بازدید 4474
۸

مالیات بر ارزش افزوده یک درصد افزایش یافت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور، با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 23 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (سه‌شنبه سوم بهمن ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، با تصویب بند «س» تبصره ۶ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

س- در سال ۱۴۰۳ نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده هفت قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰، به میزان یک واحد درصد افزایش می‌یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۸
اين دولت محرومان ظاهراً تا محرومان را ريشه كن نكنه ، ول كن نيست
تنها راه کنترل تورم کنترل نقدینگی که با گرفتن مالیات کنترل بودجه دولت حذف بانکهای ناتراز جلوگیری از دزدی فساد اقتصادی ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
یه بار برگرد کامنت خودت رو بخون.
تیتربرخلاف متن اشتباه است. یک درصد نه یک واحددرصد. چون از 9 درصد به 10 درصد افزایش می یابد که درصدی حساب کنیم میشودبیش از 11 درصدیا 11/111111111111 درصد
دولت اقای رییسی وعده رسیدگی به محرومان را داده بود اما فقط محرومان را محرومتر کرده است . فشاری که به قشر محروم جامعه ایران در این دو نیم سال وارد شده در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است. با این اوضاع انتظار دارند مردم پای صندوق رای بیایند ورای بدهند. البته میدانیم که ایجاد این وضع بد اقتصادی برای این است که حضور مردم حداقلی باشد زیرا هر چه مردم بیشتر بیایند طرفداران اقای رییسی و همفکران ایشان کمتر به مجلس راه می یابند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
حالا باعث میشه مردم به اصلاح طلبان پناه ببرند و بعد نوبیت اصلاح طلبان خواهد شد همه اینها با برنامه است
اصل مالیات گیری لازم ودرهمه کشورها است مالیات برارزش افزوده هم مالیات موجهی است و10 درصد هم رقمی معقول.ولی آنچه دریکی دوسال اخیر در مورد تراکنشهای بانکی اهل کسب وکاروحتی مغازه داران خرد انجام شده وبخصوص پس ازکرونا که استفاده از پول نقد بشدت کاهش واستفاده از کارتخوان بشدت افزایش یافت دولت بنوعی زرنگی منفی کرده وهرپولی به حساب مغازه داران وامثالهم واریزمیشود را نتیجه معامله وتجارت فرض کرده ومالیات میگیرددرحالیکه بصد دلیل ممکن است به حسابی پول واریزشود.این هم مالیات کسبه را افزایش داده که انهاهم ازمردم میگیرند هم دردسری مستقیم برای مردم شده که بسیاری ازصاحبان مشاغل از مغازه دارگرفته تا پزشک فقط پول نقدمیگیرند.
از حقوق مالیات می گیرن، مالیات بر ارزش افزوده رو افزایش می دن. تا دلت بخواد همه خدمات رو گرون می کنن. آقا می خواهید کلا ما کارکنیم کل حقوقمون رو بدن به شما یه وقت ناراحت نشین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست