بازدید 1846

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در نظرآباد

- فرمانده انتظامی نظرآباد استان البرز از دستگیری چهار نفر از عاملان ایجاد نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 03 January 2024


به گزارش تابناک، سرهنگ"فرج اله اسدالهی" روز چهارشنبه اظهار کرد : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد نزاع دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح سرد و قمه در ۲ نقطه از شهر نظرآباد، ماموران کلانتری و یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با حضور به موقع در محل و شناسایی تمام عاملان اصلی این درگیری ها را دستگیر کردند.

اسدالهی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارق انباری ساختمان در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت متوالی انباری ساختمان های مسکونی در مناطق مهرشهر، مهرویلا و گوهردشت شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: دربررسی‌های اولیه از مناطق وقوع سرقت مشخص شد که سارق به صورت انفرادی با استفاده از شاه کلید وارد ساختمان های مسکونی شده و پس از سرقت از انباری ها به سرعت از محل متواری شده است.

 
رییس پلیس آگاهی البرز بیان کرد: با جمع‌بندی اطلاعات جمع آوری شده، هویت سارق مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت انباری ساختمان اعتراف کرد.
شجاعی با بیان اینکه همدست متهم نیز در عملیات جداگانه دستگیر شد، گفت: با تکمیل پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار