بازدید 6389

سفر رئیس جمهور به دو شهرستان دماوند و فیروزکوه/رئیسی: دل مردم با سخن شاد نمی‌شود/رکورد صادرات ۴۰سال گذشته شکسته شد

موضوعات مختلف به خصوص مسائل مربوط به حوزه راه‌ها، مباحث مرتبط با حریم بستر رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند و ساماندهی مسیل‌ها، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، ارتقاء بهداشت و درمان، تقویت زیرساخت های آب آشامیدنی پایدار، موضوعات رفاهی اعم از فضای آموزشی، ورزشی، تفریحی و از سوی مسئولان در سفر رئیس جمهور به ۲ شهرستان فیروزکوه و دماوند پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 18 January 2024

سفر رئیس جمهور به دو شهرستان دماوند و فیروزکوه/رئیسی: دولت به دنبال الویت‌بندی حل مشکلات با کمک فرهیختگان است

 

تابناک _ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران همراه با برخی از اعضای کابینه دولت وارد فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و مسئولان فیروزکوه قرار گرفت، بازدید از طرح ملی سد مخزنی نمرود، بررسی روند پیشرفت و مشکلات تکمیل این پروژه اولین برنامه رئیس جمهور در فیروزکوه خواهد بود.

براساس این گزارش، دیدار با جمعی از منتخبان شهرستان، بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رئیس جمهور در فیروزکوه است.رئیس جمهور پس از پایان برنامه‌های خود در فیروزکوه، به دماوند سفر خواهد کرد تا در دیگر برنامه‌های خود از جمله دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه حضور پیدا کند.

موضوعات مختلف به خصوص مسائل مربوط به حوزه راه‌ها، مباحث مرتبط با حریم بستر رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند و ساماندهی مسیل‌ها، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، ارتقاء بهداشت و درمان، تقویت زیرساخت های آب آشامیدنی پایدار، موضوعات رفاهی اعم از فضای آموزشی، ورزشی، تفریحی و از سوی مسئولان در سفر رئیس جمهور به ۲ شهرستان فیروزکوه و دماوند پیگیری می شود.

رئیس جمهور از مراحل پایانی احداث سد «نم‌رود» بازدید کرد
رئیس جمهور روز پنجشنبه در سفر به فیروزکوه از سد نمرود این شهرستان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات تکمیل این طرح قرار گرفت.

سیدابراهیم رئیسی با حضور در محل احداث سد مخزنی «نم‌رود» ضمن بازدید از این سد، با توضیحات دست‌اندرکاران اجرایی از جزئیات احداث و مراحل باقیمانده تا تکمیل آن مطلع شد.

سد مخزنی «نم‌رود» به منظور تنظیم سالیانه ۱۲۰ میلیون مترمکعب آب شرب، کشاورزی و صنعتی احداث شده است.

بهبود و توسعه الگوی کشت اراضی پایین دست به مساحت ۳۵ هزار هکتار، جلوگیری از شور شدن سفره‌های آب زیرزمینی و از بین رفتن آب‌خوان منطقه، اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت اهالی از جمله اهداف احداث این سد است.

این سد با هسته رسی، حجم کل ۱۳۸ میلیون مترمکعب و با ارتفاع تاج ۸۳.۵ متر احداث شده و مجموع پروژه ۸۷.۶۷ درصد پیشرفت دارد.

 

رئیس جمهور: دولت به دنبال اولویت‌بندی حل مشکلات با کمک فرهیختگان است
رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال اولویت‌بندی کمبودها، مشکلات و سپس حل آن‌ها با کمک مسئولان، فرهیختگان و مردم استان‌ها است.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه سفر دولت مردمی به شهرستان‌های استان تهران، در دیدار جمعی از اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه، با بیان اینکه مناطق اطراف تهران در حد یک استان ظرفیت دارد، خاطرنشان کرد: سفر به استان‌ها محدود به مراکز استانی نیست و در این مدت توفیق داشتم از اطراف تهران که هر منطقه‌اش یک استان محسوب می‌شود، بازدید کنم.

رئیس جمهور افزود: اطراف تهران زمینه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوب و مردم عزیزی دارد که باید به آن‌ها توجه کرد و اگر هم کمبودی وجود دارد، باید برطرف شود.

بنای دولت حمایت از دامداران و کشاورزان است

رئیسی ادامه داد: کشاورزی در فیروزکوه از موضوعات دارای اهمیت است و باید برای آن سرمایه‌گذاری کرد، این سرمایه‌گذاری ایجاب می‌کند محصول با کیفیت تولید شود و در مقابل کشاورزان هم نباید دغدغه فروش، تبدیل محصول کشاورزی و آب را داشته باشند.

وی تاکیدکرد: با توجه به زمینه‌های مناسب برای کشاورزی و دامداری در شهرستان فیروزکوه، بنای دولت حمایت از این ۲ بخش است.

بهره برداری از سد نم‌رود حداکثر تا یکسال دیگر

رئیس جمهور با بیان اینکه سرکشی دولت به شهرستان‌ها و طرح‌ها برای بهره برداری و افتتاح نیست بلکه برای بررسی مشکلات پروژه‌های متوقف شده و نیمه تمام است، گفت: نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار است و ساماندهی طرح‌ها برای دولت مهم است.

رئیسی اضافه کرد: سد «نم‌رود» باید سریعا مشکلاتش رفع شود تا آبگیری کامل سد انجام و منافع آن شامل مردم شود.

وی ادامه داد: کار این سد از سال ۸۴ آغاز شده و نباید تا الان طول می‌کشید، اما اکنون دولت با بررسی‌های کارشناسی مقرر کرد حداکثر تا یک سال دیگر کار‌های این سد انجام و آماده بهره برداری کامل شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حوزه سلامت برای دولت بسیار مهم است و اقدامات خوبی در این دولت صورت‌گرفته، اظهارکرد: بیمارستان‌ها و درمانگاه‌هایی که مدت‌ها از ساخت آن گذشته بود در این دولت تکمیل و به بهره برداری رسید مانند بیمارستان ۳۰ ساله شهریار.

وی افزود: یکی از زمینه و زیر ساخت‌های مهمی که برای مهمان پذیری مهم است حوزه سلامت و درمان است و این برای فیروزکوه در دستور کار است.

رئیسی تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه ما نیروی انسانی کار آمد است که بیشتر از هر سرمایه‌ای اهمیت دارد و جوانان این منطقه نیروی انسانی کارآمدی هستند که باید از ظرفیت آن‌ها برای رشد و توسعه منطقه استفاده شود.

حضور مردم در عرصه‌های مختلف مهم‌ترین مؤلفه قدرت و اقتدار کشور

رئیس جمهور، فعال شدن اقتصاد گردشگری در منطقه فیروزکوه را از برنامه‌های دولت برشمرد و گفت: تحقق این امر موجب ایجاد اشتغال و ثروت می‌شود.

کار مردم باید سریع و دقیق انجام شود؛ مراقب باشید مراجعه‌ی آن‌ها به شما جنبه عادی پیدا نکند و صدای کسی که حقی را می‌طلبد برایتان عادی نباشد چرا که ادامه این رویه کار را سخت می‌کندوی افزود: با توجه به صنایع خوب و فعالی که در این منطقه وجود دارد، تامین زیرساخت‌های صنعتی برنامه دیگر دولت در این منطقه خواهد بود.

رئیسی همچنین به موضوع تعریف درست و منطقی حریم رودخانه در شهرستان فیروزکوه به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و گفت: رویکرد دولت، همواره حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور بوده و قطعاً ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها از نظر ما غیرقانونی است، اما باید به جهت بهره‌مندی مردم از این منابع طبیعی، تعریفی درست و منطقی نسبت به حریم رودخانه‌ها داشته باشیم که این موضوع در دستور کار دولت خواهد بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه، حضور مردم در عرصه‌های مختلف را پشتوانه عظیم برای انقلاب اسلامی، اجرای سیاست‌های جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف نظام دانست و افزود: بی‌تردید قدرت نظامی، توان علمی و فناوری و پیشرفت‌های اقتصادی از جمله مؤلفه‌های قدرت‌افزایی برای کشور است، اما مهم‌ترین مؤلفه قدرت و اقتدار کشور حضور مردم در عرصه‌های مختلف در حمایت از نظام و رهبری است و قدردانی از این مردم همیشه در صحنه و وفادار توجه به خواست آنان است.

دل مردم با سخن شاد نمی‌شود

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مسئولان تاکیدکرد: کار مردم باید سریع و دقیق انجام شود و کار‌ها باید با روحیه جهادی و بسیجی به ثمر بنشیند چرا که عادی شدن فعالیت‌ها ممکن است هر مسئولی را آن قدر احاطه کند که دچار روزمرگی شود و این از آفات کار اداری و سازمانی است.

رئیس جمهور تصریح کرد: مراقب باشید مراجعه‌ی مردم به شما جنبه عادی پیدا نکند و صدای کسی که حقی را می‌طلبد برایتان عادی نباشد چرا که ادامه این رویه کار را سخت می‌کند.

وی اظهارکرد: زمانی که در دستگاه قضا بودم تاکید داشتم که اگر کسی دادخواهی کرد نباید دادخواهی او عادی تلقی شود؛ دل مردم با سخن شاد نمی‌شود، با عمل و اقدام است که دل آن‌ها شاد خواهد شد و باید با اقدام و عمل تلاش کرد گره‌ها باز شود.
 

رئیس جمهور وارد دماوند شد
رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه پس از بازدید از طرح ها و دیدار با مردم شهرستان فیروزکوه به همراه شماری از اعضای هیات دولت وارد دماوند شد.

شهرستان دماوند که یکی از شهرستان های شرق استان تهران می باشد در ۴۵ کیلومتری پایتخت واقع شده و جزو مناطق خوش آب و هوا محسوب می شود. این شهرستان با وسعت دوهزار کیلومترمربع از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان سمنان، از شرق و شمال شرق به شهرستان فیروزکوه، از غرب به تهران، از شمال غربی به شهرستان شمیرانات و از جنوب غربی به شهرستان پاکدشت مرتبط است و سومین شهرستان استان تهران در بحث وسعت جغرافیایی است.

 

رئیس جمهور:رکورد صادرات ۴۰سال گذشته شکسته شد
رئیس جمهور با بیان اینکه در زمینه صادرات اعم از نفتی و غیرنفتی کشور ما رکورد ۴۰ ساله اخیر را زده است، گفت: تا کنون بیش از ۶۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در چرخه تولید قرار گرفته است.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه در اجتماع اقشار مختلف مردم شهرستان دماوند افزود: در کشور در حوزه تولید علی رغم آنکه دشمن می‌خواست تولید نداشته باشیم، اما امروزه هم در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات تولیدی رشد قابل توجهی داریم و هم در حوزه تولید محصولات گام‌های بزرگی برداشته ایم.

وی اضافه کرد: در کشاورزی هم کار‌های بسیار خوبی از سوی کشاورزان انجام شده است البته به این معنی نیست که مشکل نداریم، ولی باید مشکلات را با کار جهادی حل کرد.

رئیس جمهور اظهارکرد: روزی که دولت آغاز بکار کرد در وزارت نفت فقط ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در زمینه نفت فعالیت داشتند، ولی امروز بیش از ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در زمینه نفت فعال هستند. همچنین بیش از ۹۰۰ شرکت دانش بنیان در وزارت نیرو فعالیت دارند.

مدیری که روحیه تحول خواهی و جهادی ندارد کنار گذاشته شود

دکتر رئیسی گفت: همیشه به همکارانم در دولت و استان‌ها گفته ام که اگر مدیری روحیه تحول خواهی و جهادی و مردمی بودن ندارد، حتما کنار گذاشته شده و کار به یک جوان و نیروی تحول گرا واگذار شود.

اگر مدیری روحیه تحول خواهی و جهادی و مردمی بودن ندارد، حتما کنار گذاشته شده و کار به یک جوان و نیروی تحول گرا واگذار شودوی ادامه داد: به مردم و به ویژه جوانان عزیز می‌گویم که آینده بسیار روشنی پیش رو داریم؛ خداوند به این کشور ظرفیت‌های مادی و معنوی زیادی داده است؛ فقط باید درست اندیشید و از این ظرفیت با بهترین روش بهره برداری کرد.

رئیسی تاکید کرد: هم ذخایر مادی داریم و هم معنوی به ویژه جوانان برومند با اراده‌ای که در میدان‌های مختلفی توانسته اند منشأ تحول باشند.

باید با بروکراسی اداری مبارزه کرد

رئیس جمهور خطاب به مدیران و مسئولان گفت: شان من و شما نوکری برای مردم است و باید خدمتگزار مخلص برای مردم باشیم چرا که می‌توان گره را سریع باز کرد.

وی تاکید کرد: چرا گره‌ای را که می‌توان با سهولت باز کرد منتظرید تا تهران به شما بگوید؛ ارتباط ستادی لازم است، ولی نباید موجب کندی کار شود.

رئیسی با بیان اینکه بروکراسی اداری از مسائلی که باید با آن‌مبارزه‌کرد، ادامه داد: باید بر فرایند کار و گردش امور نظارت شود تا معطلی در ادارات را شاهد نباشیم، زیرا موجب ناامیدی است. ایجاد امید در دل مردم از وظایف همگان است.

رییس جمهور اظهار کرد: دشمن می‌خواهد در جوانان و مردم و دانشجو و طلبه و شهری و روستایی ما ایجاد یأس کند، اما وظیفه ما این است که با رفتار و اقدامات و افعال مان مردم را روز به روز امیدوارتر کنیم و سخن تنها کافی نیست.

وی گفت: مردم باید بدانند در مرحله اقدام و عمل اتفاقی افتاده است به این شکل که وقتی مردم می‌بینند پروژه‌ای چند ماه یا چند سال معطل مانده بود، ولی به نتیجه رسیده مشکل آن‌ها با این پروژه حل می‌شود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش در اجتماع اقشار مختلف مردم شهرستان دماوند گفت: ساخت و ساز‌های مخرب برای طبیعت ولو از ناحیه افراد متصل به قدرت باشند یا حتی خود دستگاه‌های اداری باشد را غیر مجاز می‌دانیم و معتقدم با کسانی که به قدرت اتصال دارند بدون اغماض برخورد شود.

رئیسی تصریح کرد: این موضوع قابل تحمل نیست کسی که به قدرت متصل باشد یا دستگاه اداری باشد، محیط زیست و طبیعت و زندگی مردم را تخریب کند.

ساخت و ساز‌های مخرب برای طبیعت ولو از ناحیه افراد متصل به قدرت باشند یا حتی خود دستگاه‌های اداری باشد را غیر مجاز می‌دانیم و معتقدم با کسانی که به قدرت اتصال دارند بدون اغماض برخورد شودوی ادامه داد: توسعه در شهرستان دماوند پذیرفتنی است، اما باید منطبق با قوانین و زیرساخت‌ها و توجه به حریم شهر و روستا و جاده و رودخانه باشد، بنابراین برای توسعه جمعیت باید در قوانین شهرسازی بازنگری شود؛ یکی از مواردی که حتما اجرا می‌شود بازنگری در ساخت و ساز منطقه شمال شرق استان تهران است.

رئیسی گفت: در برخی موارد بین دستگاه‌های اداری هم نظر واحدی وجود ندارد؛ مقررات توسعه و بازنگری جمعیتی و ساخت و ساز‌ها باید حتما بازنگری شوند.

وی تصریح کرد: ساخت و ساز‌ها در دماوند و اطراف آن و توسعه شهری و روستایی می‌تواند فرصت‌های خوبی باشد، ولی اگر درست و براساس قوانین و مقررات انجام‌نگیرد می‌تواند تهدیدی برای محیط زیست و طبیعت محسوب شود.

رئیسی گفت: توسعه شهری و روستایی اگر با حفظ محیط زیست و جنگل و مراتع همراه نباشد و منجر به تخریب طبیعت و محیط زیست شود حتما زندگی را مختل می‌کند.

مراکز درمانی نیمه تمام دماوند تکمیل می‌شوند

رئیس جمهور اظهارکرد: توسعه مراکز درمانی در منطقه دماوند در دستور کار است؛ تکمیل مراکز درمانی نیمه تمام در دستور مصوبات این سفر است.

وی ادامه داد: برخی مراکزی هم که ظرفیت لازم را پیدا نکرده اند که پاسخگوی نیاز درمانی این شهرستان باشد، تجهیز می‌شوند به خصوص اینکه شهرستان دماوند جمعیت متغیر دارد و مسافرانی که در هفته چند روزی به این شهر می‌آیند، به جمعیت شهرستان افزوده می‌شوند.

اهمیت مدیریت منابع آب از خود وجود آن کمتر نیست

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت مدیریت منابع آب، گفت: نکته مهم این است که در این منطقه مسأله کمبود آب نداریم درست است که ۴ تا ۵ سال است گرفتار خشکسالی هستیم و ایجاب می‌کند در الگوی مصرف دقت شود، اما نکته مهم آن است که مدیریت آب در اینجا از وجود آب کمتر نیست و اگر مدیریت شود، آب هم برای کشاورزی و هم برای شُرب حتما هست.

رئیسی افزود: مدیریت مصرف هم بسیار لازم است برخی مصارف آب، مُسرفانه است که موجب می‌شود آب به جا‌هایی که لازم است برسد وگرنه خداوند به این کشور ظرفیت‌هایی که هم با نزولات آسمان و هم ذخایر زیرزمینی می‌توان با مدیریت آب احساس کمبود آب را در این مناطق نخواهیم داشت.

۹۰ درصد آب کشور در بخش کشاورزی مصرف می‌شود

رئیسی اظهارکرد: اقتصاد و فعالیت این مناطق از استان تهران بر پایه کشاورزی و دامداری است و شاید ۹۰ درصد آبی که امروز در کشور داریم صرف کشاورزی می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کشاورزی می‌تواند غرقابی یا قطره‌ای یا زیرسطحی باشد، خاطرنشان کرد: زمانی که توفیق داشتم خادم امام رضا (ع) بودم در آن منطقه یک مزرعه نمونه داشتیم و آبرسانی زیرسطحی را در آن مزرعه امتحان کردیم؛ در این مدل از آبرسانی مصرف آب به یک چهارم کاهش یافت، ولی میزان تولید محصول ۴ برابر و در برخی محصولات ۵ برابر شده بود.

وی افزود: می‌توان با روش‌هایی آبرسانی انجام داد که آب هم برای کشاورزی و شرب باشد و هم برای صنعت؛ ضرورتی ندارد که در صنعت از آب شرب استفاده کرد چرا که می‌توان از پساب بهره برد؛ این‌ها نوعی مدیریت در مصرف آب هستند که در مجموعه دولت و وزارت نیرو در حال طراحی هستند و اجرای آن را با قدرت دنبال می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳۵
سفر رئیس جمهور به دو شهرستان دماوند و فیروزکوه/رئیسی: دولت به دنبال الویت‌بندی حل مشکلات با کمک فرهیختگان است
به همین دلیل ابن وزرای توانا را انتخاب کرده اید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
از اقتصاددان های به خط شده رسیدیم به فرهیختگان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بذرپاش و وزیر اقتصاد

غیر از این دونفر برخیها کمی تا قسمتی فرهیخته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
:)))) فقط ريس دولت های ایران میتونن هم نقش شاکی و منتقد رو ایفا کنن و هم عامل امر باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
جناب رییسی تنها حرف ... که زدی

که : با حرف زدن و سخنرانی مشکلات متعدد حل نمیشود

حالا رکورد صدرات را اگر هم واقعا شکسته باشید !!؟؟

وقتی تمام اقلام خوراکی و ارزاق عمومی مردم ظرف دو سال ریاست شما بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ درصد گرانتر شده است
به چه درد مردم میخورد ؟؟ مردم اکثراً به نان شب خود
لنگ وامانده اند
و این امارها به چه درد مردم میخورد ؟؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رکورد صادرات ۴۰ ساله گذشته شکسته شد

جوری عنوان می‌کنند که انگارهواپیما صادر می‌کنند تمام مایحتاج و میوه جات و لبنیات و خشکبار مردم ایران را صادر میکتید
ایشون توضیحی در باره حمله به ایران نداره

به ایران حمله شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بلند شده رفته فلان جا که چی ؟ همه چی ارومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
علی القاعده ایشون باید الان در نقطه صفر مرزی ومحل حادثه باشن
3 سال است که هر روز همین حرفهای تکراری را می شنویم.
واقعاً که!
بازبه دنبال اینکه ماموریتهای ماهیانه اش کامل بشه وعده های انتخاباتی راکه عملیاتی نکردی.فقط شعارشعاروشعار هزینه های سفرها بیشتر از دستاورد ماموریتها است.
حتی توی تیتر هم غلط املایی دارید!
رئیس‌جمهور تشریف ببرند سراوان لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
موضوعاتی مثل جریان سراوان در حوزه اختیار و اطلاع این بابا نیست.... v
ایا معیشت بازنشستگان از مشکلات است یا نه اگر هست چرا در اجرای همسانسازی حقوقشان امروز و فردا میکد
آقای رئیسی، کشور دوست و همسایه، سیستانو زده شما الان دقیقا داری چکار می‌کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
زده که زده خب جبران کرده بمن چه که جواب بدم هر کی اول زده بیاد جواب بده ...فردا چین واسطه گری میکنه وقائله تموم میشه و چین میشه گل سر سبد ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
این موضوع در حیطه کاری این بنده خدا نیست تمرکزش رو بهم نزنید!!
بعد دو سال و نیم دنبال اولویت بندی هستند! مسخره نیست؟
فرهیختگان کجاست عمو جان ....حالا همه شدند پرریختگان
این آقا تازه میخاد مشکلات رو دسته بندی کنه! حال بعدش میخاد چکار کنه الله و اعلم؟
بعد از دوسال اولویت بندی میکنند تازه
8 سال احمدی نژاد با کابینه اش تو استان ها رفت و آمد داشتند. مشکلات احصا شده همانها همین الان هم هست. .
حتماً به کمک مداح ها مشکلات را حل میکنه منظورش از فرهیختگان جامع مداحان است
"دولت به دنبال اولویت‌بندی حل مشکلات با کمک فرهیختگان است".
از فرهیختگان در مناصب حکومتی بیشتر استفاده کنید.
دور و اطرافیان رئیس جمهور اینقدر از ایشون سوء استفاده نکنند حالا به واسطه حجم مشغله یا ناآشنایی ایشان با بعضی مسائل کشور ، حرف هایی را جلو ایشان بگذارند که واقعی نیستند . این خیلی بی انصافی است .
جالبه کسی داره میگه با سخن دل مردم شاد نمیشه که خودش رکورد دار سخن پراکنیه!!!
الان به خودش تیکه انداخت؟
اگر صادرات رکورد شکسته پس چرا مردم نتیجه آن را نمی بینند؟ با حرف نمی شود مردم را شاد کرد
ابراهیم ريیسی افزایش وزن قابل توجهی داشته. بهتره به بهداشت فردی توجه لازم را داشته باشه
رئیس جمهور: دولت به دنبال اولویت‌بندی حل مشکلات با کمک فرهیختگان است
خود شمابهترین فرهیخته کشور هستید و الی رییس جمهور نمی شدید.
هم دکتر هستید و هم آیت الله
فقط حرف و شعار و تبلیغات
چرا تمام وقت ریس جمهور صرف سفر می شود پس کی کار می کنند؟
روزی که پاکستان به کشور حمله کرده رییس جمهور رفته فیروز کوه برای ملاقات مردمی.
خدایا ایشون رییس جمهور کدام کشور هستند؟
جناب رییس جمهور اگر دروغ نگفته باشم به اندازه جمع وزرای شما تحصیلات دانشگاهی از دانشگاه های معتبر دارم و حقوق بازنشستگی بنده به اندازه یک دهم حق ماموریت خارجی روزانه وزرای فرهیخته شما است که انگلیسی حرف زدنشان برای تلویزیون های خارجی سوژه تبلیغاتی شده.
بازم دستور داد به همه حالا اینا کی هستن و باید چیکار کنن معلوم نیست.حرفای قشنگ میزنی.....
جن و پری و انسان هر کی هستید به مردم کمک کنید حاج رئیس فرمودن!!دستور دادن!!!خودشون اصلا تقصیر کار نیستن کاری ندارن!!!
خوبه بعد از چهل سال وبعد ار دوسال رئیس جمهوری فهمیده باشعار مملکت داری نمیشه؟؟بازم جای شکرش باقیه؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار