بازدید 29738

حمله بامداد امروز به سراوان ۱۰ کشته داشت

معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد که ۳ پهپاد به یکی از روستا‌های مرزی سراوان حمله کرده‌اند و ۱۰ نفر کشته شده‌اند که همگی پاکستانی هستند.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 18 January 2024
حمله بامداد امروز به سراوان ۱۰ کشته داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ایران جزئیات جدیدی از حمله بامداد امروز ارتش پاکستان به روستا‌های مرزی در سراوان ارائه کرده و اظهار داشت: ساعت ۴ بامداد امروز، ۳ پهپاد به یکی روستا‌های مرزی ایران در سراوان حمله کردند. در این حمله ۴ منزل تخریب شده و ۱۰ نفر کشته شده‌ا‌ند که همگی پاکستانی هستند.

وی ابراز داشت: در حال بررسی هستیم که چگونه این افراد در این روستا ساکن شده‌اند. اوضاع تحت کنترل است و در حال حاضر آرامش در مرز ایران و پاکستان برقرار شده و مسئولان در حال بررسی موضوع هستند.

گقتنی است، وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حملات نظامی هماهنگ و با هدف‌گذاری دقیق علیه «مخفیگاه‌های تروریستی» در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داده است.

احمد وحیدی، وزیر کشور نیز درباره حمله بامداد امروز ارتش پاکستان به روستایی در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اطلاعات دریافتی این است که ۴ کودک، ۳ زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند در انفجاری که در روستای حدود ۳-۴ کیلومتری مرز ایران رخ داده، کشته شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۰
معاون امنیتی انتظامی استان خبر ندارم تو قلمروش پاکستانی زندگی میکنه، اون هم جدایی طلب آنوقت ارتش پاکستان مطلع است و دقیق بمباران می کنه. آ
4 کودک + 3 زن + 2 مرد = میشه 9 نفر

نفر دهم ؟؟؟؟؟
یعنی 4+3+2=10
تا الان که افغان بودند حالا پاکستانی شدند؟
چرا نمیگید سردار سپاه هم کشته شده؟
هیچ کدام از کشته ها پلکستانی نبودند و همکی بلوچ و ایرانی بودند مه شناسنامه ندارند
چرا عملیات ها رو هر کشوری تو خاک خودش انجام نمیده.هزینه کمتر میشه
دروغ بزرگ وقتیکه نتوست مقابله کنه میگه کشته شدگان همه پاکستانی است
حالا این بدبختها که کشته شدن ایرانی هستن شناسنامه ندارن میگن خارجی بودن
مایه تاسف است این هم‌برخورد مقابل که کشتن تعدادی زن و کودک پاکستانی است یعنی نظامیان پاکستان با کشتن مردم خودشان انتقام گرفته اند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار