بازدید 4406

یحیی سریع بیانیه داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن مناطقی را که هدف حملات آمریکا و انگلیس قرار گرفته بود، اعلام و تأکید کرد که این حملات بدون پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ 23 January 2024

 

به گزارش تابناک، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی بیانیه‌ای جزئیات حمله هوایی شب گذشته آمریکا و انگلیس را اعلام کرد و گفت که شب گذشته ۱۸ بار مناطقی در یمن هدف حملات هوایی قرار گرفت.

بنا به اعلام سریع، ۱۲ بار شهر صنعاء و استان صنعاء، سه بار استان الحدیده و دو بار نیز استان تعز و یک بار نیز استان البیضاء هدف حمله ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که این حملات هرگز بدون پاسخ و عواقب نخواهد ماند.

ائتلاف آمریکا و انگلیس شب گذشته برای چندمین بار، مناطق یاد شده را هدف قرار دادند. این حملات با هدف ممانعت از عملیات همبستگی ارتش یمن با مقاومت و مردم فلسطین در غزه است.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن به شبکه المسیره این کشور درباره حملات جدید آمریکا و انگلیس علیه مواضع ارتش یمن گفت که هدف از این حملات منصرف کردن یمن از کمک به غزه و توقف عملیات دریایی ارتش است که محقق نشده است.

او گفت که این حملات عزم و اراده مردم یمن برای مقابله را بیشتر و تقویت خواهد کرد. این مقام یمنی افزود: آمریکا و انگلیس باید بدانند که ما در حال پاسخ دادن به این تجاوزات هستیم و مردم ما چیزی به نام تسلیم شدن نمی‌شناسند.

منبع: تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست