بازدید 44017

واکنش شهردار تهران به شایعه ازدواج مجددش

شهردار تهران ضمن انتقاد از شایعه‌های مطرح‌شده درباره ازدواج مجدد خود، گفت: برخی افراد در رسانه‌ها و فضای مجازی برای من زن گرفتند و طلاق دادند، خجالت هم نمی‌کشند.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 14 January 2024

به گزارش تابناک، ایلنا نوشت: علیرضا زاکانی صبح امروز (یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲) در دویست و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۳ مدیریت شهری پایتخت ضمن انتقاد از شایعه‌های مطرح‌شده درباره ازدواج مجدد خود، گفت: برخی افراد در رسانه‌ها و فضای مجازی برای من زن گرفتند و طلاق دادند، خجالت هم نمی‌کشند. دستگاه‌های امنیتی چرا جلوی آنها را نمی‌گیرند؟

وی افزود: نمی‌گوییم معصوم هستیم، ولی برخی افراد می‌خواهند مدیریت شهری زمین بخورد که ما مانع آنها می‌شویم. باید دست به دست هم بدهیم تا جلوی سیاه‌پراکنی‌هایی که دیگران علیه شورا و شهرداری انجام می‌دهند، بایستیم.

بزرگترین حامی ما آقای رئیسی است

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: یک نفر در ابتدای حضور ما در مدیریت شهری، به ما گفت اداره شهر کاری ندارد و ما دو سال شهر را رها کردیم و به خودی خود پیش رفت. سوال ما این است که کجا رفت؟ مدیریت شهری آسیب‌شناسی‌هایی درخصوص عدم وجود نگاه جامع به تهران انجام داد. مقام معظم رهبری نگاه جامع و همچنین نگاه به روح و جسم دارد، اما مدیریت شهری گذشته نداشته است.

زاکانی با بیان این که برنامه چهارم توسعه فوق‌العاده‌ای برای شهر تهران پیش رو است، یادآور شد: نگاه بخشی و کاریکاتوری به شهر نباید وجود داشته باشد، بلکه باید به تمام بخش‌های آن توجه کرد. باید همچون طبیبی کل این پیکره را واحد نگاه کرد و موضوعات امنیتی، ایمنی، فرهنگی و تفریحی شهر را با هم دید.

وی با اشاره به مبارزه با فساد نورچشمی‌ها، خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم با کار خود، مباحثی را که مطرح می کنند به زمین بزنیم. در مقطعی رقیب‌انگاری بی‌ربط دولت و شهرداری وجود داشت و امروز این موضوع وجود ندارد و بنده امروز اعلام می‌کنم که بزرگترین حامی ما آقای رئیسی است و دولت در موفقیت ما شریک است.

دولت قبل شهردار هم جناح خود را به هیات دولت راه نداد

زاکانی با بیان اینکه دولت قبل تحمل نکرد شهردار را که از جنس و جناح خودشان بود به هیات دولت راه دهد، گفت: اختلافات سلایق وجود دارد، اما باید این فهم وجود داشته باشد که بر سر مصلحت انقلاب باهم دعوا نکنیم.

شهردار تهران با تاکید بر این که سرمایه‌گذاری که کارآفرین است عبادت می‌کند، یادآور شد: مهمترین قسمت کار، سازندگی و برای خدا بودن است. به اعتقاد بنده ظرفیت‌های شهرداری و شورا برای ساختن تهران و ظرفیت‌های موجود در پایتخت شناخته نشد و نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. ما در حال کشف فرصت‌ها هستیم و به دنبال مشارکت مردمیم. چرا اکنون کارها جلو می رود؟ چون با هم دعوا نداریم و مسئولین با هم همدل هستند.

شهردار تهران با بیان این که سطح دو تحول، برنامه های فناوری بود، عنوان کرد: تلاش ما این بود که تهران شهری شفاف، شیشه‌ای و کارآمد باشد و شهر بر اساس زیرساخت فناورانه توسعه یابد و این هویت فناورانه را با کمک اهل علم برای تهران خلق کنیم. در همین راستا پارک ولایت مجوز پارک علم و فناوری را گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: شهرداری تهران بعد از ستاد کل نیروهای مسلح تنها نهادی است که این مجوز را گرفته است. در کنار آن هشت کارخانه نوآوری، سه ناحیه نوآوری و یک نمایشگاه دائم فناوری طراحی شده و در حال توسعه است. امید به این شکل محقق می‌شود که اگر کسی درس خود را خواند و خواست از کشور برود، ببیند که شغل و زمینه نوآوری برای ا‌و وجود دارد.

تاکید شهر در بر فسادستیزی و مبارزه بی‌امان با بی‌عدالتی

زاکانی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد تحول در کالبد شهر تهران گفت: ما می‌توانیم نوسازی شهر را دنبال کنیم. هدف ما نوسازی شهر است. ما اصرار داریم به‌سرعت خطوط مترو را تکمیل کنیم و خطوطی که قرار بود سال ۱۴۲۰ تکمیل شود تا پایان سال ۱۴۱۰ به اتمام خواهد رسید. ما علاقمند به توسعه حمل‌ونقل ریلی و تراموا هستیم و می‌خواهیم منطقه الگویی را که در منطقه ۱۹ در نظر گرفته‌ایم، با هویت معماری ایرانی - اسلامی ایجاد شود.

شهردار تهران تهران ادامه داد: تحول در سبک زندگی یکی دیگر از تحول‌های مد نظر مدیریت شهری است. مهم این است که منطق درستی داشته باشیم و مسئولیت درستی برعهده بگیریم و به دیگران کمک کنیم وظایف خود را انجام دهند. فسادستیزی و مبارزه بی‌امان با بی‌عدالتی را در دستور کار قرار دادیم و با این نگاه مدیریت خود را در قالب‌های مشارکتی از جمله با اجرای طرح «من شهردارم» دیده‌ام.

وی همچنین تصریح کرد: امسال بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان پایتخت در «طرح من شهردارم» مشارکت کردند و میزان مشارکت شهروندان نسبت به سال گذشته، چهار برابر افزایش یافت و اهالی پایتخت، از میان ۳ هزار و ۶۷۵ پروژه، ۲ هزار و ۹۸۷ را با ارزش ریالی ۷ هزار و ۵۷۱ تومان انتخاب و اولویت‌بندی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۷۰
چقدر هم که در کار مدیریت شهری تخصص
و تجربه داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
یاد مهران غفوریان افتادم که نقش محکوم رو بازی می کرد به بازجو می گفت:شما به اینا که به آدم تهمت می زنن رسیدگی نمی کنین؟!!!!
جناب زاکانی تا نباشد چیزکی فضای مجازی نگوید چیزها
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
داره میگه شایع کردید بعد میگی باور نمکنم میخواهی شناسنامه بهت نشان بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
طرف داره میگه دروغه بغد یک عده ناقص العقل میگویند نه شما ازدواج کردی ولی خودت خبر نداری!!!!!
یاد این حکایت افتادم که دو نفر به یکدیگر رسیدند و اون یکی به طرف میگه اه تو زنده ای؟ گفته بودند تو مردی.
طرف جواب داد که الان جلوی شما حی و حاضرم.
بعد اون یکی گفت اخه منبع خبر خیلی موثق بود حتما شما یه طوریت شده و الان مردی!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
از بس راستگو هستندن همه سریع حرفشان را باور میکنن،مسئولین هرچی رو تکذیب کردن حتما راسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
دوست عزیز اتکاء شما به فضای مجازی بزرگترین اشتباه بشر امروزی بویژه هموطنان عزیز است . بپذیریم که آنچه در فضای مجازی منتشر
میشود، بدون هرگونه کنترل و فاقد سندیت و موجب انحراف افکار است . اقرار کارشناسان و اذعان متخصصین حاکیست با کمتر از ۱۰ درصد واقعیت و بهره گیری از ۹۰ درصد دروغ میتوانی فضای مجازی را تسخیر کنی. هر وقت توانستیم سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهیم و بدون سند به اطلاعات فضای مجازی اکتفا نکنیم . چه زندگی ۶ایی که بوسیله همین فضای مجازی نابود شدند
همه حرفی زد بجز تایید یا تکذیب خبر تجدید فراش و
چون ایشون تکذیب کردند پس قطع به یقین درسته

مبارکه شما میتونید
عجب مگه چند تا باید بگیری
اینکه ناراحتی ندارد کاش برا ما هم خودشان زن بگیرند بعد یه مدت خودشون طلاق بدن
نای نای !!!!!! خوشش اومده ها !!!!!!!!!!!!
آقای شهردار ما کاری به ازدواجت نداریم نوش جانت . ولی نگو بزرگترین حامی من رئیس هستش ، پس خدا چی شده ، دنیا و افراد پشت میز های این پست ها را رها کن خدارو فراموش نکن. خداوند بزرگترین حامی همه انسانهاست.
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
برای اینکه امثال وی خود را همانند خدا می دانند و از سوی او تصمیم می گیرند و از جانب او سخن می گویند. این است عاقبت قدرت و پول و زور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
احسنت
زاکانی جون مگه زن گرفتن خجالت داره؟
ما که نشنیده بودیم تا الان که خودش گفت
اقای شهردار چرا بعد از چندین ماه الان یادتان امده که در فضای مجازی به شمادرباره ازدواج مجددو

طلاق

تهمت زده اند ؟
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
من نمیدونم چرا شهردارهای تهران با زن دوم و اینطور چیزا درگیرند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چون تو شهرداری پول مفت زیاده
یعنی زن دومش را طلاق داده؟
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...............
خب بالاخره چی ؟؟
گفتی معصوم نیستی
بقیه اش را نگفتی !!
انشاالله مبارکه ؟؟؟
مراقب باش توی ریل نجفی حرکت نکنی .
من نمیدونم چرا هر کسی توی شهرداری مسئولیت میگیره ، جوون میشه .
نگفته نکردم بلکه پیچونده داستان رو
شما چاله چوله ها و تراکم و درحت کشی وباغ گشی را درست کن نمیهاد پیشتاز فناوری بشی اونا خودشون متولی دارن
واقعیته
اقای زاکانی یادت هست که خودت با این روش ها و تهمت ها کارت رو جلو میبردی و مثلا برای خودت در بین همفکرانت وزنی ایجاد کردی.حالا نوش جان کن!!
ضعیف ترین شهردار تهران که فقط و فقط حرف می زنه خود ایشان هست و بس. زندگی شخصی شما به هیچ کس ربطی نداره ولی مدیریت بی خود و فساد شهرداری و حجاب بانی که اصلا در حیطه شما نیست به همه ربط داره
معلومه که بزرگترین حامیت آقای دکتر رئیسیه و گرنه تو رو چه به شهرداری.
اینکه دولت قبلی شهردار هم جناح خود را به جلسه دولت راه نداده یک حسن است یعنی نشان داده کوتاهی ار جانب هرکس حتی خودی هم باشد قابل اغماز نست .
آره خیلی هم بهت میاد بخوای دوباره تجدید کنی
كلك ، ولى از خنده ى مليحت مشخصه تجديدفراش كردى
بخاطر خدا و بخاطر رفاه حال مادی و معنوی ملت مظلوم و بی دفاع ایران ایشون بردارید و بازنشست کنید ماهی یک میلیارد هم بهش بدید ....درمورد زن گرفتن هم قطعا ایشون بیش از ۲مورد زن دارند ....شک نکنید
زن گرفتنت بما ربطی نداره اصلا ده تا ده تا بگیر . ولی قبول کن که تو مدیریت شهری هیچ سر رشته ای نداری و گند زدی .
هرروز 1000حرف دروغ وتهمت وپاچه خواری ازتو وامثال توشنیده می‌شود، حالا یه حرفی ام پشت سر تو گفته باشند! اطلاعات اول دروغگویی وخیانت تو وامثال تورو که شمارش نداره بررسی کنه وبرای جرائم شمااقدام کنه وگرنه شایعه زن گرفتن و نگرفتن آنچنان مهم نیست.
لطف کنید اون دهان گشادتون رو ببندید ،ایشان پزشک هستند آقای دکتر هر گوشه ای از شهرمان که آباد بشه ما سپاسگزاریم ،الله نگهدارتون باشه،تشکر.یک خواسته کوچک دارم سر خیابان فتاحی خ مدنی سه راه هست برای گذر از خیابان اگه میشه یک پل کوچک اگه گذاشته بشه برای عبور از خیابان ورودی بخت آزاد ممنون میشم چون خیلی خودرو عبور میکنه ممنون.
یه ماپ دوماچ دمش گرم، جنوب شهر منطقه ۱۸ رو اباد کرد، پروژه واقع درشاد اباد رو بعد از چندین سال به سرانجام رساند، وتوی همه مناطق ۲۲ گانه شهری الحق والانصاف کار اجرایی انجام دادند، دوشهردار قبلی اقای حناچی ونجفی یه سر سوزن ابادانی انجام ندادند،
ما تو یکی هم موندیم البته پول داری وثروت قدرت همینه
هرچی میگه درسته من باور کردم شما هم باور کنید چون همه اسکل هستیم
چاه نکن بهر مسی اول خودت بعدا کسی نتیجه تهمت هایی است که بمردم زدید
درود بر شهردار تهران انصافا خیلی داره زحمت می کشه شبانه روز مشغول کاره چند شب پیش نیمه شب دیدم تو خیابان آزادی داشت از وضعیت نظافت سرکشی میکرد اگر با چشمم ندیده بودم قبول نمی کردم برایش آرزوی صحت و سلامتی دارم
هرچندتا زن میگیری به ما ربطی نداره وبرامون اهمیتی هم نداره ،چیزی که به ما مربوط هست وبرامون اهمیت داره این هست که به ناحق یه پست مدیریتی رو اشغال کردی که نه در اون تخصصی داری، نه تجربه ونه حتی پرستیژ یه شهردار ،اون هم شهری مثل تهران رو داری ،والله لات ولوتهای جنوب تهران باید در محضر شما لنگ بندازن ! تابناک شخص شخیص ایشون که جزو خطوط قرمز نیست ،انشالله ! پس منتشرش کن .
راست میگه خب. ازدواج نکرده، صیغه کرده. مبارکت باشه عموجان
همه
خوب اگر دروغه ، با چهار کلمه تکذیب کن . اینکه مبهم می گذاری معلوم میشه یه ریگی به کفشت هست . وزارت اطلاعات مگه بیکاره در مورد تجدید فراش تو وقت بگذاره
وای به حال شهر تهران با این شهردار و این عملکرد ضعیف و این همه دروغ و نارضایتی
فکر نمیکنم زن گرفتن زاکانی به کسی ربط داشته باشه احمق نباشید
الان تمام مشگلات شهرداری حل شد آقای زاکانی تا کی بابت سد معبر رنج ببریم مشگل ما اذواج شما نیست
مثل ریئسی فقط وعده نده .اگرکارکنی همه میفهمن اگرکارنکنی بازهمه میفهمن .پس یکم کارکن .بجای وعده
بجای مطرح کردن مسائل خاله زنکی، مشکلات بیشمار شهر را حل کنید که تاکنون در حل آنها ناتوان بوده اید
دروغ مروغ میگن اون زن اولم نیست دومم بوده
فساد جمع نمیشه
ضعیفترین‌شهردار‌تاریخ‌
شما فرموی پروانه ساختمان ۲ماه صادر میشود ۱ سال هم بیشتر میشود
بعضی ها برای (روی آنتن بودن) دست به هر خوزنی ای میزنند تا مشهور بشند معلوم نیست این درد کی درمون میشه!
نمیتونی ۴ تا معتاد رو جمع کنی،زن گرفتنت چی بود
کاری به مسائل خصوصی ایشون ندارم،فقط خواهش میکنم کمی پیگیر نظافت کوچه وخیابون وبلوار ها باشن ،کلی معتاد شبانه روز آویزون سطل های سرکوچه هان،کلی زباله دور سطل ها پخش وپلاس،موش ها خانوادگی کنار جدول سفر میکنن،واقعا افتضاح،افتضاح
از پیشانی های پینه بسته عایدی نصیب و قسمت این مردم نمی شود، دست پینبه بسته گره گشای کارماست.!!!
من آمار رفت و آمدش رو ب خانه زن دومش خانم عجمیان دارم..بله این خبر واقعیت داره
کاری به مسائل خصوصی ایشان ندارم،لطفا کمی به نظافت کوچه وخیابان ها،که به دست معتادها وزباله گردها افتاده برسن،موش ها خانوادگی کنار جدول ها سفر میکنند،دور سطل ها پر زبالس،
یه زمانی یکی میگفت اگر در شهر یه چاله پیدا کردید جایزه بگیرید
آقای شهردار خسته نباشید خوشحالم از اینکه شما همچین قولی ندادی
آقای شهردار میدونید در هاشیه تهران درآن پشت بامو میفروشن فرقی هم نداره چند طبقه بسازن با چهار رشته فاجعه بار میاد
آقای زاکانی ما با زن گرفتن و طلاق دادن کاری نداریم فقط بگو این مدت که شهردار بودی چکار مهم و سازنده برای تهران انجام دادی ترافیک چاله چوله های خیابان جوب های آب سطل های اشغال و غیره ؟؟؟؟؟؟ دروغ گو دشمن خداست!!!!
ضرب المص قدیمی
تا نباشد چیرگی مردم نگویند چیزها
شهرداری دستخوش خوش خدمتی بود وگرنه خانه داری هم زیادته
آخه تو کی هستی که دستگاه های امنیتی بخوان بیان برای تو کاری بکنن یا بخوای اونا ورود کنن تازه تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...
ازنظرشرع وقانون والبته اجازاززوجه،ازدواج مجدداشکالی ندارد،آقای زاکانی برای کارخدمات شهری مناسب نیست ،بنده خدا فقط درحدکارفرهنگی مناسب است.خدا بخیر کند.
تمامی شعارهای اقای زاکانی قبل از اینکه میدان را در دست به گیره را فراموش نکردیم اصلأ ایشان به درد این کار نمی خوره تازه برای حالا چه پستی سنگ غزه را هم به سینه می زند و مکرو و مکرالاه
جناب دختر شما هم عکس گذاشته بود وهم گفته بود مادرم طوبا خوار عجمیان ازدواج کرده پس زندگی خصوصی خودتو نو افشا نکنید
تابناک عزیز! لطفاً عکس آقای زاکانی رابایک عکس مناسب دیگرعوض کنید، عکس موجود ،دارای مفهوم شوخی و.... می‌باشد.
فقط بلده حفظ بزنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی