بازدید 8307

استاندار: به کسی اجازه ناهنجاری در گیلان را نمی‌دهیم

استاندار گیلان با اشاره به ولایتمداری مردم گیلان در برهه‌های مختلف تاریخ گفت: جریاناتی سعی دارند گیلان را استانی هنجارشکن معرفی کنند ولی در مقابل آنان خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۱۲۱۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 11 January 2024

 

به گزارش تابناک، اسدلله عباسی استاندار گیلان صبح امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در جهاد تبیین بسیار مهم است، گفت: رسانه در عصر کنونی نقش حکمرانی داشته و در حوزه‌های مختلف بسیار می‌توانند تاثیرگذار باشد و به حل مشکلات کشور کمک کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه توسط دستگاه‌های دولتی در گیلان بیان کرد: عده‌ای در کشور همواره در تلاشند تا ناامیدی را در جامعه رواج داده و اقدامات دولت سیزدهم و جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهند لذا تمامی دستگاه‌های دولتی باید از ظرفیت اصحاب رسانه به خوبی بهره‌مند شوند.

استاندار گیلان جنایات تروریستی کرمان توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا را اوج استیصال استکبار دانست و بیان کرد: در این روز‌ها شاهد یکی از جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کرمان بودیم، ولی عده‌ای سعی کردند نقش شهید و جلاد را عوض کنند که جای بسیار تاسف دارد.

عباسی با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان دل ملت‌های آزادی‌خواه جهان را آزرده خاطر کرد، افزود: گوشواره ریحانه آن دختر شهیده در حادثه تروریستی کرمان، جهان را متاثر کرد، ولی رسانه‌های جهان طوری دیگر حادثه را روایت کردند در حالی که شهدا در دهه ۴۰ فریاد زدند که رژیم صهیونیستی در حال تربیت افرادی در مسائل اسلامی است تا از این طریق مسلمین را گمراه کنند.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم گیلان در برهه‌های مختلف تاریخ تصریح کرد: فرمایشات رهبری در خصوص مردم گیلان، نشان دهنده ولایت‌مداری این استان است، ولی جریاناتی سعی دارند گیلان را استانی هنجارشکن معرفی کنند، ولی در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ویژگی‌های برجسته گیلان باید برای نسل جدید و جهانیان بازگو شود، افزود: در حوزه عفاف و حجاب نباید اجازه هنجارشکنی در گیلان را بدهیم و از همه ظرفیت‌ها برای مقاله با بی‌حجابی و دیگر منکرات در استان استفاده خواهیم کرد، زیرا گیلان هیچوقت تسلیم ناهنجاری، ظلم و ستم نشده است.

عباسی، مردم، مسؤولان و آحاد مختلف جامعه را میراث‌دار شهدا دانست و بیان کرد: دشمن از هر طرف در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ولی همواره با شکست مواجه شدند، زیرا نگاه ملت ایران به مقام معظم رهبری است و دشمن در این راه از جنگ نرم بسیار استفاده می‌کند، چون از جنگ سخت ناامید شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
ریاست محترم ارسال کل گیلان متولی مقابله با ناهنجاری هستند؟
پاسخ ها
گیلانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
از پیش پوتین برگشته چه لاتی شده
راستی اونهمه آدم نزدیک 2تا اتوبوس باخودش برده بود روسیه هزینه‌ را کی داده از جیب خودشون که عمرا داده باشند تفریح با جیب ملته
خواهشا جلو این صادق بوقی گرفته بشه وابرو هرچه گیلانی رفته وجیب ایشان پر پول شوده ودارمیشه کار ایشان هیچ جذابیتی ندارد
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
حسودیت میشه که هیچ هنری نداری آقای بی هنر!!! در ضمن این استاندار چقدر شبیه صادق بوقی ه
اتفاقا،همون لحظه ای که داشتی این حرف ها را می زدی ،بیرون تالار حدود ۱۰ دختر با وضعیت نابهنجار در حال عبور بودند،یه ماشین نیروی انتظامی هم داشت عبور می کرد،یه نگاهی کردند ،رد شدند،دختران هم خنده کنان رفتند.
??
تو هرموقع تونستی سرعت گیرهای بی جای استان رو برداری ما فکر میکنیم کاملآ با ناهنجاری مقابله کردی
ایشان مثل همه مسئولان دایم المدیر هستند چون کشور قحط الرجال هست آخه .چرا باید امثال ایشان همیشه درکشور پست داشته باشند هرچند وضعیت معیشت مردم گویای همه چیزهست
جناب عباسی
شک نکیند مرم گیلان و ایران دلشان برای کشورشان می تپد . بنظرم اگر مسئولان به وعده هاشان عمل کنند هیچ مشکلی پیش نمی یاد .
ولی من از بی عملی مسیولان و گرفتاریهای مردم وحشت دارم . خدایا انروز را نبینم
شما ابتدا پرونده مدیر کل ارشاد گیلان را پیگیری کن
احسنت. ناهنجاری بده از هر نوعش. فقر هم ناهنجاریه گرونی هم همینطور و..... منظورتون کدومه عزیز دل
وضو گرفته و میگوییم هیچی دارم حق را می‌ستاییم یا می ستایم اما به راحتی آب خوردن بدون حجابی و پوششی ... مرتکب و خود را پاک و حق به جانب نیز همیشه دانسته...
بله کارتونو درست انجام ندید بیاید با این حرفا خودی نشون بدین??
بنظرشماهنجارشکنی یعنی چه؟
من یک سرپرست خانواده هستم و یک خانومی ک سابقه ی کار اداری دارم الان۴ساله هفته ایی دوبار ب استانداری میرم و با این مسافت زیاد مشقتو ب جان میخرم تا با داشتن شغلی آبرومندانه زندگی کنم اما استاندار گیلان کلا رفتار خوبی با من نداشتند.کلی نامه بین معاونین و مدیر و کل ردوبدل میکنن ودر نهایت بی نتیجه بوده.در حالیکه...یک مکانیزمی انجام شده در کل ادارات ک روزهای سه شنبه دیدار مردمی ک اکثر هفته ها ایشون در اداره تشریف ندارن.چ کاری مهمتر از بررسی مشکلات مردم در روز دیدار مردمی؟!
جناب عباسی
شما باید در قبال مطالبات برحق مردمگیلان اینگونه حرف بزنی
زمانی که یک معلم با تحصیلات فوق دیپلم بودید وارد مجلس شدید و طی 4 دوره بعنوان نماینده مردم رودسر در تهران مجلس نشین شدید و بجای پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه پیگیر تحصیلات خود بودید و حالا با مدرک دکترا در رشته علوم تربیتی بر مسند استانداری یک استان با فرهنگ و با سواد مثل گیلان تکیه زده اید در صورتیکه این سمت حق یک تحصیل کرده در رشته مهندسی عمران یا شهرسازی و یا رشته های مرتبط است.
بنابراین فکر نکنید مردم در جریان نیستند
سلام به آقای عباسی استاندار زحمت کش ما در انتخابات شرکت داریم و پیشنهاد میکنم رامسر را از دولت محترم ریسی بخواهید نظر گیلان باشد به آقای ریسی بکوبید چون خرج به دلار است حقوقها هم ماهی 50000 هزار دلار پرداخت گردد و با تشکیل سندیکای کارگران و کشاورزان عزیز پیشنهاد گردد برای رونق کشاورزان ایران و گیلان
بهتر نیست به وضع اقتصاد و عمران استان بپردازید به اشغال و راه آهن و .. وضع اقتصادی مردم گیلان را ارتقاع داد مسلما دستگاه ها و ارگان هایی هسند که وظفیه پرداخت به مسائل دیگر ره دارند ، برای داشتند جامعه پیشرفته باید هر دستگاه و ارگان وظیفه خود را درست و کانل انحان دهد اگر قرار باشد پلیس جامعه کار پزشک را انجام دهد که کار جلو نمی رود یا یک پزشک نظر فقی بدهد مسلما هر کسی باید نسبت به وظیفه و تخصص خود نظر بدهد این امر برای کسانی که مسولیتی که در حامعه دارند مسلمان پر رنگ تر است
بیشترین ایجاد نارضایتی که منجر به بروز ناهنجاری در گیلان شده سلیقه ای عمل کردن روسای بیشتر ادارات هستند که این موضوع بر میگرده به ضعف مدیریتی استان .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست