بازدید 3086

وزیر کشور: جزئیات انفجار در مرز سراوان اعلام می‌شود

وزیر کشور درباره «جزئیات انفجار در مرز سراوان» توضیحاتی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 18 January 2024

 
به گزارش تابناک ، وزیر کشور گفت: «چهار کودک، سه زن و ۲ مرد، در انفجار روستایی که در سه-چهار کیلومتری ایران بوده است، کشته شدند.»

احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: «جزئیات حادثه انفجار در مرز سراوان و اطلاع رسانی دقیق از عاملان اتفاق به زودی اعلام می‌شود.»

احمد وحیدی در حاشیه همایش نمایندگان فرماندار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نمایندگان ۴۶۰۰ شعبه در استان ارتباط برقرار شد و ما با حضور داوطلبان نمایندگی مجلس، اصحاب رسانه و هنر وارد مراحل پرشورتر انتخابات خواهیم شد.

وزیر کشور در خصوص ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخابات گفت: این امکان پیش‌بینی‌شده تا تمام ظرفیت‌های دولتی که می‌توانند در تبلیغات انتخابات استفاده شوند توسط ستاد انتخابات استان مشخص و به طور مساوی بین داوطلبان شرکت در انتخابات تقسیم شوند. داوطلبان می‌توانند با هزینه اندک یا بدون هزینه کار تبلیغاتی خود را دنبال کنند و نقش اموال زیاد به عنوان شرط معرفی از بین خواهد رفت.

او ادامه داد: صداوسیما کار بسیار ارزشمندی انجام داده و بالغ بر ۲۰۰ کانال پیش‌بینی‌شده که کاندیداهای انتخاباتی در هر حوزه می‌توانند با کمک این ظرفیت برنامه‌های خود را اعلام کند تا شناخت خوبی توسط مردم ایجاد شود. این اتفاق برای نخستین‌بار در انتخابات مجلس رخ می‌دهد و امیدواریم نمایندگان بتوانند از آن استفاده کنند.

وحیدی در خصوص انتخابات الکترونیک بیان کرد: احراز هویت در همه‌جا الکترونیک است و در چند حوزه بنا بر قانون رأی‌گیری الکترونیک انجام می‌شود که فعلا تعداد آن محدود است و اگر در این انتخابات موفق بود، می‌توان در انتخابات بعد این ظرفیت را توسعه داد.

وزیر کشور همچنین در خصوص انفجار در مرز سراوان و حمله موشکی پاکستان به ایران اطلاع داد: «اطلاع رسانی در حد منطقه انجام شده است و تاکنون ۴ کودک ۳ زن و ۲ مرد که از اتباع خارجی بودند در انفجار روستایی در ۴ کیلومتری مرز ایران کشته شدند. جزئیات حادثه و اطلاع رسانی دقیق از عاملان اتفاق به زودی اعلام می‌شود.»

منبع: مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست