بازدید 1870

امدادرسانی به ۵۷۰ نفر گرفتار در برف و کولاک خلخال

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تیم‌های عملیاتی این جمعیت به ۵۷۰ سرنشین خودروهای در راه مانده در برف و کولاک، امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۱۲۱۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳ 11 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال از ظهر چهارشنبه ۲۰ دی، یک تیم‌ عملیاتی شهرستان خلخال متشکل از ۳ نفر نجاتگر با بکارگیری یک دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

وی افزود: برهمین اساس، در پی تماس مردمی‌با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر بارش شدید برف و کولاک و گیر افتادن چندین دستگاه خودرو در برف و کولاک قرمز و سفید پوشان این جمعیت برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

این مسئول افزود: در این مدت به ۲۰۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

فتاح زاده با بیان اینکه یک نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس اسکان داده شده، گفت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به صورت آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات رسانی به هموطنان می‌باشند.

گفتنی است، هم‎وطنان می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی و حادثه، برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار