بازدید 5519
۴
بسته ویدیویی «تابناک»

فتوای خاخام صهیونیست برای کشتار کودکان! / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / فیسبوک چگونه اطلاعات شما را ردیابی می‌کند؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ 03 January 2024

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

فتوای خاخام صهیونیست برای کشتار کودکان!

خاخام صهیونیست در لایو اینستاگرامی فتوا داد: «رحمی وجود ندارد، بچه‌ را باید کشت چون ممکن است در آینده بدتر از والدینش شود. تورات گفته هیچکس رو زنده نگذارید، زن و بچه را بکشید.» با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید. 

 

 

حراج ۳ میلیون پوندی فرش صفوی در کریستیز

حراج کرستیز لندن روز ۴ آبان برابر با ۲۶ اکتبر، یک فرش ایرانی شاهکار متعلق به دوره صفوی را چوب حراج خواهد زد و با قیمت ۲ تا ۳ میلیون پوندی در معرض خریداران قرار می‌دهد. تصاویر این فرش و توضیح کارشناسان کریستی را با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید.  

 

 

چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟

براساس آمار و ارقام از هر سه نفر، یکی به اعتیاد شدید به تلفن همراه خود دچار است. آنقدر که نمی‌تواند آن را خاموش کند. با این حال راهکارهایی برای استفاده کمتر از تلفن همراه وجود دارد که در تنظیمات داخلی تلفن‌های همراه و اپ‌های موجود در بازار قرار دارند. جزئیات مربوط به راه حل‌های استفاده کمتر از تلفن همراه هوشمند را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید. 

 

 

فیسبوک چگونه اطلاعات شما را ردیابی می‌کند؟

در پی هک شدن فیسبوک و لو رفتن اطلاعات ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا، این سوال پیش می‌آید که چه نوع اطلاعاتی را از کاربران ردیابی می‌کند. تحقیات نشان داده است که این اطلاعات طیف وسیعی را شامل می‌شود. برای اطلاع از این مساله و بالا بردن امنیت خود در فضای مجازی این ویدیو را با زیرنویس فارسی در تابناک ببینید.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
پس باید مثل خودتون باهاتون رفتار کرد مزدورای ترسوی بچه کش.اینهمه ادعا بودید شکست خوردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
گر تو با بد بد کنی پس فرق چیست
با کدام اینترنت ؟ با این اینترنت و این فیلترشکن مگه میشه کلیپ بازکرد
جالب این جاست مدعیان سلطنت طلب هیچ کدام از ویدویها را در واتس اپ وایرال نمیکنند!!!
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری