بازدید 2059

مناطق پرصدای تهران افزایش یافت

بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران؛ پایتخت در زمینه آلودگی صوتی هم اکنون با ۱۵ مناطق خطرناک، ۹ منطقه آزار دهنده، یک منطقه نامناسب برای کودکان و سالمندان و دو منطقه سالم همراه است.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 23 January 2024

 

به گزارش  تابناک؛ بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران؛ پایتخت هم اکنون در سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ با فقط دو منطقه از جمله گلبرگ و اقدسیه در شرایط سالم در زمینه آلودگی صوتی همراه است.

همچنین تنها محله پونک با رنگ زرد در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان قرار دارد و میدان نماز، خیابان گلستان منطقه ۴، میرداماد، خیابان حافظ، میدان فتح، میدان بهاران، میدان المپیک و میدان تهرانسر در شرایط آزار دهنده در خصوص آلودگی صوتی قرار دارند.

گفتنی است مناطقی که در محور قرمز رنگ نمایان است، مناطقی از جمله تهرانپارس، افسریه، نیروهوایی، میدان خراسان، خیابان امیرکبیر، بعثت، نواب صفوی، خیابان آذری، منطقه ۱۸، خیابان شهید گمنام، بزرگراه حکیم، آریا شهر، شهران، شهرک گل‌ها و میدان الغدیر نیز در شرایط خطرناک هستند.

قابل ذکر است که در شاخص شبانه (۱۰ شب تا ۷ صبح) هیچ مناطقی در تهران در شرایط سالم قرار ندارد و بیش از ۹۵ درصد مناطق تهران در شرایط خطرناک قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی