بازدید 4992

راهنمای خرید عطر و ادکلن برای روز پدر

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید عطر و ادکلن برای روز پدر را به شما ارائه دهیم. در این راهنمایی به نکاتی که باید در هنگام خرید عطر و ادکلن برای روز پدر به آن‌ها توجه کنید، اشاره خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 24 January 2024

روز پدر یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های سال است که فرصتی عالی برای قدردانی از پدران عزیزمان فراهم می‌کند. خرید هدیه‌ای مناسب برای این روز می‌تواند نشان‌دهنده عشق و احترام ما به پدرانمان باشد. یکی از هدیه‌های محبوب برای روز پدر، عطر و ادکلن است. عطر و ادکلن می‌تواند هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند باشد که پدر شما را همیشه به یاد شما می‌اندازد.

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید عطر و ادکلن برای روز پدر را به شما ارائه دهیم. در این راهنمایی به نکاتی که باید در هنگام خرید عطر و ادکلن برای روز پدر به آن‌ها توجه کنید، اشاره خواهیم کرد.

چطور عطر مناسب برای پدرم انتخاب کنم؟

اگر قصد تهیه این نوع محصولات را دارید، ممکن است به دلیل وجود انواع رایحه ‌ها و برندهای مختلف جهت خرید عطر و ادکلن برای روز پدر سردرگم شده باشید. به همین خاطر می ‌خواهیم در قدم نخست یک راهنمای کلی را برای انتخاب عطر مناسب روز پدر به شما ارائه کنیم.

اولین و مهم‌ ترین کاری که در انتخاب بهترین رایحه تا حد زیادی شما را از سردرگمی نجات می‌ دهد، شناخت سلیقه پدر است. در این خصوص می ‌توان چند راهکار زیر را درنظر گرفت:

  • اگر پدر عطری استفاده می ‌کند و یا از رایحه ‌ای در گذشته راضی بوده‌ است، نام و نوع عطر را بررسی کنید. سپس رایحه ها و نت ‌های آن را برای خرید ادکلن مردانه روز پدر درنظر بگیرید.

  • یکی از دانستنی‌ های جالب آن است که عطرهای مورد علاقه شما به طعم هایی که به آن علاقمند هستید، مرتبط می باشند. مثلا علاقه به غذاهای شیرین یا مرکبات می توانند در تعیین رایحه و سلیقه افراد موثر باشند.

  • خاطرات و رویدادهایی که در فصل های مختلف، آنها را دوست دارید نیز می توانند در شناخت رایحه مورد علاقه شما موثر باشند. مثلا اگر به فصل تابستان، خاطرات و تفریحات آن علاقمند هستید، ممکن است رایحه دریا، لوسیون های ضد آفتاب و رایحه شربت های خنک به سلیقه شما نزدیک باشند.

  • برخی مراکز خرید از جمله فروشگاه عطر و ادکلن مارسلا برای شناخت سلیقه و انتخاب بهترین عطر مشاوره هایی را نیز ارائه می دهند. شما می توانید از تیم پشتیبانی آنها برای انتخاب بهترین عطر کمک بگیرید.

دومین قدم برای انتخاب عطر مناسب روز پدر، جستجوی بهترین محصولات با رایحه های موردنظر او است. در نهایت شما می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

راهنمای خرید عطر و ادکلن برای روز پدر

انتخاب عطر مناسب روز پدر

عطر مردانه برای روز پدر کدام است؟

بد نیست چند محصول جهت خرید‌ عطر و ادکلن برای روز پدر را در این مطلب به شما معرفی کنیم که می توانید از برندهای مطرحی آنها را تهیه کنید. این موارد عبارتند از:

  • Bleu de Chanel: یکی از برندهای مهم عطر، Chanel نام دارد. هرچند قیمت عطر شنل کمی از برندهای دیگر بالاتر است اما کیفیت خوبی را ارائه می کند. مدل Bleu de شنل یک عطر با رایحه ای جادویی و شیک است که می تواند حس اعتماد بنفس و فرهیختگی را برای فرد ایجاد نماید. قیمت ادکلن شنل در این مدل در حدود 80-140 یورو برای صد میلی لیتر است.

  • Sauvage Dior: این مدل عطر از برند دیور یکی دیگر از پیشنهادات جذاب با بسته بندی شیک بوده که از نت های تند با رایحه ای تازه (Fresh) ساخته شده است. ترکیبات آن شامل رایحه های فلفل، ترنج و آمبروکسان می باشد که می تواند رایحه ای پیچیده و خاص را ایجاد نماید. قابل ذکر است که قیمت ادکلن شنل مردانه در مدل قبل کمتر و تقریبا نصف قیمت این محصول است.

  • Emper Legend: اگر به دنبال رایحه ای شیرین و گرم هستید که از رایحه های چوب، مرکبات و زمین ساخته شده باشد، این گزینه مناسب شما خواهد بود.

  • Splendor Black: اسپلندور بلک سریس رایحه ای متفاوت از مدل قبلی را دارد که خنک، شیرین و حاوی بوی گل، زمین و مرکبات است.

راهنمای خرید عطر و ادکلن برای روز پدر

معرفی بهترین مدل عطر برای روز پدر

راهنمای خرید عطر و ادکلن مردانه

با معرفی 2 قدم اصلی انتخاب عطر و ادکلن برای روز پدر و مدل هایی که معرفی کردیم، اکنون نوبت آن است تا نکاتی را برای راهنمای خرید و انتخاب صحیح این محصولات بیان کنیم. در این خصوص می توان گفت:

  • بهتر است در انتخاب عطر و ادکلن مردانه، تناسب رایحه با شخصیت فرد مقابل رعایت شده باشد. از سوی دیگر پیشنهاد می شود این عطرها برای افراد با سنین بالاتر، حس و حال رسمی تر و جدی تری را ارائه کنند.

  • شما می توانید برای خرید عطر و ادکلن مردانه، نگاهی به محصولات برندهای مطرح در این زمینه داشته باشید. از جمله می توان به بلک افغانو، عطر گوچی، شنل، هرمس، تام فورد، بولگاری و غیره اشاره کرد.

  • برای اطمینان از اصل و باکیفیت بودن عطر می بایست نسبت به خرید آن از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. یکی از مجموعه های فعال و با اصالت در فروش محصولات اورجینال از برندهای بزرگ، فروشگاه عطر مارسلا نام دارد که می توانید جهت خرید آنلاین از وب سایت آن بازدید کنید.

چطور عطر را به درستی انتخاب کنیم؟

برخی دیگر از نکاتی که می توانند به شما در انتخاب عطر و ادکلن برای روز پدر و هر نوع عطر دیگری کمک کنند عبارتند از:

  • توجه به فصل: در کنار سلیقه افراد، برند و قیمت ادکلن مردانه، باید به تناسب عطر با آب و هوا نیز توجه شود. به عنوان مثال رایحه های خنک برای فصل های گرم مناسب تر هستند. از سوی دیگر به دلیل پخش بوی کمتر آنها در فصل زمستان و پاییز، ممکن است رایحه آنها به مشام دیگران نرسد.

  • موقعیت استفاده: عطرها حس و حال متفاوتی را برای افراد ایجاد می کنند که باعث می شود این پارامتر هم مهم باشد. برحسب موقعیت می توان عطرها را به مدل های اسپرت (برای دورهمی های دوستانه و استفاده روزمره)، رسمی (برای جلسات و مراسم ها) و غیره تقسیم نمود.

راهنمای خرید عطر و ادکلن برای روز پدر

نکات و راهنمای خرید عطر مردانه

عطر مردانه با ماندگاری بالا

در حالت کلی ماندگاری عطرها به ویژگی های محیط مانند دما، فصل مورد استفاده و نحوه اعمال عطر بر روی لباس یا پوست وابسته است. ماندگاری عطرهای مردانه که در قسمت قبل معرفی کردیم به ترتیب به شرح زیر می باشند:

مدل عطر

ماندگاری

Chanel Bleu de

6-3 ساعت

Sauvage Dior

9-7 ساعت

Emper Legend

4-2 ساعت

Splendor Black

ماندگاری خوب

جمع بندی

در این بخش 2 قدم مهم جهت انتخاب عطر و ادکلن برای روز پدر را بیان کردیم که اولی تعیین سلیقه و دوم بررسی محصولات مشابه است. همچنین نکاتی را برای خرید عطر و ادکلن مردانه ارائه نمودیم؛ از جمله تناسب عطر با شخصیت، فصل و موقعیت. قابل ذکر است که تمام عطرهای معرفی شده در این مقاله هم اکنون در گالری عطر و ادکلن مارسلا موجود و قابل خرید می باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست