بازدید 1603
۲

تهران بیشترین مصرف گاز را در کشور دارد

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در بخش خانگی ۵۷۰ میلیون مترمکعب بود که از این میزان استان تهران با مصرف ۲۳.۲ میلیون متر مکعب بیشترین مصرف در این بخش را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 10 January 2024

به گزارش «تابناک»، «سعید عقلی» در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به میانگین روزانه مصرف گاز در کشور گفت: با توجه به ورود جبهه سرد به کشور، مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده به عدد ۵۷۰ میلیون مترمکعب رسیده است. 

وی افزود: به طور میانگین روزانه در بخش خانگی حدود ۷۰ درصد معادل ۳۹۹ میلیون مترمکعب، در بخش تجاری و عمومی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب، در بخش صنایع غیرعمده ۶۲ میلیون مترمکعب و در بخش‌های حمل و نقل و کشاورزی ۲۹ میلیون مترمکعب مصرف گاز داشتیم.

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در چهار اقلیم کشور نشان می‌دهد که در اقلیم یک؛ استان آذربایجان غربی روزانه با ۲۱ مترمکعب، در اقلیم دو؛ استان قزوین روزانه با ۱۹.۸ مترمکعب، در اقلیم سه؛ استان تهران روزانه با ۲۳.۲ مترمکعب و در اقلیم چهار که متعلق به استان‌های گرم کشور است استان خوزستان روزانه با ۹.۳ مترمکعب بالاترین سرانه مصرف گاز در بخش خانگی در کشور را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
خوب تهران بیشترین جمعیت کشور هم دارد
تهران 13 میلیون جمعیت داره و این عادی هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست