بازدید 96892
۲

خبر امیدبخش برای ۹۵ هزار بازنشسته

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران بالغ بر ۳۴۰۰۰ میلیارد تومان بود که از این مبلغ تاکنون ۲۲۰۰۰ میلیارد تومان، ابلاغ و تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 10 January 2024

به گزارش تابناک، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۶۵ درصد از مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران تامین اعتبار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام این خبر گفت: رفع مسائل و دغدغه‌های بازنشستگان عزیز که از موارد احترام‌ترین بخش‌های جامعه هستند یکی ازاولویت‌های اصلی دولت مردمی محسوب شده و در همین راستا مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران بالغ بر ۳۴۰۰۰ میلیارد تومان بود که از این مبلغ تا کنون ۲۲۰۰۰ میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد کل مطالبات ابلاغ و تخصیص داده شده است.

منظور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته، افزود: مبلغ ۱۲۰۰۰ میلیارد تومان باقیمانده نیز به زودی تامین اعتبار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۲
اینکه حق و حقوق مردم را که قانون مکلف کرده بدهید اونهم نصفه و نیمه خبر خوش نیست و باید هزاران بار ابتش عذرخواهی کنید که دیر کردید...
خیالکردم برای همسانسازی حقوق بازنشستگان تصمیمی عملی گرفته اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار