بازدید 2792

مرگ مشکوک مرد میانسال در خانه موروثی

کد خبر: ۱۲۱۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ 08 January 2024

جسد مرد میانسال در انباری خانه موروثی درحالی کشف شد که درها به روی او قفل شده بود.

به گزارش ایران، ساعت 3 بعدازظهر 16 دی، مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد برادرش در خانه موروثی پدری خبر داد.

به‌دنبال این تماس موضوع از سوی مأموران کلانتری 106 نامجو به بازپرس، موسی رضازاده اعلام شد و تیم جنایی راهی محل شدند. انباری خانه سه طبقه، محل کشف جسد مرد 62 ساله بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که از زمان مرگ حدود یک هفته می‌گذرد و باتوجه به فساد نعشی، علت اولیه مرگ مشخص نبود.
برادر مرد میانسال در تحقیقات گفت: برادرم به تنهایی در این خانه زندگی می‌کرد. چندروزی بود که هر چه زنگ می‌زدم تلفنش را پاسخ نمی‌داد. نگران شده و به خانه‌اش رفتم؛ اما در سه طبقه خبری از برادرم نبود، ولی بوی تعفن شدیدی در خانه به مشام می‌رسید. به‌دنبال بو به انباری رسیدم که درش از بیرون قفل بود، در را شکسته و وارد شدم. جسد برادرم را دیدم که فاسد شده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که همسر مرد میانسال فوت کرده و دختر همسرش نیز جزو معدود افرادی بوده که گاهی به او سر می‌زده. دخترخوانده مرد میانسال شناسایی شد و در تحقیقات گفت: اعتیاد به مواد مخدر دارم و گاهی به پدرخوانده‌ام سر می‌زدم اما از زمانی که مادرم فوت کرد، خیلی به سراغش نمی‌رفتم.

باتوجه به اینکه جسد مرد میانسال در انباری کشف و درب انباری قفل شده بود، مرگ او مشکوک به نظر می‌رسد و احتمال جنایت مطرح است. به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی