بازدید 2208
۱

بورس صعود روز گذشته را پس گرفت

بازار سرمایه در دومین روز کاری هفته، صعود روز گذشته را کاملا پس گرفت و شاخص کل با ریزشی ۶۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و۱۷۶ هزار واحدی برگشت.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 31 December 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را از ابتدای روز با فشار عرضه آغاز کرد و رفته رفته بر فشار عرضه ها افزوده شد و در نهایت رشد روز گذشته را تماما بازگشت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 6 هزار  و 500 واحدی به 2 میلیون و 176 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 1319 واحدی به ارتفاع 758 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «خاور» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خزامیا»، «ثشاهد» و «خنصیر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «ثپردیس»، «کرمان» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 10 دی ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 400 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 148 نماد در محدوده مثبت و 272 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 147 نماد در محدوده مثبت و 186 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
بازار سرمایه = سرقت قانونی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست