بازدید 2368
۵

اینفوگرافی/ پوشش برفی کشور چقدر کم شد؟

بررسی وضعیت سطح پوشش برف کشور در هفته دوم دی ۱۴۰۲ در هم‌سنجی با پارسال، نشان‌دهنده کاهش حدود ۷۵ درصدی سطح پوشش برف و وضعیتی نامطلوب آن است.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 13 January 2024

 

به گزارش تابناک، یکی از شاخصه‌های وضعیت بارشی کشور سطح پوشش برفی است. هرچه سطح پوشش برف کشور بیشتر باشد وضعیت تامین آب مورد نیاز بهتر خواهد بود. با این حال در شرایط فعلی یکی از کم‌بارش‌ترین سال‌های آبی را سپری می‌کنیم به طوری که بارش برف نسبت به سال های گذشته، کاهش چشمگیری داشته است.

بررسی گزارش مرکز ملی اقلیم و و مدیریت بحران خشکسالی از وضعیت سطح پوشش برف کشور در هفته دوم دی ۱۴۰۲در هم‌سنجی با پارسال، نشان‌دهنده کاهش حدود ۷۵ آن در کشور و وضعیتی نامطلوب است. اینفوگرافی زیر میزان سطح پوشش برف در هفته دوم دی ماه ۱۴۰۲ و مقایسه آن را نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین میانگین ۱۶ ساله در ۶ حوضه آبریز کشور نشان می دهد.

اینفوگرافی/  پوشش برفی کشور چقدر کم شد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خووووووووووووووووووووووووووووووووووب .....اقدام شما چيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
هیچی تشدید هدر رفت اب باابیاری چمن وغیره
هر کیلوگرم محصولات کشاورزی صدها لیتر آب مصرف می کند . هرکیلوگرم هندوانه که صادر می شود یعنی صدها لیتر آب هدر رفته است . محصولات کشاورزی رافقط برای مصرف داخلی تولید کنیم و استفاده از سیستم های کم مصرف کشت و سیستم های آبیاری تحت فشار را توسعه دهیم . 95 درصد آب کشور در کشاورزی مصرف می شود و مدیریت اصلی بایستی در این بخش اتفاق بیفتد .در مصرف شهری هم الگوی مصرف را توسعه و ترویج دهیم .
ما دلواپسیم یه کاری بکنید که ببینیم شما هم نگرانید…
مازوت سوزی را ممنوع کنید کشاورزی را محدود کنید پوشش گیاهی را بیشتر کنید چاههای غیرمجاز را مسدود کنید بودجه ای کنار بگذارید برای بیکاری کشاورزان پارازیتها را قطع کنید موتورسیکلتهای بنزین سوز را به تدریج با برقی جایگزین کنید و اگر میتوانید سازه های غیرمجاز در حریم طبیعت را تخریب کنید و به طبیعت برگردانید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی