بازدید 7399
۱

تبریز در محاصره برف و کولاک

- بارش سنگین و شدید برف همراه با برودت هوا که از ساعات بامداد امروز / چهارشنبه/ آغاز شده و ادامه دارد، کلانشهر تبریز را در محاصره برف و کولاک قرار داده است.
کد خبر: ۱۲۱۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 24 January 2024

 

به گزارش تابناک، هم اکنون بارش برف همراه با کولاک و کاهش دمای هوا، موجب ایجاد یخبندان در معابر و بیشتر خیابان های تبریز شده است و با وجود تلاش های شهرداری برای برف روبی و محلول پاشی، به دلیل شدت بارش ها این اقدامات اثرگذار نبوده است.

با اعلام شهروندان و تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی در حال حاضر خیابان های تبریز به علت نبود امکان حرکت خودروها و لغزندگی معابر با ترافیک سنگین مواجه است و متاسفانه با کمبود امکانات، محلول پاشی بعضا مقدور نشده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرقی تبریز بیشتر از سایر مناطق است، از اعزام ماشین آلات مناطق مختلف شهرداری برای بازگشایی معابر شرق تبریز خبر داد.

پرویز عباس نژاد گفت: از نیمه شب گذشته نیروهای خدمات شهری و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز در سطح شهر به صورت آماده باش بوده و عملیات محلول پاشی و برف روبی معابر را انجام می دهند.

وی ادامه داد: به دنبال تشدید بارش برف در شرق تبریز و کولاک شدید در این منطقه جهت بازگشایی معابر به خصوص ورودی های شهر ، تجهیزات زمستانی و ماشین آلات مناطق مختلف جهت انجام عملیات در منطقه شرق تبریز متمرکز شده اند.

عباس نژاد با بیان اینکه شدت بارش برف و کولاک در شرق تبریز به حدی است که علی رغم فعالیت چندین باره ماشین آلات زمستانی برای بازگشایی معابر احتمال بروز مشکلات برای خودروهای شهروندان وجود دارد، از شهروندان درخواست کرد از تردد غیرضروری در این قسمت شهر به شدت خودداری کنند.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم با پرهیز از تردد غیر ضروری وسایط نقلیه شهری، ضمن تسهیل انجام عملیات نیروهای خدمات شهری احتمال تصادفات و ایجاد مشکلات برای خودروها را کاهش دهند.

 
گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است هم اکنون خیابان ها و معابر تبریز گرفتار برف و یخبندان بوده و ترافیک سنگین بر شهر حاکم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
تبریز در استان سردسیر واقع شده است.منعجبن که با وحود پیش بینی هواشناسی و بارش برف، شهرداری های سطح تبریز امکانات لازم را ندارند و هنوز با به کارگیری پارو و کامیون های تیغه دار برف را جمع آوری می کنند.
فردا روز ۶م کارگران محترم شهرداری برفرهای پیاده رو را زیر لاستیک ماشین ها می ریزند و تصادف و حادثه می آفرینند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست