بازدید 4079
۲

رمال شیاد زنان را بیهوش می‌کرد

کد خبر: ۱۲۱۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 27 January 2024

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری رمال فریبکار که با بیهوش کردن طعمه‌هایش اقدام به سرقت و آزار و اذیت زنان می‌کرد، خبر داد و از شهروندان خواست در صورت شکایت از این فرد، به سازمان اطلاعات شهرری مراجعه کنند.

به گزارش ایران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: اوایل آذر سال‌جاری بررسی موضوع پرونده‌ای مبنی بر سرقت به شیوه بیهوشی از زن جوان توسط یک مرد رمال در اختیار تیمی از مأموران سازمان اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که این فرد رمال مردی ۴۵ ساله است که با جلب اعتماد طعمه‌هایش به بهانه رمالی برای بخت‌گشایی و رفع مشکلات، در منزل آنها حاضر شده و مدعی بوده که برای رمالی در زمانی که وی حاضر می‌شود، فردی در منزل نباشد.

متهم پس از حضور در خانه و اطمینان از تنها بودن زنان جوان با دادن یک نوشیدنی که مدعی بوده این نوشیدنی را جادو کرده است، زنان جوان را بیهوش کرده و بلافاصله با سرقت اموال باارزش از محل متواری می‌شد است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه، اطلاعاتی از این مرد به دست نیامد تا اینکه با روش‌های کشف جرم و تجمیع پرونده‌های مشابه مشخص شد که متهم به دفعات مرتکب سرقت به همین شیوه شده است و تعدادی از زنان جوان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است. با به دست آمدن این سرنخ‌ها تحقیقات پلیسی تکمیل و مأموران موفق شدند با انجام چندین عملیات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در شهرستان ری شناسایی کنند و پس از هماهنگی‌های قضایی، این شیاد در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم در همان ابتدا به سرقت و آزار و اذیت زنان در نقش یک رمال اعتراف کرده است.

سرهنگ طرهانی از شهروندان خواست، در صورتی که بدین شیوه در دام سرقت یا آزار و اذیت و دیگر جرایم احتمالی این مرد فریبکار قرار گرفته‌اند، متهم را شناسایی کنند و برای تشکیل پرونده و پیگیری شکایتشان به پلیس اطلاعات شهرستان ری واقع در خیابان فدائیان اسلام جنوب، نرسیده به میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تا کِی قراره رمالی و فقر فرهنگی تو این خراب شده وجود داشته باشه !!!!!!!!!!!!!!!!
جالبه علیرغم جرم انگاری عمل رمالی متاسفانه شاهد گسترش بیش از حد این پدیده شوم هستیم و دلیل اصلی آنهم نادیده گرفتن آن از سوی پلیس و مقام قضایی هست. شما الان به پلیس زنگ بزنید و اعلام کنید در فلان منطقه یک شخص رمالی و کلاهبرداری می کنه پلیس محترمانته اعلام می کنه تا وقتی شکایتی از ایشان نشود نمی تواند کاری بکند. اگر این عمل جرم هست که نیازی به شکایت نیست. بنابراین بی توجهی مسئولان مربوطه باعث رواج این پدیده شوم و معضلات آن هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی