بازدید 7076

واکنش قالیباف به ادعای رائفی پور در مورد فساد نمایندگان

رائفی پور در بخشی از سخنان خود در برنامه زنده شبکه افق صداوسیما، با تاکید بر فساد نمایندگان مجلس گفت: رئیس فراکسیون مقابله با فساد داشتیم که تماس گرفته با جایی که تحقیق و تفحص کند، دو میلیارد می‌زنی به حسابم، والا می‌آیم تحقیق و تفحص. در همین مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است که نمی‌خواهم اسم ببرم. این‌ها می‌خواهد بین مردم پخش کند؟ به کدام مردم بدهد؟
کد خبر: ۱۲۱۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 21 January 2024

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اتهام مطرح شده علیه یکی از نمایندگان برای دریافت سکه، دادستان به عنوان مدعی‌العموم باید این موضوع را پیگیری و نتیجه آن را به مردم اعلام کند.
 
 محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز - یکشنبه اول بهمن ماه - مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: اخیرا فردی که خود را همه‌چیزدان می‌داند و در خصوص همه چیز نظر می‌دهد صحبتی را علیه نمایندگان در صداوسیما مطرح کرده است. این صحبت‌ها به بهانه شفافیت مطرح شده است. بنده خودم موافق شفافیت بوده و آرای خود را به صورت شفاف اعلام می‌کنم.
 
نماینده مهریز و بافق در مجلس بیان داشت: این فرد در برنامه صداوسیما گفته است که یکی از نمایندگان برای آنکه درخواست یک تحقیق و تفحص را پس بگیرد سکه دریافت کرده است. از نگاه بنده، با این سوال شورای نگهبان هم زیرسوال رفته است.
 
صباغیان با تاکید بر اینکه از نظر بنده دادستانی باید به این موضوع ورود کند و موضوع شفاف و روشن شود، تصریح کرد: نمی‌شود هر از گاهی مجلس شورای اسلامی را اینگونه مورد هجمه قرار داد. باید از کلیات مجلس دفاع کرد.
 
وی افزود: در برنامه زنده صداوسیما این اتهام به مجلس شورای اسلامی زده شده و جایز نیست که مجلس سکوت کند. اگر کسی تخلف کرده باید اعلام شود اگر باز هم تخلفی صورت نگرفته باید با گوینده این اتهام برخورد شود. نمی‌توان به بهانه شفافیت این حرف را زد.
 
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این فرد خودش اگر مدافع شفافیت است اعلام کند که در جلسات و سخنرانی‌های خود چه مبالغی دریافت می‌کند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان اظهار داشت: در این شرایط حساس، قانون انتخابات موارد لازم را درباره این موضوعات پیش‌بینی کرده است تا از این اختلافات جلوگیری کند. قوه قضاییه نیز مسئولیت دارد و اکنون نیز زحمت می‌کشد و حتما کسانی که شائبه‌ای درست می‌کنند باید پاسخگو باشند.
 
محمدباقر قالیباف افزود: موضوعی که آقای صباغیان اشاره کردند در یک برنامه زنده گفته شده است و این حرف زده شده و نوعی مطرح شده که شورای نگهبان نیز مطلع بوده و آن را تایید کرده است.
 
وی بیان داشت: دادستان به عنوان مدعی‌العموم باید این موضوع را پیگیری کند اگر واقعا حرفی که زده شده اتفاق افتاده فردی که سکه گرفته است نه صلاحیت حضور در این مجلس را دارد و نه صلاحیت حضور در مجلس آینده.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اگر این حرف صحت ندارد باید با فردی که این موضوع را مطرح کرده است برخورد شود. دادستان باید به این موضوع ورود کرده و آن را پیگیری کند تا هم مردم و هم مجلس شورای اسلامی در جریان قرار گیرند.
 
به گزارش ایرنا، رائفی پور در بخشی از سخنان خود در برنامه زنده شبکه افق صداوسیما، با تاکید بر فساد نمایندگان مجلس گفت: رئیس فراکسیون مقابله با فساد داشتیم که تماس گرفته با جایی که تحقیق و تفحص کند، دو میلیارد می‌زنی به حسابم، والا می‌آیم تحقیق و تفحص. در همین مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است که نمی‌خواهم اسم ببرم. این‌ها می‌خواهد بین مردم پخش کند؟ به کدام مردم بدهد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۴
یه جور ادعا میشه که انگار همه از معصومین هستند بابا بشر هستند.
واگذاری ماشین هم از این مجلس تکذیب شد بعد تأیید. آخه چرا؟
همین قضیه ها بعد از مدتی تأیید میشه. حال میبینیم جناب آقای قالیباف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
امیر آقو اولویت دریافت ماشین بود نه خود ماشین.
سیسمونی گیت برای کدام نماینده مجلس بود !!!
تالاب‌ها از مهم‌ترین اکوسیستم‌های طبیعی جهان هستند که سرزنده بودن آنها تاثیرات محیط زیستی و اجتماعی زیادی دارد. در ایران خشک شدن تالاب‌ها، تبعات اقلیمی و اقتصادی شدیدی داشته است. در چنین شرایطی دو تالاب دیگر هم در استان فارس خشک شده‌اند.
با سلام، در شرایط فعلی و سهولت بررسی حساب بانکی افراد، درخواست واریز وجه نقد نمی تواند صحت داشته باشد؛ لکن تحویل سکه و سایر موارد محتمل و ممکن می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
بابا تو دیگه چقدر ساده ای ، پول گرفتن ساده تر از این حرف هاست
سلام تاب جون
خدایی ارزش داره . پول تو مجلسه . هر کی بتونه وارد شه خودش و جد آبادش رو بیمه کرده .
آقای نماینده مجلس ، رائفی پور که از مردم رای نگرفته و نماینده هم نیست که بیاد در مورد مبالغ سخنرانیش شفاف سازی کنه . اما شما ناسلامتی نماینده ای . حتی این رو هم نفهمیدی ؟ وای بر شما
چه کسانی به شخص رائفی پور که به زعم خودش دارای یک شغل آزاد است، در صدا و سیما تریبون داده و در مورد مهمترین مسائل کشور افاضه می کنه؟ یعنی نماینده ها نمی دانند این شخص کیست و به کجا وصل است؟
به همین سادگی؟!
پاسخ ها
رض
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
رائفی پور در فارس من برای سخنرانی در تلوزیون نزدیک صدهزار امضای رسمی با شماره تلفن و کدملی فارس من دریافت کرده
فکر کنم رایفی گیر افتاد و فکر نمی کرد حرفهای الکیش تاوان هم داره . ولی این دفعه انگار داره
اصلا شما درست میگین صحت نداره چرا باید این همه ادوار فقط شماها در مجلس باشید

حرف اینه که مردم برای آینده کشور حضور داشته باشن و نماینده جدید به مجلس بفرستن و نگذارند فعلی ها دوباره به مجلس بروند این حرف هم ایراد داره؟؟؟؟؟

مردم به خاطر آینده کشور به جوانان که پاک ترن رای بدید جوان تحصیل کرده
جریان ماشین های شاستی بلند به کجا رسید
جریان ماشین های شاستی بلند به کجا رسید
اقای قالیباف امثال شما این اقای همه چیز دان را حمایت کردید و به اینجا رسانده اید که برنامه زنده در رسانه ملی دارد
آقای قالیباف حقوق و دستمزد یک امر شخصی است ولی رای نماینده مجلس یک فعل شخصی نیست و مربوط به همه افراد جامعه و همچنین مشخصا مربوط به انتخاب کنندگان ان نماینده می شود و افراد جامعه و رای دهندگان به ایشان حق دارند بدانند که نماینده انتخابی به چه لایحه یا طرح رای منفی و مثت می دهد
۱۴۰ سکه گرفته بین مردم پخش کنه!!! بیخود، مگه ایشان چکارس که به تشخیص خودش بین مردم سکه کنه؟ تازه با فرض اینکه به مردم مستمند بده!!!!! این کارهای بی حساب کتاب رو تمام کنید، در کجای قانون این کارها اجازه دا ه شده. بجای این کارهای عوام فریبانه به فکر کارهای اصولی و زیربنایی جهت رفع فقر باشد.
یارو نماینده یه شهرستان تو کوچکترین استان کشوره صدتا خونه تو سعادت اباد و عباس اباد و مجیدیه و یوسف اباد به اسم بچه ها و خانمهاش داره اونوقت مدعی قانون حجابه قبل انقلاب محتاج نون شب بود
رایفی هرچی کم علم باشه ولی اتفاقا پر اطلاعاته و پر جرات دمش گرم
چیه تحمل ندارید کسی بگه بردید خوردید بچه میترسونید
جریان سیسمونی چیه؟ اونم کار نماینده ها بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
سیسمونی گیت و افشای خرید سیسمونی از ترکیه توسط خانواده محترم یک نماینده و اصرار ها و انکارها و بعد محاکمه افشا کننده نماینده ای که از حمایت از محرومان سخنها می گفت در حالی که سفره مردم هر روز خالی تر از دیروز است بله سیسمونی گیت این بود
شکر خدا یک نفر همه چیز دان پیدا شد که تمام مسایل و مشکلات کشور رو حل کنه
حتما رسیدگی کنید. به سزای عملش برسونید. مثل بیگی که شاسی بلند مطرح کرد رد طلاحیت شد. و امثال دیگه رشیدی کوچی. مثل ناشر سیسمونی. مردم خودشون همه چیز خوب تحلیل می کنند . قطعا از همین حالامیشه گفت رائفی پور محکومه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست