بازدید 5845

فرصت سرمایه گذاری پرسود و معاف از مالیات

کد خبر: ۱۲۱۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 13 January 2024

فرصت سرمایه گذاری پرسود و معاف از مالیات

سرمایه‌گذاری جمعی یا کرادفاندینگ یکی از مدل های سرمایه گذاری کم ریسک، پرسود و محبوب در کشور به شمار میرود که بصورت رسمی تحت نظارت شرکت فرابورس ایران فعالیت میکنند. مجموعه اینوستوران از شرکتهای زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد بصورت تخصصی در حوزه کرادفاندینگ فعالیت میکند و دارای مجوز رسمی از فرابورس ایران میباشد. اینوستوران فرصت های متنوع سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی قرار میدهد و سرمایه گذاران میتوانند با بررسی مستندات اعلام شده و به راحتی بصورت آنلاین و آفلاین اقدام به سرمایه گذاری کنند. فرصت های سرمایه گذاری معرفی شده از سوی اینوستوران دارای تضامین سرمایه گذاری بوده و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این پروژه ها معاف از مالیات خواهند بود.

در همین راستا یکی دیگر از فرصت های جذاب و پرسود برای سرمایه گذاری با نام مگاپروژه پرواز یاران سی رنگ بر روی سکوی اینوستوران قرار گرفته است. عمده فعالیت شرکت پرواز یاران سیرنگ، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ادوات پیشرفته و صنعتی در حوزه کشاورزی و پهپادی، ساخت، تولید، واردات و فروش ادوات پیشرفته صنعتی، کشاورزی و پهپادی، برگزاری همایش ها و دوره­ های آموزشی مرتبط با فعالیت شرکت می­باشد.

تمامی افراد حقیقی و حقوقی میتوانند در این پروژه سرمایه گذاری کرده و سود 42 درصد سالانه دریافت کنند به نحوی که هر سه ماه یکبار 10.5 درصد از سود تعیین شده به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است این سرمایه گذاری بسیار کم ریسک و مطمئن بوده و سرمایه گذاری تضامین معتبر مالی دارد.

جهت سرمایه گذاری کافی است وارد سایت اینوستوران به ادرس زیر شوید:

zaya.io/wp5f9

و پس از ثبت نام در سایت اقدام به سرمایه گذاری آنلاین نمایید و پس از اتمام جمع آوری وجوه طرح مذکور، از طرف فرابورس ایران برای تمامی سرمایه گذاران، گواهی مشارکت صادر خواهد شد. همچنین برای مبالغ بالاتر میتوانید با کارشناسان ما در اینوستوران تماس بگیرید (۸۸۸۶۴۷۵۲-۰۲۱) تا در مورد سرمایه گذاری شما را راهنمایی کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست