب تر است تا زمان جنگ با عراق اصلا قابل مقا یسه نیست و مردم حالا با ان زمان فرق می کنند مردم دیگر هیچ جنگی را نمی پذیرند مسولین روی مردم حساب باز نکنند دوام نیروهای نظامی یک هفته هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
كاملا موافقم
برادر عزیز 13:39 انگار شما درآمدت دلاریه که خوشحالی. ایران یه کشور در حال توسعه است و برای مصارف داخلی خودش نیازمند واردات کالاهای اساسیه و باید بابت این واردات دلار هزینه کند پس هرچه نرخ دلار در ایران بالاتر برود هزینه های واردات هم بالاتر می رود و بر همین منوال گرانی مواد وکالای وارداتی و در نهایت تورم بالاتر می رود. چرا خودت زدی به نفهمی!؟
از ایران دستور نمیگیرند اما پول میگیرند.عجیب نیست؟پول بگیرن اما جوابگو نباشن؟چرا مردم را ساده لوح فرض میکنید؟
دلار۵۷،۸۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
چشم رئیسی روشن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
58700
جبهه مقاومت حق ندارد از ما دستور نگیرد.پس این همه پول میگیره سوت بزنه.اقا جیره شون را قطع کنید تا درس عبرتی برای دیگران هم باشند.انشالا سر براه شوند
ما کلا هیچ کاری به هیچکی نداریم ولی نمی دونم چرا دلار بالا می ره!!
حالا توقع داری این حرفها را بایدن قبول کند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست