بازدید 4601

حکم سرپرستی والیبال برای مرادی؛ وداع با داورزن!

سرپرست فدراسیون‌ها در دوره وزارت کیومرث هاشمی اجازه شرکت در انتخابات را نخواهد داشت و برای حفظ سلامت انتخابات و رعایت اصل رقابت، تنها مامور برگزاری انتخابات سالم و معرفی رییس قانونی خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۰۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 05 December 2023

در حکمی هوشمندانه وحید مرادی توسط وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب شد.

حکم سرپرستی والیبال برای مرادی؛ وداع با داورزن!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حکمی وحید مرادی نایب رییس فدراسیون والیبال را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون والیبال مامور برگزاری انتخابات کرد.

گفتنی است سرپرست فدراسیون در دوره وزارت کیومرث هاشمی اجازه شرکت در انتخابات را نخواهد داشت و برای حفظ سلامت انتخابات و رعایت اصل رقابت، تنها مامور برگزاری انتخابات سالم و معرفی رییس قانونی خواهد بود.

مرادی که در دهه ۷۰ سال‌ها مجری برنامه قدیمی ورزش از نگاه دو در تلویزیون بود، برای حدود سه دوره ریاست فدراسیون شنا را برعهده داشت و طی چند سال اخیر ، به شکل عجیبی در فدراسیون والیبال آفتابی شد و همه جا پشت سر داورزنی به عنوان نایب رئیس دیده می‌شد. او طبق اساسنامه ادعایی اطرافیان داورزنی هم باید در جایگاه سرپرستی قرار می‌گرفت که اینکار با ظرافت خاص وزیر ورزش‌شناس فعلی انجام شد.

در حکم صادره از سوی وزیر ورزش و جوانان خطاب به مرادی آمده است:

«با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه مدیریتی، جنابعالی با سمت نایب رئیس فدراسیون، به عنوان «سرپرست فدراسیون والیبال» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید».

 دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی روز 29 آبان به پایان رسیده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست