بازدید 10195

اظهارات عجیب رائفی‌پور درباره قالیباف

رائفی‌پور گفت: من به دنبال تشکیل جبهه سیاسی نبودم ما در انتخابات گذشته لیست نداده و کنار ایستادیم، دیدم که نمی‌توان نمایندگان را مدیریت کرد. این دفعه لیست می‌دهیم که بتوانیم مدیریتشان کنیم؛ البته مدیریت به معنی بد نیست، یعنی پاسخگویشان کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ 21 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، علی اکبر رائفی پور، دبیرکل جبهه صبح ایران، در گفتگویی که ویدیوی آن در فضای رسانه‌ای منتشر شده است، به بیان نکاتی درباره تشکیل جبهه صبح ایران، حواشی اخیر محمدباقر قالیباف و ... پرداخته است. اظهارات او را در ادامه می‌خوانید.

مجری: صبح ایران یعنی چی آقای دکتر؟

رائفی‌پور: یعنی طلوع امید در ایران، صبح، روز، والفجر و ایران هم اینکه خراسان ما موضوعیت دارد. سرزمینی که محل طلوع خورشید است.

مجری: چه زمانی تصمیم گرفتید؟

رائفی پور: من به دنبال تشکیل جبهه سیاسی نبودم ما در انتخابات گذشته لیست نداده و کنار ایستادیم، دیدم که نمی‌توان نمایندگان را مدیریت کرد. این دفعه لیست می‌دهیم که بتوانیم مدیریتشان کنیم؛ البته مدیریت به معنی بد نیست، یعنی پاسخگویشان کنیم. گفتند بر اساس قانون جدید اگر می‌خواهید لیست بدهید حتما باید حزب یا جبهه باشید. حزب را ثبت کردیم و بعد گفتند چند حزب بهم بیپوندند و جبهه شود. .

مجری: در سراسر کشور لیست خواهید داد؟

رائفی پور: ان‌شاء‌الله در حوزه‌های انتخابیه که فرد اصلاح را بتوانیم پیدا کنیم و شرایط ما را بپذیرد.

مجری: چه زمانی لیست شما منتشر می‌شود؟

رائفی‌پور: هر چه سریعتر. تبلیغات که شروع شود و کاندیداهای ما در حوزه‌های انتخابیه مشخص شود، در سایت اعلام می‌کنیم. مثلا، در کاشان که مشخص شد، سراغ خراسان و مشهد و تهران می‌رویم.

مجری: مهم‌ترین پارامتر شما برای انتخاب کاندیداها چیست؟

رائفی‌پور: شفافیت و پاسخگویی

مجری: امکان دارد از لیست‌های دیگر هم در لیست شما باشند؟

رائفی‌پور: بله، صدالبته. برای من گفتمان مهم است و اگر در ۵ روز گذشته آقای قالیباف درخواست می‌کرد در لیست ما قرار می‌گرفت. البته می‌گویم ۵ روز گذشته برای قصه‌ای است که پیش آمده است.

مجری: یعنی به خاطر قصه پسر آقای قالیباف؟

رائفی‌پور: بله، من پاسخی از ایشان، شورای ائتلاف، جبهه امنا و هر جای دیگر نشنیدم. یک فردی که می‌گوید من حاضر به پاسخگویی به مردم هستم، قانون کشور را قبول دارم، ضرورت‌ها را می‌فهمم، نقشه کلان پیشرفت کشور در ذهنم است، چرا عمل نمی‌کند؟

مجری: گمانه‌زنی‌های برای پیوستن شما به امنا وجود دارد؟

رائفی‌پور: در جلساتی که شکل گرفت به دوستان گفتم شما این شرایط را می‌پذیرید؟؛ گفتند حرف‌های خوبی است. من می‌گویم که نه، من از آن کاندیدایی حمایت می‌کنم که تک تک شروط را بپذیرد. آن کاندیدا می‌خواهد فرد مستقل باشد، امنا باشد یا شورای ائتلاف، رزما و شورای وحدت. یکی از ایرادات من به انتخابات این است که فرصت بررسی همه کاندیداها وجود نداشته و حق خیلی از افراد ضایع می‌شود. رزومه‌هایی فرستادند که آدم حسرت می‌خورد؛ به‌اذن‌الله، همین جریان را ادامه خواهیم داد تا در انتخابات‌های بعدی مانند انتخابات شوراها از این افراد استفاده شود.

مجری: در این ایام اخباری منتشر می‌کردند که اتفاقاتی برای آقای قالیباف افتاده و ممکن است از سوی آقای رائفی‌پور باشد.

رائفی‌پور: خیر، فردی که این خبر را منتشر کرده است، من نبودم. زمانی که خبر منتشر شد، برای مردم سوال ایجاد شده و می‌گویند پاسخ بدهید. من یک بحثی را درباره ۱۴۰ سکه یکی از نمایندگان مطرح کردم، ایشان از دادستانی خواستند که پاسخ بدهد. من زورم به دادستان نمی‌رسد و به مردم می‌گویند که پاسخ بدهد.

مجری: شما به دادستانی دعوت شدید؟

رائفی‌پور: همان روزی که آقای قالیباف فرمودند، دو ساعت خبر اول کشور شد. دو ساعت بعد دادستانی با من تماس گرفت. همان روز من از حدود ۲۰ تا ۳۰ مهمان پاکستانی داشتم که بعد از ظهر همان روز پرواز داشتند و نمی‌توانستم بروم. البته احضار هم نبود زیرا احضار از طریق سامانه ثنا ابلاغ می‌شود. از آنان پرسیدم که احضار است و گفتند که خیر، بیا و درباره این قصه توضیح دهید. فردای آن روز نیز از قضا با یمنی‌ها جلسه داشتم دیگر ساعت ۱۶ رفتم و مطالب را انتقال داده و برگشتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
حرکت بعدی رائفی پور : کاندید ریاست جمهوری
اسحاق حالا کجا بره مهاجرت وای وای
فعلاً که این آقا هیچ برنامه ای یا حتی ایده ای را هم مطرح نکرده است فقط هوچیگری ، سیاه نمایی ، تبلیغات برای خوراک رادیو تلویزیونهای غربی ، و تبدیل شدن به یک لولو خورخوره برای ترساندن نمایندگان !
خدایی فقط این جبهه رو کم داشتیم که تکمیل شد.
سفره پهنه شما هم بیا
چقدر بدبختیم که ایشان لیست می دهد و می خواهد نمایندگان ملت را مدیریت کند
اقای رائفی پور در حد و قواره این حرف ها نیستی در حد و حدود خودت حرف بزن و حرکت کن که نه سرت به دیوار خورده و مایوس شوی و نه از آن ور مرکب به دره افتاده و سقوط کنی.اندازه نگهدار که اندازه نکوست.
حساب پسر قالیباف در ایترالیا لو رفته این پولها از کجا امده
آقای دکتر ؟؟!! ایشون کی وکجا دکتر شدند ؟! چه القابی رو مفت ومجانی بهش میدن ،فوق دیپلم حسابداری داره بهش دکتر میگن ! استاد میگن !
همتون با هم هستید ،مردم دیگه همتون رو شناختن ،اصول گرا ،روشن فکر ،پایداری ،چپ گرا و راست گرا ،اصلاح طلب ،شفاف ساز و .......... هیچ کدوم به فکر مردم مظلوم نیستید فقط به فکر میز و صندلی و مقام و اشرافی گری و قدرت ،تا الان کدام یک از این گروه ها برای مردم کاری کردند
یک نفر هم مثل رائفی پیدا میشه حق میکه ما...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی