بازدید 2914
۳

مخالفت مجلس با افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با افزایش یک واحدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده در لوایح بودجه سنواتی مخالفت کردند.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 25 October 2023

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز ( چهارشنبه)  و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، ماده الحاقی ۳ لایحه برنامه هفتم توسعه را حذف کردند.

در ماده الحاقی ۳ به لایحه برنامه هفتم توسعه آمده بود که؛ در لوایح بودجه‌ سنواتی یک واحد درصد به نرخ مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود. هفتاد درصد (%۷۰) آن در اختیار دولت برای طرح های تملک دارایی های سرمایه‌ای و هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر دولت و سی درصد (۳۰%) باقی مانده به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجائی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای ‌طرح های تملک دارایی های سرمایه‌ای و نیز امور ورزشی اختصاص می یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اگه دولت مالیات ارزش افزوده رو افزایش بده من به عنوان طرفدار رئیسی عمرا دیگه بهش رای بدم
خجالت بکشید.
مالیات بر ارزش افزوده دیگه چیه ؟؟
یک نفر حقوق بگیر اول مالیات حقوقش رو میگیرن بعد به حسابش میریزن. حالا این فرد با پولی که دولت ازش مالیات گرفته میره خرید کنه اونوقت اونجا هم باید مالیات بده؟؟؟؟؟؟؟؟
اسمش مالیات بر ارزش افزوده است در عمل مالیات بر ارزش کل است. یعنی هر کالایی که پروسه های ارزش افزوده بیشتر داشته باشد دولت مالیات مضاعف بیشتری می گیرد! مثلا در قیمت یک پرس غذای رستوران، مالیات بر کود کشاورزی یکبار در هنگام فروش کود به کشاورز و بار دوم در فروش برنج به دلال، بار سوم فروش برنج به مغازه دار، و بار چهارم فروش بشقاب برنج به مشتری اخذ می کند.
می بینید بیسوادی و طمع چگونه به اقتصاد آسیب می زند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار