بازدید 2665

شبکه اغفال نوجوانان و جوانان در اصفهان متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از پاکسازی ۲۸۴ نقطه آلوده به جرایم این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 10 December 2023

به گزارش تابناک، اطلاعات نوشت: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در آبان ماه امسال 284 نقطه آلوده به جرایم در استان اصفهان شناسایی و این نقاط از وجود مجرمان پاکسازی شده است. 

سردار حمید علی نقیان ‌پور در نشست خبری افزود: با پاکسازی این نقاط، بیش از 700 سارق، اراذل و اوباش و عربده کش، 578 قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر و بیش از 1200 معتاد متجاهر که امنیت محله ها را تهدید می کردند، دستگیر و همچنین 602 مورد سرقت نیز کشف شد.

وی، از کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در آبان ماه خبر داد و گفت: کشف این مقدار مواد مخدر در یک ماه از یک سو نشان دهنده اهتمام جدی پلیس در مبارزه با مواد مخدر بوده و از سوی دیگر نگران کننده است و خانواده ها باید مراقب جوانان خود باشند تا گرفتار مواد مخدر نشوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: باندهایی را در اصفهان دستگیر کرده ایم که در زمان تعطیلی مدارس، در سینماها و مکان های عمومی به دنبال اغفال و اعتیاد جوانان به مواد مخدر بودند.  

سردار علی نقیان ‌پور همچنین از شناسایی و دستگیری 9 باند گسترده سرقت در استان اصفهان طی آبان ماه امسال خبر داد و گفت: در همین ماه، 2175 سارق حرفه ای در استان دستگیر شدند. 

به گفته وی، تعداد قابل توجهی کارآگاه مجرب تا آخر امسال به پلیس آگاهی استان افزوده می شوند. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با بیان این که بیشتر تصادفات جرحی و فوتی در 30 کیلومتری ورودی شهرها رخ می دهد گفت: طرح ویژه برخورد پلیس استان با رانندگان حادثه ساز در ورودی 30 کیلومتری شهر اصفهان و شهرهای بزرگ استان در حال اجرا است و خودرو و یا موتورسیکلت راننده حادثه ساز توقیف می شود و اجرای این طرح سبب کاهش آمار تصادفات شده است.

سردار علی نقیان ‌پور افزود: خودروهای شوتی که وارد اصفهان می شوند لحظه به لحظه توسط دوربین های پلیس رصد و در خارج از شهر توقیف می شوند و پلیس اجازه تردد آنها را به استان بعدی نمی دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی