بازدید 6726
۱
هشدار به وزیر ورزش؛ سرپرست حق امضای قرارداد بلندمدت با مربی خارجی را ندارد

حذف داورزنی و ۴ نفر دیگر از لیست رقبای انتخابات ریاست والیبال/ روغن ریخته، نذر رئیس بازنشسته شد

در صورتی که حمید سجادی هنوز در پست وزارت ورزش ماندگار بود، بدون تردید داورزنی یک دوره دیگر قدرت در والیبال ایران را برای خودش و اطرافیان حفظ می‌کرد اما با تغییرات در دولت، این شانس از وی گرفته شد و پولادگر هم نتوانست کاری برای او بکند.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 30 December 2023

حذف داورزنی و ۴ نفر دیگر از لیست رقبای انتخابات ریاست والیبال/ روغن ریخته، نذر رئیس بازنشسته شد

محمدرضا داورزن اجازه حضور در انتخابات والیبال را ندارد و ادعای سرپرست موقت فدراسیون در صداوسیما حقیقت ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ داورزن یا همان داورزنی که حدود دو دهه ریاست فدراسیون والیبال ایران را تصاحب کرده و صندلی اول آن را اشغال کرده بود، تمام تلاش خود را در سطح بالای نظام و حتی رسانه‌ها انجام داد تا جایگاه خود را یک دوره دیگر حفظ کند و با تمدید ماموریت و تغییر اساسنامه، بر میز ریاست چنبره بزند اما با ورود کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش، این آرزو تحقق نیافت و تلاش های باند فعلی فدراسیون والیبال برای ابقای این مدیر قدیمی حتی برای یک دوره کوتاه تا انتخابات، بی‌حاصل ماند.

حالا وحید مرادی نایب رییس داورزنی، که با حکم هوشمندانه وزیر ورزش با وجود منع قانونی، بنابر مصلحت ورزش کشور به سرپرستی فدراسیون والیبال تا برگزاری مجمع انتخاباتی منصوب شده است، روز گذشته در تلویزیون اعلام کرد که داورزنی تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارد! او به گونه‌ای صحبت کرد که گویی رئیس سابق و بازنشسته، خودش این تصمیم را گرفته است...

ماجرای واقعی اما این است که داورزنی اصلا مجوز حضور در انتخابات را ندارد. یازده نفر برای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کرده بودند که پنج نفر از جمله محمدرضا داورزنی در جلسه کمیسیون تطبیق اجازه حضور در انتخابات را پیدا نکردند و این موضوع توسط بخش های ذیربط و نظارتی در وزارت ورزش و جوانان، صورتجلسه و امضا شده است و قابل بازگشت نیست.

گفته می‌شود مشکل داورزنی تنها بازنشستگی او نبوده و منع قانونی دیگری برای این کارمند دولت وجود داشته است.

در واقع داورزنی وفق قوانین اصلا اجازه حضور در انتخابات پیش‌روی جامعه والیبال را ندارد اما اکنون به گونه‌ای دیگر جلوه داده شده تا این وداع با ریاست خودخواسته تلقی شود.

کارشناسان معتقدند در صورتی که حمید سجادی هنوز در پست وزارت ورزش ماندگار بود، بدون تردید داورزنی یک دوره دیگر قدرت در والیبال ایران را برای خودش و اطرافیان حفظ می‌کرد اما با تغییرات در دولت، این شانس از وی گرفته شد و پولادگر هم نتوانست کاری برای او بکند.

طبق دستورالعمل وزیر ورزش شخص وحید مرادی سرپرست کنونی فدراسیون نیز دیگر فردی است که نمی‌تواند در انتخابات آتی والیبال شرکت کند. جبار قوچان نژاد به همراه دو نفر دیگر نیز از دیگر افرادی است که حائز شرایط لازم برای حضور در رقابت انتخاباتی نشد.

 

تصمیم بلندمدت برای سرنوشت تیم ملی توسط مدیر موقت!

 کمیته مشورتی فدراسیون والیبال به ریاست وحید مرادی سرپرست این فدراسیون متشکل از ۳۸ نفر از کارشناسان، خبرگان، نخبگان و پیشکسوتان والیبال ایران، فردا برگزار خواهد شد و مرادی جمع‌بندی مذاکرات با سعید معروف، ویتال هاینن، آنجلو لورنزوتی و روبرتو پیاتزا را ارائه می‌کند تا در نهایت پس از این جلسه، درباره تعیین تکلیف کرسی سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری‌های نهایی انجام شود.

به نظر می‌رسد وحید مرادی و همراهان قصد دارند قبل از جلوس رئیس جدید والیبال ایران، یک سرمربی را با سلایق خود برگزیده و احتمالا با قراردادی بلندمدت که رئیس قطعی را در چهار سال آتی درگیر خود وند، روی نیمکت تیم ملی بنشانند.

تابناک هشدار می‌دهد که در این زمینه با توجه به حق رئیس فدراسیون و هیات رئیسه هر دوره برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و سایر رده‌ها ، وزیر ورزش باید اخطار لازم را در مورد امضای قرارداد دراز مدت با مربیان خارجی که تعهدات آن بر دوش رئیس آینده بیفتد، به وحید مرادی و سیستم موقتی او بدهند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
کاش در مورد فدراسیون چوگان و برنامه مافیایی سرپرست فعلی برای ریاست هم بنویسید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست