بازدید 3068

رئیسی خواستار پیگیری نمرات دانش‌آموزان شد

رییس جمهور به وزیر آموزش و پرورش مأموریت داد برای اطلاع و اطمینان خانواده‌ها از وضعیت آموزشی و نمرات دانش‌آموزان گزارشی ارائه کند.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 15 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیأت دولت با تأکید بر اهمیت اعتماد خانواده‌ها نسبت به کیفیت مراکز علمی و اطمینان‌بخشی به آنها در رابطه با شرایط آموزشی، به وزیر آموزش و پرورش مأموریت داد برای اطلاع و اطمینان خانواده‌ها از وضعیت آموزشی و نمرات دانش‌آموزان گزارشی ارائه کند.

مکلف شدن رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تأمین نیازمندی‌های وزارت جهاد کشاورزی جهت مقابله با آفات از دیگر دستورات رئیس جمهور در جلسه امروز بود.

پیش از سخنان رئیس جمهور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گزارشی از برپایی نمایشگاه سلامت دانش‌بنیان از شرکت حدود ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه خبر داد که در خلال برگزاری آن از ۲۲ محصول دانش‌بنیان اعم از دارو و تجهیزات پزشکی نیز رونمایی شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در توضیح جزئیات برگزاری این نمایشگاه از رونمایی ۲۲ نوع دارو و تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه خبر داد که از تکنولوژی ساخت بسیار بالا برخوردار بوده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه همچنین گزارشی از رشد چشمگیر فروش محصولات علم پایه در کشور ارائه کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ میزان فروش محصولات نانو در کشور ۳۰ همت بوده است، ۷۰ میلیون دلار نیز از صادرات در بخش نفت، گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و ساخت و ساز عایدی کشور شده که بیش از ۸۰ درصد صادرات به کشورهای عراق، افغانستان، روسیه، ترکیه و گرجستان بوده است.

رئیس جمهور با تقدیر از گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، این موفقیت‌ها و بیان اخبار آن را در ایجاد امید در جامعه حائز اهمیت دانست.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در پاسخ به اظهارات اخیر یکی از مسئولین دولت قبل در رابطه با وضعیت رشد اقتصادی به گزارش یک ماه و نیم قبل صندوق بانک جهانی اشاره کرد و گفت: براساس این گزارش دهه ۱۳۹۰ در ایران در حوزه اقتصادی یک دهه از دست رفته است، به طوری که میانگین رشد درآمد سرانه در طی این دهه فقط ۰.۶ درصد بود.

رئیسی در ابتدای جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب، خطاب به اعضای دولت گفت: بدانید که هر کاری که برای حل مشکل مردم و باز کردن گره از زندگی آنها انجام می‌دهیم زمینه‌ای برای عبادت است و اگر مورد رضای الهی باشد ارزش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
هر وقت توانستید مدارس غیر انتفاعی را جمع کنید و به وظیف قانونی حکومت در ارائه آموزش رایگان عمل کنید، آن وقت مردم خوشحال می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
آقای دکتر آیت الله،بنده دو فرزندم علیرغم اینکه به صد جام فشار میاد،در مدارس غیرانتفاعی،درس میخونند،لطفا بذار کارمونو بکنیم،دخالت کنی کار میپوکه میره پی کارش!
عجب دستوری مگه تا خالا اولیا اطلاع نداشتند
تابناک وسط خبر با فونت خبر تبلیغ نگذار. خواننده گیج می شود. هرچند که مطمئنم برای شما هم مهم نیست که چه عواقبی دارد فقط پول تبلیغات مهم است.
تازه این نمراتی که اعلام میشود معلمان با ارفاق میدهند.دانش اموزی که حقش 5 هم نبست 14 میدهند.درنهایت هم فارغ التحصیلان دانشگاهی بیسواد که نمونه اش را درپزشکان جدید میبینیم.
رئیسی خواستار پیگیری نمرات دانش‌آموزان شد
انصافا این جمله از ته دل جناب رییسی هست
مدارسمان شاداب نیستند مدارسمان امکانات ورزشی ندارند معلم خا اکثرا بازنشسته هستند هر ماه امتحان می گیرند
سلام
گزارش نمی خواد من به عنوان یک پدر از آموزش معلمان مدرسه دخترم بسیار ناراحتم
مدرسه تمام هم و غمش را گذاشته روی رشته تجربی و معلمهای ضعیف را برای رشته انسانی گذاشته
مدرسه اراک واقع است.
فقط قبل امتحانات چند جلسه 300 هزار تومانی بابت آموزش فارسی هزینه کردم دروس دیگه هم همینطور.
متاسفانه دو ساعت با دخترم درس جغرافی را کار کردم به من میگه الان میفهمم چکار کنم بعد معلم سه ماه بچه من زیر دستش بوده نتونسته جغرافی درست درس بده
اول نمرات اين وزراء و اعضاي كابينه خودت را بررسي كن كه اكثرشان نمره قبولي نگرفته اند و سپس بريد نمرات دانش آموزان را بررسي كنيد
ببرن رو نمودار
آقای رئیس جمهور دستور بدهید خیلی سریع و فوری نمرات دانش آموزان خوب شود...
سیستم آموزسی فشل، کتاب های درسی بی محتوا و خسته کننده، معلم بی پول و درگیر مشکلات معیشتی، دانش آموز بی انگیزه، تعطیلی وقت و بی وقت مدارس به بهانه های واهی! آینده نامعلوم فارغ التحصیلان بیکار و الی ماشالله... هر وقت این مسائل اساسی حل شد مشکل نمرات پایین هم به تدریج حل می شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار