بازدید 1794

دستگیری مأمور قلابی حین ارتکاب جرم

۲۹ دی ماه در پی دریافت اخباری و مراجعه شهروندان به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر مبنی بر اخاذی توسط مردی با عنوان مأمور قلابی در خیابان سعیدی تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار عملیات این کلانتری قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 21 January 2024

به گزارش تابناک به نقل از مهر، رییس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری مأمور قلابی در محله شهرک ولیعصر حین ارتکاب جرم خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور گفت: ۲۹ دی ماه در پی دریافت اخباری و مراجعه شهروندان به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر مبنی بر اخاذی توسط مردی با عنوان مأمور قلابی در خیابان سعیدی تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار عملیات این کلانتری قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

 وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی های انتظامی مشخصات متهم و ساعات حضور آن را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از مأموران به محل مورد نظر مراجعه و در حال گشت زنی، متهم با همان مشخصات اعلامی را در حال ارتکاب جرم و اخاذی از شهروندی مشاهده کردند و سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مأمور قلابی دستگیر شد و در بررسی اولیه از متهم کارت شناسایی جعلی، ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه، تعدادی کلید، وجه نقد و یک قبضه سلاح سرد به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان در پایان خاطر نشان کرد: پرونده دارای تعدادی شاکی می‌باشد و همچنین متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست