بازدید 2328

آتش نشانی پلیس درآتش سوزی عمدی !

کد خبر: ۱۲۱۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 03 January 2024

جوان خشمگینی که خانه پدری اش را با ساکنان آن به آتش کشیده بود، در حالی از امدادرسانی آتش نشانان جلوگیری کرد که نیروهای انتظامی پس از تیراندازی های هوایی و هدفمند،مجبور شدند دل به شعله های آتش بزنند و عامل این آتش سوزی را دستگیر کنند.

به گزارش خراسان، حدود ساعت11:30 صبح روزگذشته با گزارش آتش سوزی یک منزل مسکونی در بولوار بهمن، بی درنگ نیروهای کلانتری خواجه ربیع به فرماندهی سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری) عازم محل آتش سوزی شدند. شعله های سرکش آتش درحالی زبانه می کشیدند که جوان 32 ساله ای کنار پنجره منزل ویلایی ایستاده بود و با پرتاب سنگ و شیشه و حتی پاشیدن اسید اجازه حضور نیروهای آتش نشانی را نمی داد. اگر چه امدادگران زحمتکش آتش نشانی از فاصله دور تلاش می کردند تا شعله های آتش را خاموش کنند اما شدت آتش سوزی هر لحظه گسترش می یافت.

دراین هنگام ساکنان منزل(زوج میان سال به همراه دختر خانواده) از منزل خارج شدند ولی جوان مذکور همچنان با فریادهای دلخراش خود و پرتاب اشیای کشنده ، از فعالیت آتش نشان ها جلوگیری می کرد تا این که رئیس و جانشین کلانتری کلاه ایمنی برسر گذاشتند و به همراه 2تن دیگر از عوامل انتظامی وارد منزل شدند چرا که تیراندازی هوایی وهدفمند آنان نیز نتوانسته بود از رفتارهای خطرناک جوان عصبی جلوگیری کند.

در این شرایط بود که جوان مهاجم با چند فن دفاع شخصی در میان شعله های آتش زمین گیر شد و دیگر نیروهای انتظامی نیز به یاری امدادگران شتافتند وبه اطفای زبانه های آتش پرداختند.

باآن که لباس های برخی عوامل انتظامی دچار سوختگی شد اما بالاخره عامل این آتش سوزی عمدی نیز از میان شعله ها نجات یافت و به خانواده اش پیوست.

بررسی های مقدماتی نیروهای انتظامی حاکی است،جوان یاد شده دچار بیماری و تالمات روحی است وپس از مشاجره با اعضای خانواده ،منزل را به آتش کشیده بود.اگر چه همه لوازم این منزل مسکونی به خاکستر تبدیل شده است اما با جانفشانی پلیس و نیروهای آتش نشانی،اعضای این خانواده از مرگ نجات یافتند. تحقیقات بیشتر دراین باره آغاز شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی