بازدید 1353211
فوری/ تکمیل می شود

حملات هوایی و موشکی پاکستان به 6 هدف در 3 نقطه از خاک ایران+فیلم/ ارتش و وزارت خارجه پاکستان بیانیه صادر کردند/ کاردار پاکستان در ایران احضار شد

پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور «حملات نظامی دقیقی» را علیه «مخفیگاه‌های تروریست‌ها» در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) ۲۸ دی ماه و در پی حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 18 January 2024

حملات هوایی پاکستان به 7 هدف در 3 نقطه از خاک ایران+فیلم

بین الملل تابناک: پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور «حملات نظامی دقیقی» را علیه «مخفیگاه‌های تروریست‌ها» در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است.
بیشتر بخوانید
وزارت امور خارجه بیانیه صادر کرد
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۹

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) ۲۸ دی ماه و در پی حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام غیرمتوازن و غیرقابل پذیرش پاکستان در حمله پهپادی به شهروندان غیرایرانی روستایی در جدار مرزی دو کشور را محکوم می‌کند.

وزارت خارجه پاکستان صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجموعه‌ای از حملات نظامی دقیق و کاملاً هماهنگ و هدفمند را علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است. این اقدام با واکنش ایران مواجه شد و کاردار پاکستان در تهران را به وزارت خارجه ایران کشاند.

در بیانیه وزارت امور خارجه ایران آمده است: جمهوری اسلامی در عین حال که به سیاست حسن همجواری و برادری بین دو ملت و دو دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پایبند است و اجازه نمی‌دهد دشمنان روابط خوب و برادرانه دو کشور را تیره کنند، امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را خط قرمز خود برمی‌شمرد و از دولت دوست و برادر پاکستان قویا انتظار دارد که به تعهدات خود در ممانعت از استقرار پایگاه‌ها و گروه‌های مسلح تروریستی در خاک پاکستان پایبند باشد.

در بیانیه وزارت خارجه عنوان شده است: در حادثه سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ قرارگاه مرزی نیروی زمینی سپاه مستقر در استان سیستان و بلوچستان با مشاهده آمادگی یک گروه تروریستی برای عزیمت به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران برای انجام عملیات تروریستی دیگری مانند اقدام جنایتکارانه‌ای راسک، اقدام به عملیات پیشگیرانه علیه این گروه تروریستی در پادگان و مقر استقراری آنها در ارتفاعات منطقه و کیلومترها دورتر از مناطق مسکونی کرد که این رویه بخشی از وظایف ذاتی نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید تروریستی قریب الوقوع علیه مردم و شهروندان کشور است.

در این بیانیه همچنین آمده است: حساب دولت دوست و برادر پاکستان از تروریست‌های مسلح جداست و جمهوری اسلامی ایران همواره به سیاست همسایگی خود پایبند است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان و ایادی تروریست آنها این روابط را به ویژه در زمانی که نسل‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی مسأله اول جهان اسلام است، تیره کنند.

لحظه شلیک موشک‌های پاکستان
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۳

ارتش پاکستان تصاویر حمله به مناطق مرزی ایران را منتشر کرد.

 

تعداد بازدید : 84508
واکنش روسیه به تحولات میان ایران و پاکستان
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۲

 وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه بعد از حمله انجام شده توسط پاکستان به نقطه‌ای در منطقه مرزی ایران و تنش در روابط دوجانبه، از دو طرف خواست حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و مسائل را فقط از طریق دیپلماتیک حل کنند. 

مسکو در بیانیه خود ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم بین‌المللی، گفت امیدوار است ایران و پاکستان به زودی بتوانند اختلافات را با کمک حسن همجواری حل و فصل کنند. 

ارتش پاکستان: خواستار گفت‌وگو و همکاری با ایران هستیم
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۱

 ارتش پاکستان امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای به تحولات اخیر میان این کشور و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و  خواستار «گفت‌وگو و همکاری» در رفع مسائل بین دو «کشور برادر» شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، ارتش پاکستان مدعی است که با استفاده از «پهپادهای قاتل، راکت، مهمات پرسه‌زن و تسلیحات هواپرتاب» گروههای «تروریستی» «ارتش آزادیبخش بلوچستان» و «جبهه آزادیبخش بلوچستان» را مورد حمله قرار دادند.

ارتش پاکستان در ادامه اعلام کرد که نهایت تلاش را به کار گرفته تا از وارد آوردن خسارات جانبی به ایران جلوگیری کنند.

ترکیه: آماده میانجی‌گری میان ایران و پاکستان هستیم
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۱

«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه امروز (۲۸ دی) در کنفرانس خبری مشترک با «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در «امان» در میان سخنان خود، خواستار خویشتن‌داری ایران و پاکستان شد.

به نوشته الجزیره، وزیر خارجه ترکیه گفت که این کشور آماده نقش‌افرینی برای کاهش تنش میان ایران و پاکستان است.

«هاکان فیدان» همچنین گفت: «ترکیه از تحولات و تنش رخ داده در منطقه در پی حملات ایران به خاک عراق و پاکستان و متعاقبا حملات پاکستان به برخی نقاط در خاک ایران نگران است و پس از تماس با ایران و پاکستان به این نتیجه رسیده است که دو طرف خواهان افزایش تنش نیستند».

اولین اظهارات وزیر کشور درباره انفجار امروز در سیستان و بلوچستان
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۹

وزیر کشور از کشته شدن ۹ نفر تبعه خارجی در انفجار امروز در سیستان و بلوچستان خبر داد.

احمد وحیدی امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: در انفجار امروز استان سیستان و بلوچستان، ۴ کودک، ۳ زن و دو مرد که همگی اتباع خارجی بودند، در روستایی حدود ۳ کیلومتری مرز ایران کشته شدند.

وی افزود: در مورد جزئیات این حادثه هنوز کسی به صورت رسمی موضع‌گیری نکرده است.

پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۷

ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ غیرنظامی یا نظامی ایرانی در حمله امروز(پنجشنبه) این کشور به نقطه مرزی جنوب‌شرق ایران هدف قرار نگرفتند.

ارتش پاکستان در این بیانیه آورده است که حملات در نقاط مرزی ایران ۶ پایگاه وابسته به «ارتش آزادی بخش بلوچستان» را با دقت هدف قرار داد.

ارتش پاکستان تاکید کرد که در این حملات هیچ نظامی یا غیر نظامی ایرانی مورد هدف قرار نگرفته‌اند.

کاردار پاکستان به وزارت خارجه فرا خوانده شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵

 کاردار پاکستان در تهران برای ادای توضیح در باره حمله از سمت پاکستان به روستایی مرزی در استان سیستان و بلوچستان به وزارت خارجه فراخوانده شد. 

در پی حمله بامداد امروز از سمت پاکستان به روستایی مرزی در استان سیستان و بلوچستان ساعتی پیش کاردار پاکستان در تهران برای ادای توضیح درباره این حادثه به وزارت خارجه فراخوانده شد.

پاکستان: به تمامیت ارضی ایران احترام می گذاریم!
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۴

در پی انتشار اخباری مبنی بر حمله پاکستان به خاک ایران، وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش اولیه خود، ایران را کشوری برادر خواند و گفت که «کاملاً به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران احترام می‌گذارد».

وب‌سایت وزارت خارجه پاکستان گزارش کرد، وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای در خصوص حمله به خاک ایران گفت: «صبح امروز پاکستان مجموعه ای از حملات نظامی دقیق و کاملاً هماهنگ و هدفمند را علیه مخفیگاه‌های تروریست ها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد».

وزارت خارجه پاکستان می‌گوید که در حمله به خاک ایران، گروه موسوم به سرمچار، اصطلاحی برای اشاره به نیروهای مسلح بلوچ را هدف قرار داده است.

در این بیانیه، هدف از حمله، «حفاظت و دفاع از امنیت ملی پاکستان در مقابل تمامی تهدیدها» بیان شده است.

وزارت خارجه پاکستان در ادامه با تأکید بر این‌که «احترام و علاقه زیادی قائل است»، گفت: «ما همواره بر گفت‌وگو و همکاری برای مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تأکید داریم و به تلاش برای یافتن راه‌حل‌های مشترک ادامه می‌دهیم».

 
معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته شدن هفت غیر ایرانی بر اثر حمله موشکی پاکستان در یک روستای مرزی خبر داد.

علیرضا مرحمتی توضیح داد: ساعت ۴:۰۵ صبح امروز پنج شنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستاهای مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

تعداد بازدید : 125788

وی ادامه داد: در این حمله سه زن و چهار کودک غیر ایرانی کشته شده‌اند.

تعداد بازدید : 125800

معاون امنیتی- انتظامی استاندار خاطر نشان کرد: یک انفجار نیز نزدیک شهرستان سراوان صورت گرفته که در آنجا تلفاتی نداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: جزئیات و خبرهای تکمیلی در ساعات آینده اعلام خواهد شد.

تعداد بازدید : 125821



 پاکستان در بیانیه‌ای رسمی نوشت که پناهگاه‌های تروریست‌های پاکستانی الاصل را در داخل خاک ایران هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است: به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذاری، پاکستان یک سری حملات نظامی در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد. هدف از اقدام امروز تأمین امنیت و منافع ملی پاکستان بود.

این بیانیه می‌افزاید: ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند. ما همواره بر گفتگو و همکاری در مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تاکید کرده‌ایم و به تلاش خود برای یافتن راه حل های مشترک ادامه خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵۶۸
گفته شد پاکستان خطرناکه اتمیه .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حالا نوبت افغانستانه حمله كنيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حالا معلوم شد که پاکستان خودش حامی جیش العدل بوده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بریم برای باکو؟
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بنظرم با هماهنگی قبلی انجام شده هم حمله ایران و هم پاکستان
غزاله چلابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
افرین بر تدبیر موشک بازی با همه دنیا جرا این همه هزینه دو دوست بجای هم خودزنی بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
واقعیت رو بپذیریم اگر جنگ به مرحله اتمی هم نرسد
ارتش اجباری فرسوده و قدیمی کلاسیک ایران با 4 تا کلاش هیچ شانسی در مقابل ارتش مجهز و نوین پاکستان ندارد
اگر جنگ ایران و پاکستان شروع شود درست مثل جنگ فلسطین و اسرائیل هستش
بهتر است ایران تبل جنگ نزند

حتی روسیه و هند و چین هم جرأت درگیری با پاکستان رو ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۰:۱۹
اگر ما اینقدر ضعیفیم پس این همه کل کل و درگیری با دنیا چیه؟
چرا استاندارد رفتار نمیکنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
این خودت حقیر را نگاه کن نیروی نظامی مجهز و مهمتر از آن کاربلد ایران را پاکستان مقایسه می کند
بی خیال عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
گل به خودی در مقابل اسرائیل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بهتره ما از كشور "بوروندی" انتقام سخت بگبريم كه مطمئن باشيم زورشون بهمون نمي رسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بهانه خوبیه برای اتمی شدن، چون اسرائیل تا حالا انکار کرده! شایدم برنامه هم همینه
امیر نجفی راد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان اتباع خودش یعنی پاکستانی کشته. بنظرم اشکال نداره تروریست رو باید موشک باران کرد . اگر ایرانی کشته شده بود میشد خورده گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هم اینک جولان ترسوها و خود تحقیرها و خودباخته ها رو در این صفحه ببینید
خوراکشون فراهم شد برای طعنه و تحقیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا چه وظیفه ای دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کاملا منطقیه که این حمله به نفع ایران هم هست. بهتره ایران تروریستها را در پاکستان بزنه و پاکستان هم در ایران همین کار را ادامه بدهد. فقط این وسط عراق پر رو میشه وباید برای جلوگیری از چنین چیزی، خسارات مربوط به جنگ ایران و عراق پیگیری شود. نقش عراق در ترور سردار سلیمانی نیز باید بررسی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باب شهادت الان از مرز های شرقی باز شده برادران ارزشی بشتابید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۰:۵۵
تو انسانی؟ 4 کودک و 3 زن کشته شدن تو دنبال چی هستی؟ خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
امیر نجفی راد
مرد حسابی به خاک کشورمون تجاوز شده و تو میگی چون کشته ها ایرانی نبودن عیبی نداره.
پس کجا رفت غیرت ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چرا نظر من منتشر نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اگر جیش العدل در پاکستان هست و مورد حمایت پاکستان ، پس این ادعا که ارتش آزادی بخش بلوچستان توی ایران چه میکنه حالا دم مرز....؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اقتدار موشکی چرا سرعت اینترنت را به صفر رساندی؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته شدن هفت غیر ایرانی بر اثر حمله موشکی پاکستان در یک روستای مرزی خبر داد
سوال: اتباع غیر ایرانی در خاک ایران چه میکردند؟؟!
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حواستون جمع باشه این دیگه عراق وسوریه نیست پاکستان اتمیه
ناشناس
| France |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
وزیران باهوش چه میکنند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چقدر بعضی ها خودتحقیر و بی وطن هستند!
اتباع غیر ایرانی خونشون حلاله؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خیر. هر کی داخل ایران هست مسئولیت جانش با ماست.
مطمئنی غیرایرانی بودن؟
با نقض تمامیت ارضی چکار کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عده ای دنبال ماستمالی قضیه هستن ولی امکان نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
الان بهترین زمان برای حمله ایران و پاکستان به افغانستان و تقسیم افغانستان بین ایران و پاکستان است تا دوستی دو کشور ثابت شود.
یوسف از همدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همین الان هم تو بلوچستان خیلی از مردم مدارک هویتی ندارند و به راحتی میشه اونهارو غیر ایرانی دانست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اگر غیر مجاز باشند ارتباطی به ما نداره که هیچ، باید از کشته شدنشون خوشحال هم شویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان هوشمندانه عمل کرد
اگر جواب نمیداد میشد مثل عراق از فردا باید منتظر موشک میموند
اشتباه محاسباتی ما بود که الکی رفتیم تو خاک پاکستان و بدون دستاوردی هزینه تراشیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
جایگاه پاکستان از نظر قدرت نظامی در جهان 7 هست و ایران 27.پس خدایی الکی داغ نشید. پاکستان عراق نیست که بخواد مثل بچه ها بره پیش بزرگترش. الان کل دنیا از پاکستان حساب می بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باید دوباره پاسخ بدیم
ح ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
ای بابا چرا این جوری شد" بهتره هر چه زودتر پاکستانو با خاک یکسان کنیم وبعدش هم افغانستان را اشغال کنیم. فقط با کشور گشایی میشه به دنیا نشون داد که ایران چه قدرتیه
دوستانی که میگفتن پاکستان هیچ کاری نمیتونه بگنه و ما موشکهامون نقطه زنه و دست همدیگه رو میفشردن از خواب خوش و غفلت بیدار شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مقامات پاکستان هم باید پاسخگوی براندازان داخلی خودشون باشن. یه چند تا موشک زدن تا دهن اونا رو ببندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
موشک اسباب بازی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ما همیشه چوب این توهمات رو خوردیم
الان یکی زدیم 3 تا خوردیم
حالا جواب افکار عمومی رو چی بدیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان نقطه زنی نکرده همینجوری یه روستایی که ایرانی نبودن رو زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اینها بده بستون هست. هماهنگ شده شما خیلی ناراحت نباش
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
در پاسخ به ناشناس (9:48 ) حالا به فرض مثال اصلا کل بلوچستان غیر ایرانی باشن می دونی تعرض به تمامیت ارضی کشورمون یعنی چی عمو جان!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مهم اینه که اول ما زدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان روستایی در ایران را زده که تووش ایرانی نبوده؟ مملکتی داریما اتباع خارجی میان تووش روستا میسازن :) هاها.....
پاکستان بسیار بیشتر به ایران موشک زده.
اقتدارمون دوباره فرو ریخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باید تلافی کرد
مردان میدان
| Germany |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نجستان باید محو کنیم ، هیهات منا الذله، خوک‌های نجس وهابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چیه جنگ میخواهید!!؟ اون وقت کدوم لونه میرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کدام اقتدار؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
به مردان میدان با پرچم آلمان:
شماها کور خوندین هنوز در این کشور آدم های عاقلی وجود دارند که جلوی یک جنگ ابلهانه گرفته شود که سودش زا اسرائیل می برد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نیروهای نظامی ایران نمیخوان بیانیه صادر کنن؟ چرا هیچی نمیگن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
چاک دهن منافقین همیشه بازه ! بزنی میگن چرا زذی نزنی میگن چرا خوردی ! برید بمیرید بی وطن های خائن وطن فروش ! شماها از دشمن خارجی برای کشور بدتر هستید
پاکستان یک قدرت هسته ای است که برای دفاع از حیثیت خودش دست به یک اقدام کاملا منطقی زده است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خدائیش تا حالا عراق هم خیلی خویشتن داری نشون داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
منطق داشت که محل تروریست ها نمی شد
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حالا نشان داد عراق چه همسایه خوبیه. این همه موشک بش زدیم هیچ کاری نکرد همیشه هم در فضای مجازی دروغ پردازی علیه عراقی ه و توریست های عراقی بوده همیشه هم وقع عاشورا نهایت مهمانوازی از ایرانی ها داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۰:۰۳
عراق اگر داشت و میتونست محکمتر میزد
توان زدن نداشته وگرنه میزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دقیقا؛ اگر عراق در توانش بود، بدتر از پاکستان واکنش نشون میداد، کما اینکه در سال ۵۹ نشون داد که بسیار فرصت طلبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خویشتن داری از طرف ایران بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هر موشکی که به عراق میزنیم کلی از طلبمون بابت جنگ کم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
تو خاک پاکستان ما عملیات کنیم الان چرا انتظار جواب ندارین اونی که خربزه خورده پا لرزش هست
هواپیما وارد خاک ایران شده زده و رفته لطفا دقیق باشه خبرها. پدافند نداریم سمت شرق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باید نقض حریم هوایی ایران با حمله مشابه تلافی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۰۹:۴۲
حالت خوشه؟ یکی بزنیم 3 تا میخوریم. فکر کردی عراقه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عزیزم سراوان لب مرز هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سايت هاي انگليسي زبان نوشته اند جت هاي جنگنده وارد حريم ما نشده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هواپیما کجا بود....موشک بوده
بفرما جالا بیا درستش کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دیگه درست نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نترس عزیزم
برو تو لونت
ساکت شد از سوراخت بیا بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
از قبل هماهنگ شده لازم نیست بری تو لونه
چیزی که عوض داره گله نداره
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
غیرت داشته باش روی کشورت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
آره ما خیلی عوض فکر کردی و کاری با آنها نداشتیم ولی آنها داشتن اما از این بعد کار داریم
ناشناس
| Czechia |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
علی آقای با غیرت !! غیرت بدون فهم و رعایت قوانین بین المللی به تند روی و ایحاد هزینه برای یک کشور تبدیل میشه!! در ضمن یادت باشه اول ما بودیم که به خاک پاکستان تجاوز کردیم و بعد پاکستان با ادعای مشابه به خاک ما تحاوز کرد !!
خدا را شکر ما و پاکستانی ها آنقدر با تدبیر هستیم که قضیه را در همین مقدار مدیریت کنیم و مانع خوشحالی هندو ها و وهابی ها شویم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
در همین حد؟ یعنی موشک زدن داخل خاک یک کشور و پیشروی هواپیمای جنگی داخل کشور ما خیلی حد کمی هست؟!
مبدأ شلیک موشک ها رو با کروز بزنید حالشو ببرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
موشک نبوده
حمله هوایی بوده
مشخصه اون سمت پدافند نداره کلا وله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عمو جون کلاس چندی؟ می دونی کروز رو به چه ک می نویسن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
با جنگنده های اف 16 زدن
ظرف ۲۴ ساعت بدون لفاظی تلافی کرد! به این میگن اقتدار!
پاکستان میگه ما موشک و پهپاد زدیم
معاون استاندار میگه : کار پاکستان نبوده !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خخخخخخخ
آره صبح توی شبکه خبر گفت
تماس تلفنی
گفت کار پاکستان بوده
مشکلی نیست
جنگ لازمه
بزرگی میگفت جنگ انسان رو از رخوت درمیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
شربت شهادتی غزه نررررررررررررفتی
لبنان نرررررررفتی
یمن نرفتی
بروو حداقل پاکستان رخوووووووووووووووت زیر پتوت در بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اون بزرگ هيتلر بود كه نابود و بدنام شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خودت شروع کن. مرز پاکستان سمت شرقه راه بیفت
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
جنگ نجات دهنده است
یعنی راحت میزنند بس سیستم دفاعی چی شد
پاسخ ها
حسسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سلام ببخشید کسی که از ریسک وجنگ نظر میده
لطفن کاری با حقوقی که میگیریم نداشته باشید جنگ شوخی نیست ببا این شرایط سخت اقتصادی اخرین باار کی گوشت پسته و میوه خوردین کی لباس خریدین با هواپیما مسافرت رفتین
طرفدار و حقوق هر ارگانی رو که حقوق میگیریم
لطفن اولویت جان مردم و خاک میدین باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
جنگنده های پاکستان پیشرفته و جدیده
رهگیری اش مشکله
دوستی ایران و پاکستان رو از بین بردید. جای تبریک داره. چه فایده داشت. جیش العدل که از بین نرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اگر میخواهید تروریست ها از مرز پاکستان وارد ایران نشوندنیرو های نظامی رو در مرزباید افزایش میدادید نه اینکه حریم هوایی پاکستان که همسایه هم هست رو نقض کنید
چه عجب! بالاخره رسانه های داخلی خبر را منتشر کردند؟

از مردم ایران که منتظر اخبار رسمی از داخل کشور ماندند و اصلاً هم سراغ شبکه های خبری معاند نرفتند که از همان دقایق اول به پوشش خبری موضوع پرداخته بودند کمال تشکر را داریم.
حالا هی برید بگید انرژی هسته ای نمی خوایم .. بمب اتم نمی خوایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
الان پاکستان بمب اتمی داره خیلی تاثیر داشت؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اره فکر کردی بمب اتم شکلاته هی برداری استفاده کنی؟
چیزی ک مارو جلوی پاکستان ناتوان میکنه نیروی هوایی هست نه بمب اتم
ما پدافند درست درمون نداریم و جنگنده های ما مال 40 سال پیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بمب اتم برای بازدارندگی لازمه
علی
| Canada |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عقل و خرد اگر بود بمب نیاز نبود. نمونش ژاپن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
آره مثل ژاپن که بمباران اتمی شد
دوباره هم بمباران می شد این باز توسط روسیه
باید بمب اتم داشته باشی
شایعه است و حمله موشکی نبود و صدای ترکیدن گاز پیکنیکی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خخخخخخ با حال بود
خواهشمندیم فیلم حمله پاکستان به ایران رو بذارین داخل سایت
پاسخ ها
........
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ساعت چهارونیم صبح در یه روستای دور افتاده در بیابانهای برهوت بلوچستان کی پاشده فیلم گرفته که به جنابعالی نشون بدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همون که 2 صبح از ادلب فیلم و عکس گذاشته بود ب
پاکستان موشک زد؟!!! من فکر می کردم فقط ما موشک داریم و هر جا هم دوست باشیم میزنیم!!
زن و شوهر جنگ کنند فردایش آتش‌بس کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حرف مفت ممنوع
کپی بیانات وزیر خاذجه رو تحویل دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همینش جالب بود
در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است: به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذاریم.

خب، ما هم دو روز قبل احترام گذاشتیم. به این می گویند احترام متقابل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حرف حق را باید با آب طلا نوشت
باید حمله کنیم به اقلیم کردستان پاکستان !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
:-)
خوب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
احسنت!
پاکستان ؛ عراق و سوریه نیس
الان همه کارشناس میشن نظر میدن، ایران ۸۰ میلیون کارشناس کسائل منطقه داره((
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خیلی چیزارا با کمترین بهره هوشیم میشه فهمید حتما لازم نیست کارشناس باشی .حال تو بهره ای نبردی مشکل خودته .
اگر اقلیم کردستان هم به موشک و هواپیمای جنگی مسلح بشه تکلیف چیه؟ این موشک پراکنی اخیر سپاه هوشمندانه و با اقتدار نبود. این حرکت پاکستان پاسخی فوری، قاطع و تحقیر کننده بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همان طوری که اربیل نجات دادیم همان طور هم می توانیم نابودش کنیم برای پاکستان هم چند تا گردان چنگ نامتقارن لازم
دارد که در آن منطقه که تروریست برای ایران درست کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اونجا صدها پدافند وجود داره اما رو مرز پاکستان هیچ پدافندی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۰۹:۵۷
چند گردان جنگ نامتقارن؟
اصلا میدونی جنگ نامتقارن چیه؟
تو که بیشترین تجربه نظامیت آمادگی دفاعی دوم دبیرستان بوده که همونم میدون تیرش رو از ترس پیچوندی دیگه در مورد جنگ صحبت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
با همان روش دبیرستانی دوستانت را در آن مناطق زمین گیر کردیم و قبل آن عراق در جنگ علیه ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
جنگ ایران وعراق را شما نکردید مردم عزیز ایران کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همان قشری که رفتند در سوریه همان‌ها هم با عراق جنگیدن که از شماها نبودن و نیستند و نخواهند بود چون غرب گدا و دشمن پرست نبودن
فیلم‌ها که نشون میده مردم روستایی بلوچ ایرانی کشته شدن
نه غیر ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رو پیشانیشون نوشنه بود من ایرانی ام؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رو پیشونی اون دو تا بچه پاکستانی چی زده بود؟
ببینیم حالا آقای وزیر دفاع چجوری پاسخ سخت میدن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کاری نمیشه کرد اونا هم میگن اتباع خودمون رو زدیم ایرانم همین حرف رو زد پس یر به یر میشن
امیر محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همانطور که حادثه ی کرمان رو جبران کردند اینم جبران میکنند نگران نباشید جنگ خاصی نیست که بترسید
اگه فکر کردیدن فقط شما موشک نقطه زن دقیق دارید، اونها هم دارن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
والا ما که چیزی در نقطه زنی اونها ندیدیم. همین طوری چهار تا موشک با عجله و بدون فکر زدن خورده به خونه گلی در روستا.
بهتر. حالا ما هم مواضع تروریستها را در خاک پاکستان هدف قرار میدهیم
براندازها ذوق نکنند. این نشانه قدرت پاکستان یا ضعف ما نیست. اتباع ما را که نزده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ایران رو زدند
وارد خاک ایران شدند
....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حالت خوبه تو؟
پس یعنی مثلا موساد و سیا هم بیاد ایران عملیات انجام بده و بگه من به اتباع شما کاری ندارم اوکی هستی شما؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نمیشه حرف نزنی ؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چه رویی دارین شماها!؟ شیک و مجلسی زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بر اساس مثبت منفی های همین نوشته شما، میشه فهمید که (به قول شما) تعداد براندازها چقدر زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
یعنی میگی اتباع غیر ایرانی رو مثلا اطراف تهران هم بزنن مساله ای نیست ؟!؟!؟
مم جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بی غیرت حمله بداخل مرزهای ایران شده وتعدادی بدبخت بدون شناسنامه ایرانی کشته شده‌اند خوشحالی که ایرانی نبوده اند فکر کردی اونها هم مردم مظلوم کرد هستندکه هم از جانب ایران وعراق وسوریه واردوعن کشته می‌شوند پاکستان قوی است وتلافی می‌کند حتی افغانستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
آنسان که بودن
پاسخ کاملا حساب شده و متناسب
راهی که دارین میرین به همین جاها میرسه رونده از مردم مونده در خارج هر کسی رد میشه یه لگدی میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
روی کشورت غیرت داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
روی مردم بیگناه غیرت داشته باش شربت شهادتی فیلترشکنی:)
واقعا خسته نباشید!
اینم از اقتدار
الان چطوری خودمون رو تسکین بدیم؟
یکی زدیم 3 تا خوردیم
هیچی هم نمیتونیم بگیم
بازم به نفع جیش الظلم شد پاسکتان هم باهاش همراه شده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
شمایابراندازی یاازکشورخارجی دستورمیگیری
چرا موشکا و پهپادا رهگیری و منهدم نشدن ؟
همینجوری اومدن داخل ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رهگیری کردن
۸۵ تا موشک زده
۸۰ تاش رهگیری شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چون موشک های جدید پاکستان فناوری جدید و پیشرفته ای داره
مماشات کردن با این کشور بس هست و باید تکلیف آن را مشخص کرد که می خواهد با تروریست میارزه کند یا همچنان مقعر تروریست ها باشد که خودش در آن خواهد سوخت
پاسخ ها
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
فرض میکنیم تا حالا داشتیم مماشات میکردیم حالا تمام شد . بعدش دقیقا میخوای چه حرکتی بزنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
!!!!!مقعر اونوقت ؟؟؟؟؟

بابا برو نهضت املا یاد بگیر مرد نا مستحکم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مردش نیستید اگه امروز به پاکستان حمله نکنید
پاکستان هم مثل ما نگران امنیتش است و همون کار مارو کرد! مسئولین جواب بدن آیا این کار عاقلانه ایست؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
در جغرافیای خاور میانه بله.. در جغرافیای اروپا خیر..
دیگه چیزی که عوض داره ، گله نداره ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اگه ایرانی بودی راحت این رو نمیگفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۰:۳۷
اتفاقا ضرب المثلی که گفته کاملا ایرانی بود!
اگه تو هم ایرانی بودی کاری نمیکردی که اینطوری بشه!
اونها در روز روشن اعلام میکنند خاک ایران رو‌ هدف گرفتند
اونوقت وزیر خارجه ما میگه منطقه مرزی رو‌ایران‌زده
وقتی میزنی با صدای بلند اعلام کن خاک‌ پاکستان رو زدیم
ناس
چیزی که عوض داره گله نداره! دقیقا زدن و رفتن و مثل ایرانی ها جواب دادن که به تمامیت ارضی شما احترام میذارم ولی فقط چند تا تروریست رو کشتیم!!
پناهیان و رسایی که غزه و صنعا نرفتن
لااقل پاشن برن سراوان
به قول سردار حاجي زاده هر غلطي مي خواهند بكنند!
چقد زود تلافی کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بر عکس ما. که. سالهاست خیلی از موارد. و تلافی نکردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
بچه گانه پاسخ داد!
شاید عملکرد همراه با ضعف عراق موجب شد این اشتباه در مورد پاکستان هم رقم بخورد.
دولت کثیف پاکستان
تا دیروز می گفت که ایران بگه که کجا تروریست ها هستن خودمون اقدام می کنیم.
حالا که ایران تو خاک پاکستان تروریست ها رو ترکوند حالا کثیفستان واسه اینکه کم نیاره تو ایران چند جا رو زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
یا دیشب قرصاتو نخوردی یا نمیففهمی که ایران فقط در مقابل سوریه و عراق ویران ایران محسوب میشه. در مقابل پاکستان چندان حرفی نداره برای گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
تویی که جواب دادی اول شرم کن دوم هم ایرلن بخواهد کاری بر سر پاکستان می آورد که از آمریکا که دارد ضربه می‌خورد بدتر می شود
به نظر می رسد موضوع فراتر از «روستای مرزی» بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
به من و تو که نمیگن
ترامپ تو رو خدا هرچه زودتر بیا، جهان بهم ریخته و همه کشورها به جان یکدیگر افتاده‌اند! به خدا خسته شدیم، تا وقتی که رئیس جمهور بودی همه ازت میترسیدن و جهان ثبات داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
از دیماه 2024 با ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همون ترامپ دنیارو به گند کشید. آدم های احمق رو چه به قدرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
این جو خواب آلو وقتی میبینمش فکر میکنم الان میفته و میره به درک دنیا رو بگند کشیده زودتر ازراییل ببرتش
......
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دنیا ازش می ترسیدن؟؟ ما زمان هیچیک از رؤسای جمهور آمریکا پهباد 240میلیون دلاری آمریکارو نزدیم جز زمان ترامپ
ما زمان هیچیک از رؤسای جمهور آمریکا بزرگترین و مجهزترین پایگاه آمریکارو نزدیم جز زمان ترامپ
البته قبل از ترامپ هم نیروهاشونو در خلیج فارس گرفتیم، جلومون زانو زدند و شلوارشونو... کردن
اما برای یک خودتحقیر تمام این حرفا نامفهومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
240میلیون دلار!!!
کشور دوست و برادر و اخوی ؛ پاکستان ؛ به ما حمله موَشکی کرده
بیچاره کودکان
كشور دوست و برادر !
گفته تروریست هارو زدیم خخخ قشنگ متن مارو کپی پیست کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
این نشان از سبک سری و حماقت سران پاکستان دارد که دنبال کل کل کردن هستند. ایران هدف مشروع زده پاکستانی ها هدف کور و بدون فکر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۱:۵۹
اتفاقا نشان از درایت مسولان نظامی اونجا داره.
چون اگه نمیزد میشد مثل عراق و باید بعد از چند وقت دیگه هم منتظر موشکهای دیگه هم میبود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۱:۵۹
تجاوز به خاک یک کشور هیچ وقت مشروع نیست
مسئولین عزیز،فقط مانده بود،کشور با همسایه ها درگیر نکنید که کردید. بابا مردم آرامش می خواهند.لطفا استعفا بدهید برید کنار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خجالت بکش
.....
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
از نظر یک خودباخته هرکی خواست بیاد داخل ایران ترور کنه مردم و مرزبان هامونو به قتل برسانه و بشینیم نگاه کنیم، چرا؟؟ چون مردم آرامش میخوان :) ای خاااک
جواب است ای برادر این نه جنگ است
پاکستان تا حالا به شهادت نیروهای ما و مردم ما در اثر اقدامات تروریستهایی که در خاکش پناه گرفته بودند اعتنایی نداشت الان با متلاشی شدن مقر جانیان واکنش نشان میدهد مشخص است که دستش با تروریستها در یک کاسه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مرزتو محکم بگیر به اونا چکار داری بگذار همشون ترروریت باشند کمی فکر کن ببین چرا انجوری شده
تعریف پوپولیست .. پوپولیست ها به سوالات سخت جواب های ساده می دن
کشوری که سلاح اتم داره یعنی قدرت وزور داره ایران هم اگر بمب اتم داشت هیچ کشوری زور نمیگفت سعی کنید برین سراغ سلاح هسته ای که قدرت ایران بیشتر باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
الان پاکستان بمب اتم داره خیلی وزن و قدرت و ... داشت که ایران به این راحتی بهش حمله کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ای کاش جای حرف زدن فکر میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سلاح هسته ای پیروزی نمیاره اما داشتنش برای جلو گیری از اینکه طرف مقابل از سلاح هسته ای استفاده نکنه لازمه! تا جنگ حتی در آستانه شکست مطلق یک طرف، از حالت متعارف خارج نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
به پشتوانه همون اتمی ش اینطور با خیال راحت و سریع جواب داد. در ۳۵ سال پس از جنگ عراق کسی جرات نکرده بود به ایران موشک پراکنی کنه. این به پشت گرمی اتمیش همچین غلطی کرده.
ساخت بمب اتم بسیار لازم به نظر می‌رسد.
لطف کن منتشر کنید
حواستان را خوب جمع کنید
ایران مانند عراق و سوریه و یمن و... نیست که تروریست تولید کنید و بفرستید آنجا و نا امنی در شهرها درست کنید و بعد قسر در بروید بلکه می‌زند از ریشه خشکتان می کند همان طوری در آن کشورها جلویتان را گرفت پس سر به سر ایران نگذارید و احترام به مرزها و امنیت داخلی ایران بگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خوابي حاجي
حالا اسرائیل می خنده که مسلمونها رو انداخته به جون هم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
زدن موشک توسط ایران عامل حمله پاکستان بود. این مساله به اسرائیل چه ربطی داره؟
تروریست باید از بین برود چه در خاک پاکستان چه ایران
اما پاکستان تا کنون در مبارزه با تروریستها کوتاهی کرده
اقتدار یعنی پاکستان
رئیسی کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رفته ناهار بخوره
این اولین حمله به خاک ایران بعد پایان جنگ ایران عراق هست.

چه کسی جوابگوی بی آبرویی ایران خواهد بود ؟؟؟
هیچ کس جرئت نداره گوشه چشم چپی به ایران بندازه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هنوز فرق حمله مستقیم برای جنگ را با چیزها دیگر نمی فهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
۱۰:۲۴
چای دبش ات رو بنوش
قطع رابطه اقتصادی با پاکستان تا زمان تحویل دادن تروریستها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
برنجتم برو از امریکا بخر هاها
زنده باد فضای مجازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
که بیایی مجازی از همه نوادگانت چنگیز لذت ببری؟
به نظرم برای تلافی یک بار دیگه اربیل رو بزنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بله، خودمون نجات دادیم
هر موقع دلمون خواست می‌زنیم!!
امیدوارم مسولین فهمیده آتش جنگ با همسایگان رو به این همه یاس و نا امیدی مردم ایران اضافه نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اتفاقا متاسفانه بعضی تحلیل ها میگه می‌خوان حواس ها رو از ناکامی اقتصادی داخلی پرت کنن

دلیلش هر چه باشه فقط به ضرر ایران کار کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
حالت خوب نیست
و انگار مشکلات جهان به خاطر ایران هست از نظر یک عده ای!!!
جنگنده های پاکستان ۵۰ کیلومت اومدن داخل و موشک زدن
چرا رهگیری نشدن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
80 کیلومتر
وقتی کاری میکنید که قبح حمله و تجاوز بریزه، فردا کشورهای دیگه هم به خودشون جرات میدن حلمه کنن
تدبیر کجاست؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رفته ناهار
بسم الله الرحمن الرحیم
از مردم ایران میخواهم که صبر پیشه کنند و به سیاست مداران مومن مملکت میگویم
که ما فرمان بگوش رهبری آیت الله امام خامنه ای هستیم و سربازان جان بر کف ایشانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
تو میتونی از طرف خودت و چند درصد مثله خودت حرف بزنی نه مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
باشه
ما یه مشکلی که داریم اینه که هر چیزی رو که بعد از 60 یا 70 سال که از اختراع اون میگذره میسازیم فکر میکنیم خودمون اختراعش کردیم و کسی دیگه نداره.نمونش همین موشکه .
اقتدار يعني تل آويل رو بزني.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کجارو؟
سلام آن زمانیکه عمران خان را انگلیسی ها با کودتا سرنگون کردند جمهوری اسلامی باید موضع قاطعی میگرفت و از عمران خان حمایت میکرد عمران خان طرفدار ایران بود
هـر بــیـشـه گـمـان مـبــر کـه خــالـی اسـت
بـــاشــد کــه پـــلــنــگ خــفــتـــه بـــاشــد
این کاری که انجام شد برد برد بود
کاملآ از قبل هماهنگ شده بود
به نفع دو کشور بود
#تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بخواب بابا
Mohamad
| Lithuania |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
شرم و حیا هم خوبه چقدر آدم باید بی حیا و خود فروخته باشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
موافقم
ولمون کنید توره حضرت عباس
پاکستان عراق نیستا، هم f16 داره، هم بمب اتمی، و یه ارتش قوی و منسجم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مگه نمی گفتید شوروی هزار برابر این چیزها داشت؟!!! الان رنگ
عوض کردید؟!!!
شما نگران نباشد بساط بخواهد شود توسط ایران انجام می شود و هیچ کس هم نمی تواند جلوگیری کند
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
فقط نون نداره بخوره. برای ایستادگی مقابل دولت هند یک حکومت نظامی دایمی داره که همه چیز را فدای ارتش کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاکستان خودش بمب اتمی دارد حالا به کنار .با توجه به اینکه طالبان دست نشانده پاکستان است احتمال ورود افغانستان به جنگ ایران و پاکستان وجود دارد. همچنین با توجه به نزدیکی پاکستان و عربستان احتمال همراهی پاکستان و عربستان با پاکستان نیز وجود دارد. جمهوری اسلامی حواسش رو خوب جمع کند
پاکستان با حمله به زنان و کودکان ایران نشان داد حامی اصلی گروه تروریستی جیش الظلم هست?
پاکستان با حمله به زنان و کودکان ایران نشان داد حامی اصلی گروه تروریستی جیش الظلم هست?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
واقعا منفی ها برای چیه؟ غیر از حرف حق زده؟
الان وقت نرمش قهرمانانه است
ما چی خیال کردیم راجع به پاکستان ؟!!!!!!@!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
یه لحظه خیال کردیم پاکستان عراقه
آخی چقدر برادرانه و دوستانه داریم بهم موشک میزنیم!!! آدم از اینهمه برادری و اخوت به وجد میاد. من که میگم که حالا باب برادری اینجوری باز شده نیروهای زمینی هر دو طرف هم برادرانه با هم برادری کنند.
پاسخ ها
بهزاد
| Netherlands |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
واقعا آدم اشک شوق تو چشاش جمع میشه از اینهمه برادری و دوستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
برادر جان نمیدونی چه دلتنگم نمیدونی نمیدونی ...
رضا
| Netherlands |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
به این میگن سر به سر بی دردسر
حالا از این به بعد ،هر کشوری به خودش اجازه می دهد خودسرانه به ایران حمله کند مثل اسراییل
پاکستان اتم داره. و به اون می‌نازه. قدرت هسته ای که باشی، یعنی ابرقدرتی.این حقیقت هست.‌ و ما باید داشته باشم در دنیای امروز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دولتها به اقتصادپویاشون و توسعه کشورشون و پشتوانه مردمشون میشن قدرت اول دنیا نه با بمب اتم اگه اینجوری بود الان پاکستان اول بود ......کمی تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
قدرت رو کویت داره عمان داره که قوی ترین پولدنیا واقتصاد رودارن از کی تاحالاجنگ شد قدرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خودت فهمیدی چی خوردی .خب اگه قدرت می اورد که ایران نباید جرات می کرد موشک می زد تو پاکستان !!
کار ایران با کشور های دوست که پیمان نظامی امنیتی داره حتی برای اهداف تروریستی کاملا غير منطقی و اشتباه بود و باید هر گونه اقدامی با هماهنگی دولت آن کشور ها انجام بشه . بنظرم هدف ایران فقط اغنا افکار داخلی بود ولی باعث تنش در منطقه‌ شد . بازهم ضررش متوجه مردم میشه . دولتمردان ایران مردم را فدای اهداف منطقه ای خود نکنند .
هر چی باید میفهمیدیم امروز صبح فهمیدیم
عرزشییییییی ها کجان ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پتجشنبه ادارات تعطیله :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دارن میرن سراوان احتمالا
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
همین جا هستند. گذاشتند امثال تو ..زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
تو این اخبار کم پیدا میشن. برعکسش که باشه به وفور زیاد میشن
گفتم با ارتش پاکستان شوخی نکنید آنها سازمان ملل و شکایت سرشان نمی شود اراده کنند سیستان بلوچستان را ضمیمه پاکستان می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کار ما اشتباه بود بدون هماهنگی به یک کشور موشک زدیم از طرفی پاکستان بیخود میکنه همچین اراده ای رو بکنه
پس کو پدافند هوایی مون ؟
دفاع موشکی باور خاموش بود فکر کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
تحت تعمیر بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سامانه باور هنوز باورش نشده بود که حمله شده و گرنه جلوش رو می گرفت
واقعا تروریست پاکستانی توی ایران هست؟
چرا حکومت خودمان جلوی تروریست را نمی گیرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مگه اونا میگیرن که ما بگیریم؟
الان میخواید دقیقا چکار کنید ؟ پاکستان رو نزنید که یه خفت بزرگ برای ایران به خاطر حمله به ایران .اگه ام بزنید چندبرابرشو میخورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سپاه باید پاسخ بده که میخواد چیکار کنه
نتیجه حملات ایران
دلار ۶۰ تومنی
نابودی روابط حسنه ۷۷ ساله با پاکستان
نزدیکی پاکستان به دشمنان ایران
تو خالی بودن سیستم دفاع هوایی ایران
بزن و در رو با هر کشوری نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
گران شدن برنج پاکستانی یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
جواب ندن که میای یک چیزی میگی چیکار کنن شماها ساکت بشید
هیچ شکی نداشته باشین که هر دو حمله هماهنگ بوده. این حرف ها سیاسی بازیه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
١٠٠٪؜
سمبه پر روز بود الان سپاه باید جواب بده اقتدارشا نشون بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سر یک مراسم یادبود و عملیات تروریستی ایران رو وارد جنگ نکنید به اندازه کافی فشار اقتصادی هست
پس سامانه‌ی پدافند هوایی نداریم که جلوی این حمله رو می‌‌گرفت؟
قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء یعنی ؟
خدای ناکرده فردا اگر حمله‌ی به کشور بشه، به همین سادگی می‌زنند و بدرقه‌شون می‌کنیم؟
پس این همه فلان‌وبهمان گفتن آقایان یعنی چه؟
کسی هست در این مملکت پاسخ ملت رو بده و بگه این چه وضعیتی است که به راحتی به ۴ نقطه از کشور تجاوز شده بدون حتی کوچک‌ترین پاسخ؟
و....؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اس 300 روسی رو چه قابل اعتماده
یک کشور شمالی به پاکستان مشاوره داده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
انشاالله منظور شما كشور دوست و استراتژيك ما روسيه كه نيست ؟
دار و دسته وهابیها ابروی اسلام را بردند چرا با پاکستان قطع رابطه نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دری وری نگو
دوست واقعی عراقه به خدا اگه افغانستان یا پاکستان احساس میکردن زورشون به ما میرسه لحظه ای صبر نمیکردن ولی میدونن دربرابر ایران هیچ گوهی نیستن ایران باید همه افغانیا و پاکستانیهارو بیرون کنه که هرچی میکشیم از اینهاست زنده باد ایران
دیگه همه چیز تموم شد
حیف شد
بهترین راه برای حل مشکلات معیشتی و گرانی و همه چیز حمله موشکی سنگین به اسلام آباد و کراچی است تا پاکستان بمب اتم به دو شهر بزرگ ایران بزند خود بخ خود کلی از جمعیت کم می‌شود و مسکلاتشان حل میشود در آمد سرانه هم بالا می‌رود
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
احسنت
مشتی پست و پلید، کشورشون مورد حمله قرار گرفته، طرف دشمن رو میگیرن و به کشور خودشون تیکه میندازن! شرم بر شما
اکثر اینایی که اینجا پیام میدن آلبانی نشین هستن و زر مفت میزنن. ایران اینقدر قوی هست که به پاکستان در هر سطحی حتی اتمی میتونه جواب بده پس خفه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
شربتت اشتباه خوردی عزیزم
اون شربت ادبیات یک وهابی خوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خطاب به نظردهنده آلباني ساز

*&^%$#$%^^&
علی اکبر ولایتی رو بفرستید جلو برا پادرمیونی
جنگ های صلیبی از نوع اسلامیش
پیروز امریکا و اروپا
خسته شدن از موج پناهنده خارمیانه ای
خیلی جالبه سفارت پاکستان در امریکا حافظ من ایرانه یعنی الان باید بریم از پاکستان خواهش کنیم از منافع ایران دفاع کنه !!!!!
تعدادی از کامنت ها متعلق به کسانی است که نه تنها دوران خدمت سربازی را نگذرانده اند، بلکه برای خریدن نان هم والدینشان اقدام می کنند.
کسی که تحلیلی از سیاست ندارد و توانایی نظامی را نمی شناسند بهتر است سکوت کند ‌و فقط به گذاشتن علامت مثبت و منفی اکتفا کند.
بچه بازی نیست که لج بازی با ندانم کاری ها را به اختلافات مرزی تعمیم دهیم و در خصوص توانایی نظامی کشور حرف مفت بزنیم‌‌
گاهی احساس میشود یک عده ای برای خالی کردن عقده های حقارت، توانایی بازدارندگی کشور را به سخره می گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دلار 60 تومن تحلیل نمی خواد
بسسسسسسسسسسسه معیشت به شربتتون گره زدید
خودمون هیچی !!!
جواب جبهه مقاومت رو چی بدیم ؟
جواب حوثی ها رو چی بدیم ؟
باز گلی به جمال تابناک. فارس نیوز این خبر را به صورت «نقش پاکستان در انفجارهای روستای مرزی سراوان» پوشش داده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خبرهای خبرگزاری تسنیم و باشگاه خبرنگاران جوان هم در این مورد خیلی دیدنی است.
باید تنگه رو ببندیم
جسین شریعتمداری کجاس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رفته تنگه رو ببنده
همش نمایشه
دیدار امیر عبدالهیان و نخست وزیر پاکستان پیش از حمله
برادر من شما نمی خواد حمله موشکی کنی ، یک دیوار سراسری در مرز ایران و پاکستان بکش ،پشتش را هم مین گذاری کن ،بیبنم دیگه تروریست از کجا میاد
پاکستان چرا مثل عین الاسد نگفت تخلیه کنید بعد بزنه
خیلی عجیبه ایران تروریستهای تو خاک پاکستان و میزنه پاکستان تروریستهای تو خاک ایران بهتر نیست هر کی خاک خودشو تمیز کنه
فقط تا سال 1405 يا 2026 ميلادي صبر داشته باشين .
پس این پدافند هوایی موقع حمله پاکستان کجا بود؟!!!
احسنت و درود به شرافت پدافند هوایی با این همه اشراف اطلاعاتی
همان ابتدا متوجه شدند و دشمن رو به عقب روندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
به به چه اقتداری
بهترین زمانه که ایران و پاکستان یک گروه ضربت مشترک برای تهدیدهای مشترک و تروریستها تشکیل دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بخواب بابا
۸۵ میلیون ایرانی خواستار تلافی این حملات هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
تو فقط یک غیر ایرانی از طرف کسی نظر نده اتباع بیگانه شربت شهادتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
من پاکستانی باشم فقط حمله اتمی می کنم شما به یک کشور اتمی حمله کرده اید
گندش در آمد
بازی بازی خاله. بازی عموبازی انشالاباشی راضی
وطنم پاره تنم .ایران حرم است و خط قرمز ما ایرانی ها و مسلمانان
واقعا اقتدار داريم اقايون جواب بدن
الکی پاکستان پاکستان نکنید به خدا ما لرا با همین برنو هایی که داریم میتونیم پاکستانو یک هفته ای بگیریم پاکستان خر کیه ت هیچیم نداره هرچیم داره داره میخره اونا بشقاب قاشق ندارن غذا بخورن موشکشون کجابوده کافیه رهبر دستور بده به لرا ببین یک هفته ای بدونه تلفات پاکستانو افغانستانو تحویلتون میدیم یانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خدا عمرت بدهد صبحانه از زور ناراحتي از حلقم پايين نمي رفت ، نظر شما رو كه خوندم اخم هايم باز شد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
لر علیمردان خان بود
عطا البه مهاجرانی تحویل بگیر .دیدی با پاکستان نباید شوخی کرد
پس پدافند ما چی شد؟ یعنی به همین راحتی زدن و رفتن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پدافندکجا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
سامانه تور امریکایی فعاله و بس

موشک پراکنی راحته ولی دفع موشک تکنولوژی و سواد زیاد می خواد.
باید مرز به سیستم پیشرفته بروز کرد در شهرهای مرزی بیشترین دوربین کار گذاری بش ماشین نیروهای مرزی باید زد گلوله باش تا لباس زد گلوله مشکل راسک پیش نیاد یه چای دبش کمتر از این دس مشکلات پیش نمیاد پاکستان مهد تروریست برکسی پوشید نیست کاری نکید این اخرین بار نخواد بود با حمله به کشور دیگر کار درست نمی شود مگر با پول از داخل ان کشور طرف از میا بداشت کاری که اسرایل انجام میدهد
صد در صد با هماهنگی قبلی انجام شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ماستمالی نکن
سفیرت رو هم با هماهنگی قبلی راه نداده ؟
پاکستان فقط یه چیز داره ؛

ارتش قوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مردمش پشتوانه شن
اقتصاد قوی
نمیشه به. اسم ءنتقام سخت تمامیت یک کشور بازی کرد فقط ما باید.اقتدارداشته باشیم
به نظر من بهترین کاری کردن هم ایران هم پاکستان .مسمعنی برادری چجوره اینجوری دیگر نه تروریستی در ایران میمانه نه در پاکستان.اینجا باشن میخورن اونجا هم باشند مبخورند
بهترین کار دیوارکشی است مانند ترکیه از قدیمها مثلی است میگن در خوب ببند همسایه خود را دوزد نشناس
دیوار بکشید همدیگر را متهم نکنید یکی را من بزنم یکی را او بزند همدیگرو مقصر بدانیم با این مشگل حل نخواهد شد هیچ بدتر هم خواهد شد
با اینکه ایران عزیز ما بد خواهان زیادی داریم جا دارد دیوار مرزی با امکانات امنیتی کشید شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
عزیز دل اول فرق نگارش فارسی با زبان دری رو یاد بگیر بعد خودتو ایرانی جابزن!افغان عزیز
این مسائل قبلاهماهنگ شده هستندوپاکستان وایران دارندبه وآمریکاوائتلاف آمریکاکه جرأت نکنندعلیه کشورهای اسلامی کاری انجام بدهندمیخواهندبگوینددرهرکجاپنهان شویدنقره داغ خواهیدشد?
کسری بودجه و پرواز دلار و افزایش قیمتها و ابر تورم دوباره با یک سناریو خیلی شیک داره اجرا میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ما که دو‌روز پیش عرض کردیم
خوب شد دو کشور دوست و برادرن.اگر نبودن چیکار میکردن.
زنان و کودکان بی دفاع ترینند... واقعا چه گناهی داشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
توی کدوم حمله ؟
به خاک ایران تجاوز شده
پس پاکستان هم موشک نقطه زن و دقیق داره . ایشاله که فقط همین تعداد مصدوم و معدوم شده باشن
ماایرانیا چقدتنگ نظریم یکی اینجا ازسلح حرف نمیزنه همه اسرار بزنبکش دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
صلح
پاکستان اگر اقتدارش را به مدرسه حقانی خودش نشان بدهد وجلوی نفرت پراکنی بین سنی و شیعه را دراین مدرسه که سر منشا تمام اختلافات است بگیرد خیلی بهتر است البته بعید است این قدرها قدرتمند باشد ؟!!
اقتدار یعنی پاکستان، متاسفانه یاد خودمون می افتم که وقتی روسیه بیانیه جزایر سه گانه رو امضا کرد ما هیچ کاری نکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
یه چنذ تا موشک هم به مسکو بزنین
با سلام.
از کشور دوستان قطر مدیریت را یاد بگیرید. هم با آمریکا دوسته،هم با اسرائیل،هم حماس، هم ایران. فقط دونبال منافع مردمش است.

"این یعنی حفظ منافع ملی"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
چه با مسمااااا . عالی بود هم وطن .
شبکه پدافند هوایی ما یکپارچه است و کل آسمان کشور رو پوشش میده و هیچ پرنده ای توان نفود به این شبکه را ندارد
یمتی ها جمع نکردید
درگیر جنگتون کردن ههه
پاکستان در قواره ایران نیست. تجربه جنگ نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دنبال جنگ نباش چوب دو سر باخته
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
تجربه نداره؟؟؟؟؟؟؟؟ شصت ساله داره با هند میجنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بی سواد
یکم بخون
ببین هندددددددددددددد چطور ازش میترسه
حمله موشکی شده با ایران بعد ابراهیم رفته فیروزکوه مسافرت خداوکیلی خیلی جالبی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
موشکی نه عزیز. با جنگنده اومدن زدن و رفتن
چقدر ما سر در گم هستیم !!!!
جالبیش اینه با اینکه پاکستان دیروز گفته بود که جواب میدم و منطقا دفاع هوایی اون منطقه باید در آمادگی کامل بوده باشه ، اومدن زدن و رفتن و خبرشم خودشون منتشر کردن ، حالا دو حالت داره

یا کلا یک نمایش بوده مثل عین الاسد ، که نتیجه ای جز تحقیر نداشته
یا کلا دفاع هوایی تعطیله که ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دفاع هوایی ما فقط امریکا رو میزنه
پدافند یا خواب بود یا ندید یا بازی موش وگربه هست جالبه
مگه ما پدافند هوایی نداشتیم هوا پیما اومده داخل کشور سالم برگشته اقای حاجی زاده شما به ما اطمینان دادی پشه رد بشه می بینید هواپیما چطور اومده خواهشا جواب بدید ما قلبمون داره از جا کنده میشه
پدافند هوایی کجا بوده؟ پس هماهنگ شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اهان پس هاهنگ کرده بودن که بزارید ما بزنیم بعد شما سه برابرشو بزنین .اره ؟؟؟ چی میگی ؟
به این باید گفت اقتدار
فکر کردید پاکستان هم مثل عراقه؟!!
از انگلیس و آلمان هم قوی تره
اون دستی که به سمت ما تجاوز کند قطع میکنیم .
بسم لا
موشک جواب موشک اخه چه کاریه عزیز من دلار شد 54 تومن بیا درستش کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نقشه همین بود
موشک جواب موشک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
برای شما جوابه
چه بلوچ چه فارس چه کرد چه لر همه ایرانی هستیم هوای خودمون را داشته باشیم که غریبه نمیتونه مارو نگهداره مطمعن باشید
این یک بده بستان دوطرفه است شاخ و شانه کشیدن برای هم ظاهریست اقدامات دو طرف نتیجه توافقات پنهانی مابینشان است
ایران می‌توانست بدون حمله برای نابودی تروریست ها به پاکستان فشار بیاره- اینکه آلن پاکستان جواب دار جرات همسایه جنوبی را هم بیشتر می‌کنه هم حقارت برای شأن هست که اینقدر حمله شد جواب ندادیم پاکستان جواب داد، این محاسبات را انجام میداد خوب میشد
دقیقا حرفایی که خودمون درباره حمله زدیم رو تحویل خودمون دادن
اگه پاکستان واقعاً تروریست ها رو زده دستش درد نکنه دمش گرم .ایران پاکستان منافع خودشون بخاطر چندتا تروریست خراب نمیکنن و با هم خوبن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
یه بار اینایی که اینجا نوشتی رو برای خودت با صدای بلند بخون ببین میفهمی ؟؟
خوب بزنی میزنن دنیا که بی صاحب نیست همه برای وطن و خاکشون غیرت دارن
بیشتر زده با کمتر زده، مهم نیست، اینکه ما به خاک اونها واونها به خاک ما موشک میزنن، وادعا میکنن تروریستها رو زدن،،، سر در نمیارم،
وزیر. دفاع دیروز گفت پاکستان کاری کنه قاطعانه و سخت جواب میدیدیم بسم اله
حال باز این حرف کلیشه ای رو تکرار کنید که با سربازی اجباری می‌توان امنیت داشت
وقتی نظرها رو مرور میکنی،میفهمی ما چقدر بی جنبه ایم،وچقدر ظرفیتمان کم است،برای کوچکترین چیز چقدر به همدیگر بد وبیرا میگیم
بعدشم یه چیزی بگم بچه ها ی سپاه به خاطر شهید شدن هموطنانمون این کارو کردن الکی هی نگید پاکستان قویه به خدا از خودش هیچی نداره ایرانم اراده کنه باخاک یکیش میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
برو غزه ببینیم بعد بیا اورد بده
به جاش ما امنیت داریم!
لطفا مشخص کنید منظور از ما کیان؟
باید به شورای امنیت شکایت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
وطن فروش باید پاکستان با خاک یکسان شود
همه رو بیخیال. ادعای وجود تروریست در ایران؟! پس چرا ایران خودش نزد ولی تروریست ها رو تو کشورهای دیگه زد؟!
ما فقط یک نقطه رو زدیم
اونها 3 نقطه
کارشناسهای شبکه خبر بیارید در مورد این موضوع افاضات کنند که این چه پیام روشنی برای ما دارد

این یک حمله استراتژیک هست
دروغ درمانی: پاکستان مطلع بود
باشه هه:)
دقیقا حرفهای خودمون رو به خودمون زدن
بحمدالله به همه مشکلات کشور جنگ هم افزوده شد.
مردم ما چقدر احساسی فکر میکنند ما نباید حمله میکردیم باید دیوار کشی میکردیم و اینکه غیر مستقیم باید نیرو می‌فرستادیم تا حمله کنند نه با موشک
وضعیت ایران توی این‌منطقه‌مثل‌ وضعیت کسی این‌که زمانی صاحب یک‌ ساختمان‌چند‌طبقه‌بوده که از بد روزگار الان‌ ساکن یکی از این‌طبقات‌ شده‌ که همسایه‌هایی داره که‌زمانی‌مستاجرش بودند !‌
راه‌ حل اینه‌که اگه‌نمیتونه‌مجدد واحد ها رو‌بخره‌( امپراطوری ) حداقل مدیر ساختمون بشه.
نرمش کنید از نوع قهرمانانه
سلام چرا موشک های شلیک شده از پاکستان رهگیری و منهدم نشده اند با توجه به اینکه حتی پدافندهای پیشرفته داریم و پاکستان هم از قبل گفته که پاسخ متقابل میدیم
مگه نمیگین اتباعه خب مشخص کنید برا کدوم کشوره چرا با مردم صادق نیستید؟
من شک دارم اتباع باشن چرا هیچ کشوری قبول نمیکه مردم اونه؟
چیزی که عوض داره گله نداره!!!
به چه حقی حریم هوایی یه کشور دیگه رو نقض میکنین
روسها به پاکستان گرا دادن
با سلام بعد از این همه کوری که برا آمریکا و اسراییل خوندیمم الان پاکستان مارو زد اگه جوابش ندیم اعتبارمون امنیتمون برای تمام دنیا زیر سوال می‌ره حتی اگه پاکستان کویر خالی از آدم زده باشه باید جوابی کوبنده بگیر چون تجاوز به خاک ایران کرده
باید به پاکستان حمله نظامی کرد نباید این حرکت بدون پاسخ بماند ملت آماده‌اند برای جنگ حمله کنید اگر این کار را نکنید تمام دنیا ایران را به چشم یک کشور ضعیف که می‌توان آن را قطع قطعه کرد نگاه خواهند کرد عرب‌ها از یک سو جزایر ما را مدعی خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چندین دیپلمات در افغانستان شهید شدند چه کار کردیم که حالا بکنیم
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بله مشخصه تو دنبال منافع ایرانی هستی که تشویق به جنگیدن با کشورهای مسلمان میکند و توی جملاتت خبری از اسراییل و هند نیست!!!
عزیزان چون به تمامیت ارضی کشور تعرض شده باید جوابشان را داد کو غیرتایرانی؟
پس این پدافند هوایی کجاست؟ تازه باید بررسی کنیم از چه طریقی به ما حمله شده؟ اگه اینطوره چند تاشهر باید از دست بدیم بعد بررسی کنیم با چی هدف قرار گرفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
با این وضع فجیع میخوان با امریکا ‌اسراییل هم بجنگن
همین دیروز وزیر دفاع تهدید کرد که اگه پاکستان کاری کنه قاطع و سخت جواب میدیم بعد یک سری ها که مشخصه کین میگن هماهنگ شده بود ‌از سردار حاجی زاده بخاطر سامانه های خرداد و ۳۷۳ و... بابت رهگیری کامل تمام موشک ها وپهباد های رژیم متخاصم پاکستان کمال تشکر داریم
نظراتی که سایبری ها می نویسند کاملاً قابل تشخیصه. پر از غلط های املایی و عیارت های خاله زنکی مثل نجستان و پوکستان و …. که مخصوص این قشره
پاکستان چین و روسیه کشورهای خائن به ایران
اگه هر دو واقعا تروریستا رو هدف قرار دادند که خوبه..بازم ادامه بدید..بزنید تا بزنند..
الان وقــــــت نــــــــــرمش قهرمانانه ی آقایون فرا رسیده

چی جالب دقیقا کپی صحبت های امیر عبدالهیان رو تحویل ایران داد خخخ
در واقع این حملات نوعی حمایت پاکستان از تروریست ها است که خط قرمز او هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کشورشو زدید چی میگیددددددددددددددد
اگر جمهوری اسلامی پاسخ ندهد معلوم می شود که این حمله پاکستان هماهنگ شده بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اینو نگین چی بگین
از هیچ نظر چه نظامی چه سیاسی حمله موشکی به پاکستان توجیه عقلانی ندارد بلکه یک حماقت محض خطرناک است که می‌تواند موجودیت ایران را به خطر بیندازد با وجود اینهمه مشکل که ایران با تمام همسایگانش بوجود اورده
پاکستان عراق و یا سوریه نیست، یک قدرت نظامی جهانی است، مواظب باشید که بیش از این کشور رو دچار دردسر و ناامنی نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مگه اهمیتی هم داره؟
فقط رفراندوم
چطور پاکستان تا قبل از حمله موشکی ایران کاری به این تروریستها نداشت که اینقدر دقیق و آگاهانه موشک زده. حالا خودتان میگین پاکستان تروریستهای پاکستانی رو زده. راست میگین جوابشو بدین
چرا ایران هواپیماهاشو نزد؟ مگه پدافند هوایی نداریم؟
اینکه به خودشون این جسارت رو دادن یعنی خدا بدادمون برسه که تو دنیا تک و تنهاییم دنیا رو دشمن خودمون کردیم،فروپاشی اقتصادی تو پیشونیمونه،عاقبت ما
وقتی با فارسی زبان جنگ کنی این عواقبم داره تمام حرفای ایران رو دقیقا کپی کردن و گفتن ما یک ایرانی نزدیم همش تروریست ها بودن بعدم نوشتن به حریم ایران احترام میذاریم یکی وزیر کشور مجاب کنه بهش گفتن پاکستان خودش گفته ما بودیم گفته بررسی کنیم برین تک تک خونه ها بگردین شاید پیکنیک منفجر شده بوده و پاکستان نبوده
محکمتر و بلافاصله پاسخ داد فک کردین عراقه!؟
دلار چند؟
میگن بخاطر تحولات منطقه هست!
خب میزاشتید بعد از عید میزدیمشون شب عیدی تورم نداشته باشیم :)
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کسر بودجه رو چه جوری اداره کنن
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ازجیب قشر مستضعف فعلی ومتوسط سابق
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
والا جنگ هم نبود دلار بالا می رفت . چند سال قبل سوریه در معرض داعش بود ارزش پولش اینقدر پایین نیومد که ارزش پول ما پایین اومد.
پاکستان عراق نیست حواستون رو جمع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
ترسو وطن فروش امریکا که گنده لات هست عددی نیست چه برسد به پاکستان نوکر امریکا و روسیه
در شرایط بسیار خطرناکی قرار داریم. درگیری ایران و پاکستان آرزوی عربستان بود که به تحقق پیوست. خیلی بچگانه است که فکر کنید این حملات هماهنگ شده بوده در این صورت شما هیچ اطلاعی از پاکستان و وضعییت آن ندارید. امیدوارم این حمله با تشویق هند صورت نگرفته باشد بلکه یک اشتباه ساده بوده باشد که با یک نرمش قهرمانانه ختم به خیر شود.
این تروریست های جیس الظلم از طرف پاکستان حمایت میشن
این بصیرت و آگاهی جمهوری اسلامی کشت ما رو
یه دونه پاکستان مونده بود که اونم به حول قوه الهی به دشمن تبدیلش کردین
باذن الله، به پاکستان حمله می کنیم و همه وهابی های آنجا را مشرف به مذهب شیعه خواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
هرکی نزنه
به هر حال پاکستان به خاک ما تجاوز کرده. جوابی هم که داده متناسب نبوده و سنگین تر بوده. ارتش پاکستان قوی هست درست ولی اقتصاد داغونی داره حداقل برنج پاکستانی نخرید.
پاکستان عراق نیست
شرکت در انتخابات بهترین پاسخ به پاکستانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مرگ بر جاسوسان و نوکران پاکستان که تو یکی اش هستی
بابا هر دو کشور صلواتی بفرستند قضیه رو ختم کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
یک صلوات بلند ختم کن
کجاس اون سپاه که می‌گفت اگر تو کشورهای همسایه موشک ویا هواپیما بخواد بلند بشه ما متوجه میشیم و نمیزاریم واسه کشور خطری ایجاد کنه چرا موشکشونو رو هوا نزد پس چی شد اون همه ادعا..‌‌...
تنگه هرمز رو بر کشتیهای از مبدا ومقصد پاکستان ببندید، این حرکت زیر سر رشوه امارات و عربستانه، سر افعی رو بزنید، مرز دیوار کشی کنید طلاب تحصیل کرده پاکستان رو سلب تابعیت کنید
اقتدار موشکی چرا سرعت اینترنت را به صفر رساندی؟
زمان ،زمان نرمش قهرمانانه است دلاوران .
اولا شاید قریب به اتفاق کسانی که در آن منطقه زندگی میکنند شناسنامه نداشته باشند و راحت میتوان انگ اتباع را به انها زد ثانیا اگر اتباع باشند و کشته شده باشند یعنی اینکه از این اتباع نباید حمایت شود و یا شاید آنها هم تروریست بوده باشند که در اینصورت پاکستان توانسته شناسائی کنه و ما نه ؟
پاکستان نزده بودمون که زد
پاکستان کردستان عراق نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
شما نترس. جای شما که اونجا امنه ..
من پاکستان رفتم و در بین آنها زندگی کردم و زبان آنها را هم صحبت می‌کنم، و دقیقا میدانم که مردم پاکستان ایرانی ها را خیلی دوست دارند.
۴۰٪ جمعیت هم شیعه دو آتشه هستند.
فقط کمی دو‌دره باز هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کاملا درسته، مردم خوب اما متاسفانه ساده ای هستند. اطلاعات سیاسی بسیار کمی از دنیا دارند.
ولی خدایش بمب هسته ای نیاز. داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
موجود هست، نگران نباشید.
این حرکت نشان دادند که پاکستان عامدانه با تروریست‌ها برخورد نمی‌کند و دوست دارد که اینها علیه ایران فعالیت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
چه کار کنه بیچاره، خودش هم پابوس سازمان سیا هست. وگرنه دو روزه دولتش سرنگون میشه.
این سامانه های چند خرداد وخرمشهر و غیره کجابودند؟
تابناک‌شما باید همه نظراتی که فاقد توهین هست رو منتشر کنید
اولا به مخاطب خود احترام بزارید که در سایت شما وقت گذاشته و مامنت گذاشته
دوما شما شورای امنیت ملی نیستی که با صلاحدید خود نظر مردم رو پالایش کنی
شما باید همه طیف نظرات رو منتشر کنی نه تنها انچه را که خود میپسندی
پاکستان عراق نیست یکی زدیم دو تا خوردیم. اقتدارمون زیر سوال رفت. بنده به عنوان یک ایرانی غرورم خدشه دار شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
شما لفا کوتاه بیا و شر افکنی نکن.
بعد از انفجار موشکهای پاکستانی در سراوان، قیافه عبداللهیان دیدن داره
این آقایان می گویند: آسمان ایران امن است!!!
چگونه آسمان امن است در حالی که هواپیماها می آیند بمباران می کنند و راحت برمی گردند؟
زورت به کوردها رسید! جواب پاکستانو بده،
دیروز عبداللهیان طی پیامی به پاکستانیها اعلام کرده که مقصود ایران سرکوب تروریست ها بوده و ما به تمامیت ارضی پاکستان احترام می گذاریم
امروز پاکستانیها عینا کپی حرفهای او را خطاب به ایران زدند!! معلوم شد پاکستانی ها علاوه بر قدرت نظامی، خیلی هم ناقلا و زرنگ هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
بیشتر بچه گانه بود تا سیاست. مثل تقلب کلاس اولی ها..!!
آتش به اختیار زدیم .اونام آتش به اختیار جواب دادن
سیستان همه بلوچ هستند
از کجا فهمیدند که اون زن و بچه ها ایرانی نیستند
پاکستان عمدا عامل ناامنی سیستان و بلوچستان ایرانه چون بندر چابهار رقیب بنادر پاکستان برای ترانزیت به شمال است و همواره پاکستان از تروریستها در خاک خودش حمایت کرده و محصول انگلیس و مهد پرورش تروریست‌های اصحاب صحابه است که توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان و انگلیس هدایت می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
بسیار دقیق و بجا . زنده با ایران مقتدر.
فکر کردن عین کشور بی صاحب عراق هست که فقط حرف میزنه
دمشون گرم گفتن ٢۴ساعت هم نشد به همون بهانه ایران داشت زدن
شما اگر قرار بود کار سورپرایز وحساب شده کرده باشید، باید آماده حمله هوایی احتمالی بلافاصله بعد از عملیات میبودید. توضیح بدید چطور هواپیما تونسته وارد حریم هوایی شه بمباران کنه برگرده؟ مگه پدافند وجود نداشته؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چون سراوان کنار پاکستان هست و پدافتد کارایی ندارد
ایران با پاکستان یر به یر شد حالا با هماهنگی قبلی یا بدون هماهنگی٫
سوریه هم که مال خود خودمونه
واماعراق.‌..........؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
همشون الکی هستند. زنده باد ایران.
پس چرا موشکهای پاکستان توسط پدافند رهگیری نشد
اخه پاکستان خودش تروریسته بیشترشونم تو داعش بودن ناراحته که سپاه هم نوعاشو زده
در صورت عدم هماهنگی این حمله پاکستان، خط قرمز ایران عبور شده و پاسخ محکم و تروریست کندن ندهید تبعات آن بیشتر از پاسخ دادن هست
دوشتان یک نکته ای را متوجه باشید پاکستان به لحاط اجتماعی کشور قدرتمندی نیست و بسیاری از مناطق مثل بلوچستان و وزیرستان عملا تحت کنترلش نیست و تروریستهایی که در ایران بمبگزاری می کنند لزوما عاملین پاکستان نیستتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
همه این تروریستها عیر مستقیم از کشورهای دیگه پول می گیرند مثل داعش.. ولی دولت پاکستان مسئول کنترل کشورش هست و گرنه بازهم بی آبرو میشه.
مردم ایران و پاکستان شدیدا احساسی هستند
سریعا جلوی جنگ بین دو کشور اسلامی قوی را بگیرید . دسمن جای دیگ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
جنگی در کار نیست. صدام عبرتی شد برای همه تا صدها سال. عراق کنونی رو نگاه کنید؟ پاکستان هم اینو میدونه. می خواد جلو مردمش کم نیاره.
از این همه تنش خسته شدیم هر روز درگیری با یه کشور. بابا تو رو خدا بیخیال شید کم بدبختی داریم؟ با جنگ و حملات هوایی هم باید سر و کله بزنیم؟ یه روز با طالبان یه روز با آذربایجان یه روز با ترکیه یه روز با پاکستان بابا ما مردم خودمون کم مشکل نداریم .لطفاً تنش و جنگ رو دیگه قاطی نکنید.
اول قرار بود مسلمونا با اسرائیل بجنگند، الآن مسلمونا دارن با هم می جنگند. چی شد یهو؟
من صحبتم با اون عده از آقایون خودتحقیره و اون آقایی که میگه ما یک هدف زدیم اما اونا ۳ هدف زدن،سپاه موشک بالستیک شلیک کرده و پاکستان با راکت جواب داده،فکر کن بر عکسش انجام میشد،پاکستان به ایران با موشک بالستیک حمله میکرد و ایران با راکت جوابشو میداد،ایران تو دنیا مسخره ی خاص و عام نمیشد؟؟؟؟؟؟!!!!!!آخه شماها چرا اینقدر خود تحقیر هستید!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
شوخی می کنن.. نباید جدی بگیریم.. درود بر نیروهای مسلح و ایران آماده.
مسئولین میگن ما تروریست ها رو زدیم ، پس چرا پاکستان انتقام گرفت ؟ چون مردمش خواستن
ما هم انتقام میخوایم زود باشید
خودتون با پاکستان مقایسه نکنید بد بخت میشید??
چرا ایران به دنبال جنگ با پاکستان هست ، چرا؟
پاکستانی 28/10/1402 ساعت 10/30 که با پرچم ایران اومدی کامنت گذاشتی گوش کن:
پاکستان اگر عرضه داشت فکری به حال کشمیر می‌کرد که ادعا داره جزئی از خاکشه اما 70 ساله زیر چکمه های سربازان هندی است.برای ما رجز نخون ایرانی برای یه وجب خاک هزار هزار جون میده
اگر ایران قبل از سوریه و عراق و پاکستان یک موشک طرف اسرائیل پرتاب میکرد آبرویش در جهان اسلام اضافه میشد خصوصا بعد از شهادت سردار سید رضی
خواهشااونایی که به ایران علاقمندهستند به گوش مسئولین برسانند سلاح اتمی نیاز هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
آماده هست، خیال شما راحت.
دوستان راستی از متخصص مغز خبری نیست !!!!!!!!!!!
کاش متخصص مغز تشریف فرما یشوند کمی از کلمات گوهربارشان !!!!!!!!!!! مستفیض بشویم !!!!!!!!!!!!!!!
اون موقع که سیل پاکستان اومد، ایران هر چی کنسرو و پتو و آذوقه به پاکستان فرستاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
بازهم می فرستیم. اون مسئله ای جداست برادر من..
یک حمله تمام کننده از سپاه کار تروریستهای پاکستان رو تمام میکنه حالا نوبت حملات بی امان موشکی است
نیازی به درگیری نظامی نیست،فقط کافیه اتباع مفت خور پاکستانی رو اخراج کنیم،پاکستانی ها تو قم دارن پادشاهی میکنن،خدارو خوش نمیاد یه مشت بیابونی دارن تو بهترین وبالاترین نقطه شهر زندگی میکنن با حقوق ومزایا،بدون هیچ فایده ای به بهانه درس خواندن.آخه این چه سیاستیه،جلوی چشم ما،مگر شما دشمن ایرانی هستید
در ضمن سوخت هم نفروشید به پاکستتان کلا باهاش قطع رابطه کنید این کشور و افغانستان چه نفعی تا حالا برای ماداشتن به جز اینکه شدن لونه تروریست ها چه گلی به سر ما زدن به جز صادرات تروریست چه کاری برای ما کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
همه که اونجا تروریست نیستند که !!
جالب اینجاست هر موشکی که شلیک می‌شود با بانگ الله اکبر همراه است و این یعنی خواسته اسراییلی یعنی نسل کشی مسلمان به دست مسلمان ضمنا جنگهای بزرگ اول با شلیک یک گلوله و چه بسا با پرتاب سنگ شروع شد انشالله که ختم بخیر بشه مردم خاورمیانه به خصوص ایران دیگر طاقت جنگ ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
مسلمانی به حرف نیست، خیلی از کشورها و دولت هایشان فقط ظاهری مسلمان دارند.
داریم تمیرین میکنیم اسراییل بزنیم
آقا یه نفر زودتر جلوی این ریل قطار پیشرفت حرکت را بگیره.
باید به پاکستان حمله کنیم، کم نیستن کسایی که تشنه شربت شهادت هستن
چرا برای جلوگیری از ورود تروریست ها مثل ترکیه مرز را دیوار نمیکشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
اون برای تروریست ها دیوار نکشید، برای پناهنده ها دیوار کشید.
جای ظریف خالی
تصمیم این حملات در ایران توسط چه کسی گرفته می شود ؟
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
یکی از مشکلات اساسی در همه کارها، وجود مراکز متعدد تصمیم گیری است.
باید دوباره پاکستان رو جدی تر پاسخ بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
باید سیاست داشت.، نه سراسیمه و عصبی پاسخ بدهیم. عکس العمل پاکستان نهایت بی سیاستی و بچگانه بودن سیاستمدارانشان را نشان داد.
یاید مغز ترور را زد یعنی اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
پس چرا نمیزنین ؟؟ چرت تسرایل رو نمیزنیم .یکبار برای همیشه .خسته نشدین اینقد حرف زدین
حرف زدن در مورد جنگ راحته
آقای رئیسی به کشورتان حمله‌ شده درسفر شهرستانی از برچیدن ساختمان های غیر مجاز حرف می زنی ظاهرا روزه سکوت‌ گرفته اید حداقل مثل پاکستانی ها در حرف هم شده جبهه بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
پاکستان حق داره که دستپاچه بشه بیچاره. ولی ما را باکی نیست.
بعضی ها آمدن میگن گه جنگ بین ایران و پاکستان بیوفته ایران میبازه هیچ شانسی نداره باید بگم حرف مفت میزنن فازشون چیه نمی‌دونم ایران راحت می‌تونه پاکستان رو کنار بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
چاکستان هیچی نداره جز دشمن. تو همسایه هاش فقط یک دوست قوی داره که هنوز هم دست بوس ما هست. نگران نباشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
پس همین الان راه بیفت بطرف مرزهای شرقی کشور،، شریعتمداری رو هم با خودت ببر که پیروزی ایران کامل بشه
انتقام فخري زاده هنوز انجام نشده و باید داخل خاک اسرائیل انجام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
چی شد که یکدفعه به یاد فخری زاده افتادید؟ سید رضی موسوی که تر و تازه تر بود و انتقامش واجب تر؟
باسلام این جنگ زرگری است... بابا این یه بازی سیاسی است که باید قربانی داشته باشد....هیچ جنگ واقعی بین ایران و پاکستان رخ نخواهد داد این بازی هم برای سرپوش گذاشتن روی اختلافات است....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
زرگری نیسب، اما درست میکید که سیاسی است. به هرحال دنیا صاحب نداره و قدرت و اقتدار در منطقه تعیین کننده است.
کاش پول موشک پرانی رو برای ساخت دیوار هزینه میکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
دیوار رو برای آدمای عادی و پناهنده ها می کشند ، جلو تروریست و حمله نظامی رو که نمیگیره.
سلام
کشور ما در پناه خدا وامام زمان علیه السلام وامام حسین علیه السلام حفظ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
نه براردرم، توانایی و قدرت منطقه ای هم لازمه که ما داریم. زنده باد نیروهای مسلح.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
یعنی در پناه امام زمان هستیم و حال و روزمان این است؟ از حضرت ولی عصر (ع) بیش از این انتظار داشتیم
سلام ،خدا قوت،باید انتقام سختی از پاکستان گرفته شود .باید درس عبرتی به این وهابیون گرفته بشه که حتی جرات شلیک یک گلوله رو هم نداشته باشند.خون ریختن همچین ادمهایی کثیف حلال است .
#انتقام
بهترین بهانه برای ساخت بمب اتم میتونه همین جنگ زرگری بین ایران ودوست همیشگی قدیمی واتمی
اگه پاکستان تروریست ها را کشته چرا ما ازشون تشکر نکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
تروریست های خودش رو کشته، به ما چه که تشکر کنیم.
فقط جنگ تعداد انسانها زیاد شدن کره زمین کشش ندارع نابود کنید همه چیو
بسم الله الرحمن الرحیم
عزیزانی که از علم الکترونیک سر در می آورند بروند تحقیق کنند که ساخت موشک هایپر سونیک
چه فناوری پیچیده ای دارند، بعد در مورد جنگنده سوخو۳۵ در مقایسه با رادار گریزی وجنگ الکترونیک در مقایسه با دیگر جنگنده ها، وسامانه اس۳۰۰ و ۴۰۰ و فناوری ساخت سیلو موشک
وفناوری ساخت پهباد آر کیو و فناوری ساخت سامانه پدافند و ..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
همه اینها درست، اما عیرت ایرانی رو کسی نداره... ادامه بده سرنوشت صدام و عراق در انتظارش هست.
چرا مثل ترکیه که با مرز ایران دیوار کشیده ما هم با پاکستان دیوار نمی کشیم والا با این موشک زدن ها چیزی درست نمیشه تا حالا چند بار به داعش موشک زدند آیا داعش متوقف شد
این که پاکستان حمله ایران به خاکش رو محکوم کرده بود طبیعی بود خب الآنم این که ایران حمله پاکستان به خاک مون رو محکوم کنه طبیعیه... خدا کنه طوری نشه مجبور شیم بیشتر محکومشون کنیم!!!
یک زمانی یک بنده خدایی گفت: میدان باید دنباله رو سیاست (یعنی منافع ملی) باشد.
چقدر نظرات متفاوت و احساسی و بی اساس مگه پاکستان متوجه نشده که ایران فقط حمله به پاکستان نکرده بلکه به عراق وسوریه هم حمله کرده ضمنآ تنها کشوری که سریع جواب حمله رو داد پاکستان بود بعید نیست که این حمله که به ایران شد خوده تروریست ها انجام دادن و دولت پاکستان از ترس خوده تروریست هايشان گردن گرفته و از ترس ایران هم میگه ما مناطق غیر مسکونی نزدیم
ایران بایدسریع به تسهیلات اتمی وهسته ای دست یابی پیداکندهمه زوروجنایتی رابه سرجایش گذاشته شودمناطق داعش رادرهمهجای دنیامورد هدف قراردهد....
پاکستان جایی را زده بارها توسط تروریست داخل همین روستا به پاسگاه ها حمله می کردند وجوانان ما را می کشتند عاقبت خون ناحق سربازان ما همین است یا اینکه سرباز ما را گروگان می بوردند تروریست باید بفهمند هر جا باشند هدف موشک قرار می گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
زنده باد بلوچ، درود بر ایران.
احداث دیوار بتنی در مرز ایران با کشورهای پاکستان، افغانستان و عراق ضروری به نظر می رسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Lithuania |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
منطقه کوهستانیه اونجا و امکان احداث دیوار در تمام مرز نیست.
درسته پاکستان کشور فقیر و بیچاره ای هستش
ولی قدرت نظامی بالایی داره
بهتره این درگیری همینجا تمام شود
ایران هم باید هرچه زودتر بین مرزش با پاکستان دیوار بکشد تا مانع ورود تروریسم و اتباع خارجی به کشور شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کمتر از یک ماه دچار سرنوشت صدام و عراق میشه اگه با ایران درگیر بشه خودش هم میدونه واسه همین دیروز و امروز اینهمه دستبوسی کرد.
سلام من یه شهروند بلوچ
ایرانی سنی مذهب هستم با تمامم وجود میگم مرگ بر پاکستان اون شهروند بیچاره پاکستانی یا ایرانی چه گناهی کرده که با موشک و راکت دارید می‌زنید بلوچستان ایران تسلیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
شرم بر دولت و ارتش دست پاچه پاکستان. زورشون به مردم بی گناه مرزی میرسه ولی صبحس کلی چاکرم مخلصم به دولت و نظامی های ایران میگن.
نمی دونم چرااین پیشگیری وموردهدف قراردادن همان لحظه که وارد خاک ایران می‌شوند انجام نمیشه
می می‌گیم دقت کن
آقای رئیس جمهور اگر زحمتی نیست قدوم مبارکتان را به سراوان بگذارید
حتی فرمانده سپاه هم نیامد .
پاکستان از ما شکایت کرد.
پس چرا ما شکایت نمی کنیم.
اسم گروه تروریستی که پاکستان مدعی اونه چیه؟
چه مکاتباتی قبلا با ایران در مورد پیشگیری از تردد این گروهک جعلی صورت گرفته؟
یک سوال اساسی:
دوستان، لطفا جواب بدن
چرا موشکهای پاکستان رو رهگیری و منهدم نکردیم؟؟
فیلمی در اینستگرام گذاشته شده و جنگنده ای را در حال جولان در آسمان نشون میده و مدعیه که اف ۱۶ پاکستانیه در عمق ۸۰ کیلومتری خاک ما ، اگر درست باشه معلوم میشه که تصمیم گیرندگان به حمله به داخل خاک پاکستان از عاقبت کار هیچ اطلاعی نداشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
در اینستاگرام خیلی چیزا ی دیگه هم هست،!! ، این که دلیل نمیشه به خودمون و نیروهای مسلح اهانت کنیم هموطن خوبم!
اگه دوکشور انقد دوست وبرادر هستند وبه‌ تماميت ارضی همدیگه احترام می‌گذارند جای
اینهمه هزینه وخطای احتمالی تروریسم ها رو بهم تحویل نمیدهند
تمام اروپا و آمریکا از دست پهبادهای ما می‌ترسند پاکستان که جای خود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
قبل از پهباد هم می ترسیدند.
پشتوانه پهپاد و موشکهای ما غیرت و شرف ایرانی است.
وزارت خارجه پاکستان صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجموعه‌ای از حملات نظامی دقیق و کاملاً هماهنگ و هدفمند را علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است. خوب کاملا هماهنگ.
کشور ایران بدبختا قوی هست کاسه لیس نباشید اگه ایران قوی نبود با خودتون رو پوشک بیست‌و‌چهارم ساعته میکردن ما مدیون خون شهدا هستیم زنده باد ایران و امنیتش
زنده باد ایران و امنیتش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
و زنده باد نیروهای مسلح.
قابل توجه دوستان کشور پاکستان در حد و اندازه ایران در جنگ نیست. چون داشتن واتم نشان قدرت نیست .نگاه به اعداد ارقام و رتبه نطامی در جهان در سایتها نکنید.در عمل نمیتونه. اینو تاریخ میگه .پاکستان تجربه جنگی در حد ایران نداره.در عملیات میدانی بسیار اسیب پایره .پس بیخودی پاکستان رو گندش نکنید.چون وخنده داره واقعا.پاکستان هنوز مرز های خودش رو نمیتونه کنترل کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
حتی جرات درگیری با طالبان رو هم نداره پاکستان، په برسه با ایران!
اینایی که پاکستان زده ایرانی بودن و اتفاقا شناسنامه هم داشتن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست