بازدید 2420

واکنش لورنزتی به مذاکره با تیم ملی والیبال ایران

کد خبر: ۱۲۱۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 26 December 2023

گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران به مذاکره با وحید مرادی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهمترین موضوع این روزهای والیبال ایران انتخاب سرمربی تیم ملی از بین سه گزینه خارجی و یک گزینه داخلی است که وحید مرادی به دور از جریان‌های رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای، در هفته گذشته با بررسی اجمالی و مذاکرات انجام شده درباره گزینه‌ها و جلسات مشورتی متعدد آنلاین و حضوری با برخی از متخصصین اهالی والیبال، بازیکنان و پیشکسوتان، مذاکره با گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را به صورت جدی آغاز کرد تا پیش از پایان دی ماه از نام سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران رونمایی کند.

وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال هفته گذشته جلسه‌ای آنلاین با یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت تیم ملی ایران برگزار کرد و عصر روز یکشنبه، سوم دی ماه نیز در جلسه‌ای یک ساعته با لورنزوتی به صورت مستقیم به گفت‌وگو با وی پرداخت و طرفین در خصوص شرایط و اهداف همکاری مذاکرات جدی ای را انجام دادند.

آنجلو لورنزتی با تایید این خبر فارس، درخصوص مذاکره با وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: از اینکه یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران هستم، خوشحالم. صحبت‌های خوبی با مرادی انجام دادم. در شرایط کنونی نمی‌توانم جزئیات بیشتری از صحبت‌های‌مان و روند مذاکرات بگویم و فکر می‌کنم بازگو کردن این موارد حرفه‌ای هم نباشد، اما امیدوارم در نهایت اتفاقی رخ دهد که به سود هر دو طرف باشد.

جلسات آنلاین مرادی با دو گزینه‌ دیگر از جمله ویتال هاینن تا پایان این هفته ادامه پیدا خواهد کرد و هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی با ساختاری جدید و با قبول مسئولیت و تعهد اجرایی به صورت جدی‌تر و تخصصی‌تر ازسوی افراد غیر ذی نفع چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی