بازدید 1632

مدارس برخی مناطق کردستان غیرحضوری است

مدارس برخی نقاط استان کردستان روز یکشنبه هشتم بهمن به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است و کلاس‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶ 28 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فرمانداری سنندج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مدارس ابتدایی شهری و تمام مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان سنندج برای روز یکشنبه غیرحضوری شد.

بر این اساس و به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و بنا به پیشنهاد آموزش و پرورش و موافقت فرماندار، مدارس تمام مقاطع تحصیلی روستاهای این شهرستان روز یکشنبه بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس روستایی شهرستان قروه

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان قروه هم با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان قروه، روز یکشنبه فعالیت تمام مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین تمام مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر قروه و سریش ِآباد با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و مراکز پیش دبستانی هم تعطیل است.

تعطیلی مدارس بخش بلبان آباد دهگلان

اداره آموزش و پرورش شهرستان دهگلان نیز اعلام کرد با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، فردا یکشنبه فعالیت همه مدارس ابتدایی سطح شهر بلبان آباد و روستاهای بخش بلبان آباد و مدارس متوسطه اول سطح روستاهای این بخش در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این بخش در روز یکشنبه هشتم بهمن تعطیل است.

تاخیر در شروع بکار مدارس دیواندره

براساس اعلام فرمانداری دیواندره، به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر روز یکشنبه مدارس ابتدایی شخری و روستایی این شهرستان با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۰۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی‌ نیز در نوبت صبح روز یکشنبه هشتم بهمن ماه با تاخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی