بازدید 2633

دستگیری عاملان شرارت و درگیری در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری خیابان فلسطین رشت خبر داد و گفت : ۶ متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۱۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 08 January 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گیلان در پی نزاع و درگیری دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم عمومی، راه‌بندان و تخریب خودروهای عبوری در خیابان فلسطین رشت، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی پلیس ۶ متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در ۲ عملیات دستگیر شدند و از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری با هفت عدد فشنگ جنگی و ۲ قبضه قمه کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

این مقام انتظامی استان از تشکیل پرونده و معرفی متهمان که چند فقره سابقه شرارت، قدرت‌نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی دارند، خبر داد و افزود: آنان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید براینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره و اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند و پلیس برای برقراری نظم و امنیت جامعه با افراد شرور به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

کشف ۲۱ تن چوب قاچاق در گیلان

گزارش دیگری از این پایگاه حاکی است؛ ۲۱ تن چوب قاچاق در شهرستانهای رضوانشهر و آستانه اشرفیه کشف و سه خودرو در این رابطه توقیف شد.

فرمانده اتنظامی رضوانشهر در این خصوص گفت: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون ۱۵ تن از انواع چوب قاچاق کشف شد.

سرهنگ سیدخلیل صفوی از معرفی متهم ۴۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌ کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز از توقیف ۲ دستگاه خودرو نیسان حامل ۶ تن چوب قاچاق جنگلی در روستای کیسم این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شمسایی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد به تشدید اقدامات همه جانبه به منظور مقابله با قاچاق چوب اشاره و اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی کیسم حین گشت‌زنی در محور روستایی به ۲ دستگاه خودرو نیسان حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند و۶ تن چوب جنگلی قاچاق از این خودروها بدست آمد که ارزش تقریبی آنها ۲۱۰ میلیون ریال برآورد می شود.

وی افزود: در این رابطه خودروهای نیسان توقیف و متهمان۳۰ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست