بازدید 2734

سرمربی والیبال با جلسه ۲۰۰دقیقه‌ای هم انتخاب نشد

کد خبر: ۱۲۱۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 07 January 2024

نشست سه ساعت و بیست دقیقه ای در فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی به سرانجام نرسید و سرمربی تیم ملی والیبال باز هم انتخاب نشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرپرست موقت فدراسیون والیبال اصرار به انتخاب سرمربی خارجی آنهم در دوره کوتاه مسوولیت‌اش دارد و خبر از آغاز دوباره مذاکرات با چند مربی مطرح جهان داده است. 

مصوبان نشست 200 دقیقه ای کمیته فنی فدراسیون والیبال به شرح زیر است:

15 گزینه خارجی و یک مربی داخلی بررسی و در نهایت چهار گزینه باقی ماندند. با توجه به اینکه دو گزینه از چهار گزینه مورد نظر و مورد تائید، براساس آخرین مذاکرات صورت گرفته در روز گذشته برای حضور در ایران به دلایلی نا معلوم به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران انصراف دادند، فدراسیون والیبال با توجه به حساسیت موضوع و فرصت زمانی تا پایان مسابقات باشگاهی با دقت بیشتر و فکر کردن به گزینه ها دیگر و با کیفیت‌تر، با چند مربی تراز اول جهان وارد مذاکره شود و این نفرات در کمیته فنی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرند تا به دور از هر گونه شتابزدگی و خارج از هر گونه جریان‌های وابسته در فضای مجازی که موجب تغییر در روند مذاکرات شود، در کمال دقت ضمن برگزاری جلسات هفتگی با گزینه‌های جدید مطرح شده مذاکرات انجام شود.

کمیته فنی با دقت کامل، به دور از هرگونه فشارهای برخی از شبکه های مجازی که به صورت هدفمند برای انتخاب گزینه خاص فعالیت می کنند، با در نظر گرفتن منافع والیبال ایران با صرف زمان بیشتر و دقت کافی اقدام به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران کند تا بهترین فرد ممکن برای هدایت تیم ملی انتخاب شود. هر گونه شتابزدگی و تاثیر پذیری خارج از منافع والیبال ایران غیر قابل قبول خواهد بود.

با پیشنهاد سرپرست فدراسیون و موافقت کمیته فنی پاداش ویژه برای صعود به المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال مردان ایران در نظر گرفته شد.

همچنین با توجه به لزوم محرمانگی جزئیات و کلیات جلسات فنی به جهت تاثیر در روند مذاکرات و انتخاب‌ها در تمامی بخش های تیم های ملی، مقرر شد تا دکتر محمود افشاردوست به عنوان سخنگوی کمیته فنی مصوبات و اخبار مربوط به کمیته فنی را اعلام کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار