بازدید 3438

نظر فابیو کاپلو درباره بازیکنان ایرانی حال و گذشته

فابیو کاپلو، سرمربی مشهور و ایتالیایی در یک مصاحبه تلویزیونی درباره شناختنش از فوتبالیست‌های ایرانی گفت.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 22 January 2024

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا،  فابیو کاپلو، سرمربی مشهور و ایتالیایی در یک مصاحبه تلویزیونی درباره شناختنش از فوتبالیست‌های ایرانی گفت: "طارمی در پورتو را می‌شناسم، او واقعا بازیکن خوبی است و به نظرم تمام فاکتورهای لازم را دارد. حتی یکی از مهم‌ترین بازیکنان لیگ پرتغال است و کیفیت کارش هم بسیار عالی است. به نظرم طارمی یک بازیکن درجه یک است. یک بازیکن دیگر هم دارید که در رم بازی می‌کند. سردار آزمون که چند باری به‌عنوان یار تعویضی آمده است. اینکه او کم بازی می‌کند به تصمیم سرمربی ربط دارد. او بازیکن خوبی است اما همیشه سرمربی تیم تصمیم گیرنده است. رحمان رضایی هم بود که در ایتالیا بازی می‌کرد که او را هم می‌شناختم." 

کاپلو درباره اینکه آیا شناختی از علی دایی دارد یا خیر نیز گفت: "علی دایی را نمی‌شناسم. صادقانه بگویم شناختی از او ندارم."

کاپلو درباره شایعه حضور در ایران به‌عنوان سرمربی تیم ملی گفت: "دقیقا همین شایعات را به من هم انتقال دادند. شاید کسی با پسرم که ایجنت من است صحبت کرده باشد. من برای سرمربیگری ایران خیلی پیر شده‌ام. وقتی به شما پیشنهاد سرمربیگری یا مدیریت فنی یک تیم داده می‌شود، باید بدانید که لازم است صد خودتان را بگذارید. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست