بازدید 2570
بی‌پولی تیم‌های شرکت مس به جای باریک کشید

خطر سقوط مس کرمان به لیگ دسته ۲

کد خبر: ۱۲۱۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 14 January 2024

باشگاه مس کرمان با دردسری تازه‌ای مواجه شده و مهاجم سابق تیم فوتبال این باشگاه خواستار اجرای ماده ۸۹ مقررات انضباطی و سقوط به دسته پایین‌تر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های ورزشی شرکت ملی مس با بحران بزرگ مالی مواجه شده‌اند و حالا خطر کسر امتیاز و سقوط به لیگ پایین تر هم به بحران‌ها اضافه شده است.

در پی عدم پرداخت مطالبات یک بازیکن مربوط به فصل 1402-1401 لیگ دسته اول از سوی باشگاه مس کرمان، این باشگاه پس از شکایت آقایی نزد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۰ تیرماه به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حق این بازیکن محکوم شد!

باشگاه کرمانی پس از محکومیت در کمیته وضعیت بازیکنان درخواست خود مبنی بر تجدیدنظرخواهی نسبت به رای صادره به کمیته استیناف ارائه داد اما این کمیته نیز پس از بررسی مستندات پرونده در تاریخ ۱۳ دی رای صادره قبلی را تایید کرد تا محکومیت باشگاه کرمانی قطعی گردد.

با قطعیت یافتن محکومیت مس کرمان از سوی ارکان قضایی فدراسیون و با گذشت حدود ۱۰ روز از صدور رای قطعی باشگاه مس نسبت به پرداخت مطالبات این بازیکن اراکی اقدامی نکرد تا وی مجبور شود با ارسال نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت خواستار اجرای ماده ۸۹ مقررات انضباطی شود.

بر اساس ماده ۸۹ آئین نامه انضباطی؛ در صورتی که یک باشگاه از اجرای حکم قطعی استنکاف نموده باشد، به آن باشگاه اخطار می شود که در صورت قصور یا امتناع از اجرای حکم یا پرداخت وجه در مهلت تعيين شده سی روزه که این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد، مشمول کسر امتياز یا سقوط به دسته پایين تر یا محروميت از پنجره نقل و انتقالاتی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی