بازدید 3377

بارش برف دانشگاه‌های اردبیل را به تعطیلی کشاند

برودت هوا و بارش سنگین برف در استان اردبیل، دانشگاه‌ها را نیز به تعطیلی کشاند.
کد خبر: ۱۲۱۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 13 January 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، با اعلام دانشگاه‌های استان اردبیل، فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل شدت بارش برف و برودت هوا دانشگاه‌های محقق اردبیلی، فرهنگیان، آزاد، فنی و حرفه‌ای و علوم پزشکی تعطیلی خود را اعلام کرده و با لغو امتحانات مقرر شد در زمان دیگر این امتحانات برگزار شود.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه رشته‌های تحصیلی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اردبیل نیز اعلام کرد با توجه به شرایط نامساعد جوی کلیه امتحانات این دانشگاه در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و در همان ساعت به روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه موکول شد.

علاوه بر تعطیلی مدارس در اکثر شهرهای استان اردبیل در نوبت صبح و عصر، تعطیلی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز اعلام شد.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

همچنین کلاس‌های دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

اما دانشگاه فنی و حرفه‌ای اردبیل نیز به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران را در اردبیل لغو و به زمان جدید موکول کرد.

امتحانات آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران خلخال نیز مطابق برنامه امتحاناتی برگزار خواهد شد.

اما دانشگاه فرهنگیان اردبیل شامل پردیس علامه طباطبایی، مرکز آزادگان نیر و پردیس بنت‌الهدی اردبیل به دلیل بارش برف و برودت هوا و کندی تردد تعطیل و امتحانات روز یکشنبه ۲۴ دی به زمان دیگر موکول شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی