بازدید 3119
بلینگام مرد اول مادرید و لالیگا

کامبک دقیقه ۱۰۰ رئال و فرار بارسا از تساوی

بلینگام باز هم ستاره اول رئال بود. او یک گل زد، یک گل او را وی ای آر مردود کرد، یک پاس گل داد و یک کارت زرد گرفت که از بازی بعد محرومش کرد!
کد خبر: ۱۲۱۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ 21 January 2024

کامبک دقیقه ۱۰۰ رئال و  فرار بارسا از تساوی

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) تیم رئال مادرید میزبان آلمریای قعرنشین بود و این بازی را که نیمه اولش را با دو گل به حریف واگذار کرده بود، با پیروزی ۳ بر ۲ رئالی‌ها به پایان رساند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بارسلونا هم در یک بازی پرگل مثل رقیبش رئال مادرید، بازی تساوی را با گلهای دیرهنگام جبران کرد و پیروز شد.

در بازی رئال، کهکشانی‌ها شروعی غافلگیر کننده داشتند و هنوز دقیقه اول آن کامل نشده بود که لارژی رمضانی دروازه‌ تیم میزبان را باز کرد. دردسرهای تیم فوتبال رئال مادرید با ثبت گل دوم آلمریا در دقیقه 43 توسط ادگار گونسالس بیشتر شد اما این تیم در دقیقه 56 با گلی که جود بلینگام از روی نقطه پنالتی زد، به بازی برگشت و وینیسیوس جونیور هم با زدن گل دوم میزبان در دقیقه 67 آن را از شکست خانگی نجات داد.

در ادامه اخراج گاریتانو از آلمریا در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، انگیزه تیم کارلو آنچلوتی را برای کسب تمام امتیازات بازی، حتی بیشتر کرد و دو دقیقه بعد این اتفاق با گلزنی دنیل کارواخال رخ داد و مدافع پیش تاخته، سومین گل را برای مادریدی‌ها زد. در نهایت این مسابقه که نیمه دومش 16 دقیقه وقت تلف شده داشت با ثبت شانزدهمین پیروزی در بیستمین بازی کهکشانی‌ها به پایان رسید و این تیم به صدر جدول صعود کرد.

از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه بنیتو ویامارین، تیم‌های فوتبال رئال بتیس و بارسلونا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 4 بر2 بارسلونا خاتمه یافت.

در این مسابقه ابتدا فران تورس در دقیقه 21 گل نخست بازی را برای بارسلونا به ثمر رساند. پس از گلزنی روبرت لواندوفسکی برای بارسایی‌ها در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه نخست که VAR آن را مردود اعلام کرد، تورس تنها سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم دومین گل خود و بارسا را به ثمر رساند و اختلاف را دو برابر کرد.

برتری دو گله تیم میهمان اما دوام نداشت، زیرا کاری که تورس برای این تیم انجام داد را ایسکو در سمت مقابل برای بتیس تکرار کرد. هافبک سابق رئال مادرید در عرض سه دقیقه، ابتدا در دقیقه 56 و بعد در دقیقه 59 دروازه‌ میهمان کاتالان را گشود.

گل‌های ایسکو میزبان آندلسی را تا آستانه کسب یک امتیاز از میهمان سرشناس خود برد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد، چرا که ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی و قرضی بارسایی‌ها در دقیقه 90 گل سوم تیم ژاوی هرناندس را به ثمر رساند. پاس این گل را فران تورس داد تا روی هر سه گل بارسلونا تأثیر مستقیم گذاشته باشد. این اما پایان درخشش تورس برای بارسلونا نبود و مهاجم ملی‌پوش کاتالان‌ها در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، شب به یادماندنی خود را با زدن گل سوم و ثبت هت‌تریک کامل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست