بازدید 12103
۷

دستگیری ۱۳ نفر از مخلان نظم عمومی در تبریز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از دستگیری اراذل و اوباش در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 27 January 2024

به گزارش  «تابناک» به نقل از فارس، محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از دستگیری اراذل و اوباش در تبریز خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ۱۳ نفر از اراذل و اوباش دارای سابقه که به صورت شبانه در مناطقی از جمله یکه دکان و سه راه بهشتی تبریز تجمع کرده و باعث رعب و وحشت ساکنین و کسبه آن محل شده بودند با دستور قضایی دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش و اخلالگران نظم عمومی گفت: دستگاه قضایی با جدیت با رفتارهای شرارت آمیز برخورد خواهد کرد و با ورود جدی دادستانی فضا برای اخلالگران آسایش عمومی ناامن خواهد بود.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه برخورد با اراذل و اوباش از مصادیق بارز حقوق عامه به شمار می آید تصریح کرد: هیچ مماشاتی در برخورد با پدیده اراذل و اوباش صورت نخواهد گرفت و در این خصوص دستورات لازم به ضابطین قضایی برای شناسایی، دستگیری و ارجاع به دستگاه قضا صادر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
داستان چیه پشت سر هم از تبریز خبرهای منفی منتشر می کنید؟ چرا قبلا این چیزها نبود؟ ظاهرا با خشک کردن عمدی اورمیه ارتباط داره درسته؟
شما مماشات نمی کنین هی تعدادشون بیشتر میشه
تصویر ماله تهران تان هست ...لااقل انسان باشید
عاقبت تماشای فیلمها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد و خشونت و گرندن کشی در جامعه است همین است
جناب دادستان محترم این چه امری هست بعد از 45 سال از عمر انقلاب میگذر با اراز واوباش مثل علف هرز ئرجامعه رشد میکنند نقص ازکجا عدم توانایی نیروهای انتظامی و عدم توجه قوه قضائیه
اولاباتشکر از مسئولین قضائی و نیروهای انتظامی که ضامن امنیت جامعه را برعهده دارند ثانیا اراذل و اوباش و عربده کشان دستگیرشده را باید کاری کنند که دیگر سرشان به خودشان مشغول باشندوازاین غلط هانکنند
این ارازل و اوباش رو باید به اردوگاه های کار اجباری ببرند اونقدر کار بکشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست